ZESTAW KART I WZORY WNIOSKÓW OBOWIĄZUJĄCYCH W REFERACIE BUDOWNICTWA I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ
DRUKI DO POBRANIA
KARTA INFORMACYJNA
1. Zmiany w obowiązujących planach miejscowych
2.Podstawa prawna:
art. 18 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z póżn.zm.)
3.Wymagane dokumenty:
-wniosek
4.Opłaty:
-brak
5.Miejsce załatwienia sprawy :
Referat Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa
Parter pok. 1
tel. 074 / 8162-027
KARTA INFORMACYJNA
1. Wydanie wypisów i wyrysów z planów miejscowych.
2.Podstawa prawna:
art. 30 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z póżn. zm.).
3.Wymagane dokumenty:
-wniosek
4.Opłaty:.
-od wypisu: do 5 stron – 30 zł
powyżej 5 stron – 50 zł
-od wyrysu: za stronę – 20 zł
nie więcej niż 200 zł
5.Miejsce załatwienia sprawy :
Referat Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa
Parter pok. 1
tel. 074 / 8162-027
6.Termin załatwienia sprawy:
Nie później niż w terminie 14 dni.
KARTA INFORMACYJNA
1.Udostępnienie do wglądu planów miejscowego zagospodarowania przestrzennego.
2.Podstawa prawna:
art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z póżn.zm.).
3.Opłaty:
-brak
4.Miejsce załatwienia sprawy :
Referat Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa
Parter pok. 1
tel. 074 / 8162-027
5.Termin załatwienia sprawy:
Na bieżąco.
KARTA INFORMACYJNA
1. Opiniowanie zgodności podziału nieruchomości z planem miejscowym
2. Podstawa prawna:
art. 93 ust. 4,5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst Dz. U. z 2000 r. Nr 46, poz. 543 z póżn.zm.)
3.Wymagane dokumenty:
- 2 egz. mapy sytuacyjno-wysokościowej z propozycją wstępnego projektu podziału nieruchomości.
4.Opłaty:
-brak
5.Miejsce załatwienia sprawy :
-Referat Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa
Parter pok. 1
tel. 074 / 8162-027
6.Termin i sposób załatwienia sprawy:
-nie później niż w ciągu miesiąca od dnia wszczęcia postępowania, a w sprawie szczególnie skomplikowanej do 3 miesięcy,
- wydanie postanowienia.
7.Tryb odwoławczy:
zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Wałbrzychu za pośrednictwem Wójta Gminy Kamieniec Ząbkowicki w terminie 7 dni od dnia doręczenia.
Zezwolenie na usunięcie drzew, krzewów
Miejsce załatwienia sprawy:
Referat Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej
Pokój nr 1
Tel. 74 8162 020
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew, krzewów
Załączniki do wniosku:
mapa ewidencyjna z zaznaczonymi miejscami występowania drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia
wypis z rejestru gruntów
Sposób realizacji:
Wydanie decyzji administracyjnej po spełnieniu wymogów określonych we wniosku.
Podstawa prawna:
Art. 83 Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U.04.92.880)
Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji można wnosić do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Wójta Gminy Kamieniec Ząbkowicki w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
|