Nabór na stanoiwsko sekretarki – Referenta ds. Administracyjno - Biurowych
Nabór na stanoiwsko sekretarki – Referenta ds. Administracyjno - Biurowych
Kamieniec Ząbkowicki, 29 maja 2009r.
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Kamieniec Ząbkowicki
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki,
ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
II. Stanowisko urzędnicze: sekretarka – Referent ds.. Administracyjno - Biurowych
III. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie ,
1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych ,
2) brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciw mieniu, przeciwko obrotowi
gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych i samorządu
terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-
skarbowe ,
3) posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy,
4) wykształcenie średnie lub wyższe , preferowane o kierunku administracyjnym,
5) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach
samorządowych, instrukcji kancelaryjnej w jednostce samorządowej oraz ustawy o
ochronie danych osobowych,
6) biegła obsługa programów komputerowych,
7) umiejętność obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów ”INTRADOK”.
IV. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego,
2) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
3) umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej,
4) dyspozycyjność i komunikatywność,
5) systematyczność i samodzielność.
6) prawo jazdy kategorii B.
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
1) Zapewnienie obsługi administracyjnej Wójtowi i Zastępcy Wójta.
2) Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków.
3) Prowadzenie ewidencji korespondencji.
4) Organizowanie Klientom Urzędu możliwości kontaktu z Wójtem.
5) Obsługa centrali telefonicznej i faxu.
6) Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych .
7) Udzielani informacji o sposobie i trybie załatwianych spraw w Urzędzie.
8) Przyjmowanie i podejmowanie czynności interwencyjnych .
9) Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu.
10) Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
11) Prowadzenie dokumentacji urlopów i kart urlopowych .
12 Przyjmowanie obwieszczeń i ogłoszeń oraz wywieszanie ich na tablicy ogłoszeń w Urzędzie .
13) Prowadzenie ewidencji poleceń służbowego wyjazdu / delegacji/
V. Wymagane dokumenty:
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
2) kwestionariusz osobowy
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
8) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych
zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.z
2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o
pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
VI. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko sekretarki w Urzędzie Gminy Kamieniec Ząbkowicki”- w sekretariacie Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim , przy ul. Ząbkowickiej 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki -) lub przesłać pocztą na w/w adres urzędu w terminie do dnia 09czerwaca 2009 roku .
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz informacja o wynikach naboru na w/w stanowisko, zostanie podana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.kamzab.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim przy ul. Ząbkowickiej 26.
Wójt Gminy
Kamieniec Ząbkowicki
/-/ Marcin Czerniec |