nabór na stanowisko Referent w Referacie Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Kamieniec Ząbkowicki
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Kamieniec Ząbkowicki, 30 października 2009r.
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Kamieniec Ząbkowicki
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki,
ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
II. Stanowisko urzędnicze: Referent w Referacie Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej
III. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie ,
1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych ,
2) brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciw mieniu, przeciwko obrotowi
gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych i samorządu
terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-
skarbowe ,
3) posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy,
4) wykształcenie wyższe,
5) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach
samorządowych, instrukcji kancelaryjnej w jednostce samorządowej oraz ustawy o
ochronie danych osobowych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo geologiczne i górnicze.
6) biegła obsługa programów komputerowych,
7) umiejętność obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów ”INTRADOK”,
BENTLEY.
IV. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego,
2) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
3) umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej,
4) dyspozycyjność i komunikatywność,
5) systematyczność i samodzielność.
6) prawo jazdy kategorii B.
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
1) Rejestrowanie korespondencji przychodzącej wychodzącej.
2) Prowadzenie rejestrów:
- uzyskanych pozwoleń na budowę
- zaświadczeń o oddaniu obiektu do użytku
3) Redagowanie odpowiedzi na zapytania dotyczące M.P.Z.P. i Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego.
4) Wydawanie wypisów i Wyrysów z obowiązującego M.P.Z.P. i naliczanie opłat z tym związanych.
5) Wydawanie zaświadczeń z obowiązującego M.P.Z.P.
6) Opiniowanie wstępnych projektów podziału nieruchomości.
7) Opiniowanie koncesji górniczych, opiniowanie planów ruchu kopalni oraz prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo geologiczne i górnicze.
8) Opiniowanie prac projektów geologicznych- inżynierskich.
9) Przygotowywanie projektów zmian do Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego.
10) Prowadzenie ewidencji zatwierdzonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmian.
11) Przygotowywanie oraz prowadzenie spraw związanych z uchwaleniem M.P.Z.P. i jego zmian.
12) Prowadzenie rejestru wniosków o zmianę w M.P.Z. P. lub o uchwalenie M.P.Z.P.
13) Dokonywanie wstępnej analizy aktów notarialnych z ustaleniami M.P.Z.P. po kątem opłat planistycznych.
14) Uczestnictwo w Gminnej Komisji Urbanistycznej.
15) Pomoc przy organizowaniu przetargów:
- wysyłanie ogłoszenia o zamówieniu publicznym i wyłonionym wykonawcy do Urzędu Zamówień Publicznych,
- korespondencja między ofertami a zamawiającym.
16) Prowadzenie spraw wynikających z ustawy – Prawo Ochrony Środowiska i aktów wykonawczych do tej ustawy.
17) Przygotowywanie decyzji środowiskowych.
18) Przygotowywanie Programu Ochrony Środowiska oraz Planu Gospodarki Odpadami i nadzór nad ich realizacją.
V. Wymagane dokumenty:
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
2) kwestionariusz osobowy
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
8) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych
zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. nr 223, poz. 1458)
VI. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Referenta w Referacie Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Gminy Kamieniec Ząbkowicki”- w sekretariacie Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, przy ul. Ząbkowickiej 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki -) lub przesłać pocztą na w/w adres urzędu w terminie do dnia 09 listopada 2009 roku .
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz informacja o wynikach naboru na w/w stanowisko, zostanie podana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.kamzab.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim przy ul. Ząbkowickiej 26.
Wójt Gminy
Kamieniec Ząbkowicki |