Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2009-10-30 14:51:19
Nabór na stanowiska urzędnicze / Ogłoszenia o naborze
nabór na stanowisko Referent w Referacie Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej

OGŁOSZENIE Wójta Gminy Kamieniec Ząbkowicki o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Kamieniec Ząbkowicki, 30 października 2009r.

 

OGŁOSZENIE

Wójta Gminy Kamieniec Ząbkowicki

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

I.         Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki,

         ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki

II.        Stanowisko urzędnicze: Referent w Referacie Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej

III.       Niezbędne wymagania od kandydatów:  

   1) obywatelstwo polskie ,

   1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych ,

   2) brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciw mieniu, przeciwko obrotowi      

       gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych i samorządu 

       terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-

       skarbowe ,

   3) posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy,

   4) wykształcenie wyższe,

   5) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach  

       samorządowych, instrukcji kancelaryjnej w jednostce samorządowej oraz ustawy  o  

       ochronie danych osobowych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu  przestrzennym, prawo geologiczne i górnicze.

   6) biegła obsługa programów komputerowych,

         7) umiejętność obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów ”INTRADOK”,   

              BENTLEY.

IV.     Wymagania dodatkowe:

        1)   znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego,

        2)  doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

        3)  umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej,

        4) dyspozycyjność i komunikatywność,

        5) systematyczność i samodzielność.

        6) prawo jazdy kategorii B.

V.    Zadania wykonywane na stanowisku:

1)     Rejestrowanie korespondencji przychodzącej  wychodzącej.

2)     Prowadzenie rejestrów:

      - uzyskanych pozwoleń na budowę

      - zaświadczeń o oddaniu obiektu do użytku 

3)     Redagowanie odpowiedzi na zapytania dotyczące M.P.Z.P. i  Studium Uwarunkowań i Kierunków  Zagospodarowania Przestrzennego.

4)     Wydawanie wypisów i Wyrysów z obowiązującego M.P.Z.P. i naliczanie opłat z tym związanych.

5)     Wydawanie zaświadczeń z obowiązującego M.P.Z.P.

6)   Opiniowanie wstępnych projektów podziału nieruchomości.

7) Opiniowanie koncesji górniczych, opiniowanie planów ruchu kopalni oraz prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo geologiczne i górnicze.

8)  Opiniowanie prac projektów geologicznych- inżynierskich.

9) Przygotowywanie projektów zmian do Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego.

10) Prowadzenie ewidencji zatwierdzonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmian.

11) Przygotowywanie oraz prowadzenie spraw związanych z uchwaleniem M.P.Z.P. i jego zmian.

12) Prowadzenie rejestru wniosków o zmianę w M.P.Z. P. lub o uchwalenie M.P.Z.P.

13) Dokonywanie wstępnej analizy aktów notarialnych z ustaleniami M.P.Z.P. po kątem opłat planistycznych.

14) Uczestnictwo w Gminnej Komisji Urbanistycznej.

15) Pomoc przy organizowaniu przetargów:

      - wysyłanie ogłoszenia o zamówieniu publicznym i wyłonionym wykonawcy do Urzędu Zamówień Publicznych,

      -  korespondencja między ofertami a zamawiającym.

16) Prowadzenie spraw wynikających z ustawy – Prawo Ochrony Środowiska i aktów wykonawczych do tej ustawy.

17)  Przygotowywanie decyzji środowiskowych.

18) Przygotowywanie Programu Ochrony Środowiska oraz Planu Gospodarki Odpadami i nadzór nad ich realizacją.

V.        Wymagane dokumenty:

1)     oferta z wnioskiem o zatrudnienie,

2)     kwestionariusz osobowy

3)     CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

5)     oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

6)     kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,

7)     kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

         8)  oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych  

               zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, 

zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.     U. z  2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. nr 223, poz. 1458)

  

VI.           Miejsce i termin złożenia dokumentów.

 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:  „Nabór na stanowisko Referenta w Referacie Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Gminy Kamieniec Ząbkowicki”- w sekretariacie Urzędu Gminy   w Kamieńcu Ząbkowickim, przy ul. Ząbkowickiej 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki -) lub przesłać pocztą na w/w adres urzędu w terminie do dnia 09 listopada 2009 roku .

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz informacja o wynikach naboru na w/w stanowisko, zostanie podana na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.kamzab.pl/  oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim  przy ul. Ząbkowickiej 26.

                                                                                                         Wójt Gminy

                                                                                                         Kamieniec Ząbkowicki

««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska