Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2009-09-04 09:57:46
Przetargi / Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia
Wymiana okien w budynku Zespołu Szkół nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim przy ul. Kolejowej - 2009-05-18

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA

 

Nr6/6-BGP/R/2009

z dnia 14.05. 2009 roku

 

 

 

Dla zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14 tysięcy euro  i nie przewyższającej kwoty 5.150.000 euro dotyczące realizacji zadania pn: Wymiana okien w budynku  Zespołu Szkół

 nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim przy ul. Kolejowej

 

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych  z dnia 29 stycznia 2004 roku ( tekst jednolity: Dziennik Ustaw nr 223, poz. 1655 z 2007 roku) oraz postanowieniami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych do opublikowania w dniu 15.05.2009r. i zostało zamieszczone w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego na tablicy ogłoszeń ( parter –tablica przetargów) oraz na własnej stronie internetowej zamawiającego www.kamzab.pl zgodnie z art. 40 ust. 1, 2 i 6 Prawo zamówień publicznych.

 

§ 1

 

NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

Nazwa zamawiającego : GMINA KAMIENIEC ZĄBKOWICKI

ul. Ząbkowicka nr 26

Kod: 57-230 Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki

tel. 074/ 8162-011 do 012, fax. 074/8173-361

e-mail:gmina@kamzab.pl oraz strona internetowa gminy: www.kamzab.pl

NIP 887 – 16 – 35 – 266                                                  REGON 890718449

§ 2

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

 

§ 3

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest : Wymiana okien w  budynku Zespołu Szkół nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim

 przy ul. Kolejowej.

 

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:

a/ projekt budowlany

b/projekt wykonawczy

c/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

d/przedmiar robót

 

 

 

 

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ i właściwych dla danej części zamówienia dokumentacjach technicznych. Z uwagi na przyjęty dla niniejszego zamówienia sposób rozliczenia z Wykonawcą (RYCZAŁT) przedmiary robót stanowią jedynie element pomocniczy, określający zakres przedmiotu zamówienia i nie służy Wykonawcom do prawidłowego określenia wartości zaoferowanej ceny.

Kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

45000000-7 Roboty  budowlane

45261000-1

 

 

Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancja na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

 

§ 4

 

OPIS CZEŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ZAMAWIJAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZEŚCIOWYCH

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

§ 5

 

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA

W ART. 67 UST. 1  PKT. 6  i  7

 

Zamawiający nie  przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

§ 6

 

OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIENIA OFERT WARIANTOWYCH ORAZ MINIMALNE WARUNKI, JAKIM MUSZĄ ODPOWIADAĆ OFERTY WARIANTOWE, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ICH SKŁADANIE

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

§ 7

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Termin realizacji zamówienia –   15.07.2009- 15.09.2009

 

§ 8

 

 

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY

 SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie niżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu.

 

1.        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)        Posiadają  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)        Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;

3)        Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)        W zakresie doświadczenia zawodowego: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie – Wykonawca wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;

5)        W zakresie osób lub podmiotów pozostających do dyspozycji Wykonawcy, Wykonawca winien dysponować osobą kierownika budowy, posiadającego aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży ogólnobudowlanej lub drogowej oraz kierowników robót posiadających aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;

6)        Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

 

2.        Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

3.        Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.        Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

5.        Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

6.        Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

 

§ 9

 

 

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

 

1.        Wykonawca biorący udział w postępowaniu dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu musi zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dziennik Ustaw z 2006 roku Nr 87, poz. 605 ) złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:

 

a)        Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie ar. 22 ust. 1 pkt. 1 – 3 ( załącznik ), oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ( załącznik ),

 

b)        Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

c)        Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),

d)        Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),

e)        Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

f)         Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

g)        Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, zakresu oraz daty i miejsca wykonania, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku do SIWZ,

h)        Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie ( np. protokoły odbioru, referencje ),

i)          Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności ( załącznik ),

j)          Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, w szczególności stwierdzające:

·          Posiadanie przez kierownika budowy uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, zgodnie z ustawą Prawo budowlane ( Dziennik Ustaw z 2006 roku nr 156 poz. 118 z późniejszymi zmianami) oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dziennik Ustaw z 2001 roku nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami),

k)        Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

 

2.        W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców osobno składa dokumenty wymienione po literą od „a” do „f”. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów, o których mowa pod literą „b –c -d - e” składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:

a)        Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b)        Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

c)        Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

d)        Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 litera „e” składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy,

e)        Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 litera a) , c) i d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

f)         Dokument, o którym  mowa w pkt. 2 litera b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3.        Nie załączenie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w   pkt. 1 – 2 będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

1)        Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę – osobę/osoby podpisującą/podpisujące ofertę.