Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2009-05-29 14:46:02
Nabór na stanowiska urzędnicze / Ogłoszenia o naborze
Nabór na stanoiwsko sekretarki – Referenta ds. Administracyjno - Biurowych

Nabór na stanoiwsko sekretarki – Referenta ds. Administracyjno - Biurowych

Kamieniec Ząbkowicki, 29 maja 2009r.

 

OGŁOSZENIE

Wójta Gminy Kamieniec Ząbkowicki

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

I.         Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki,

         ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki

II.        Stanowisko urzędnicze: sekretarka – Referent ds.. Administracyjno - Biurowych

III.       Niezbędne wymagania od kandydatów:  

   1) obywatelstwo polskie ,

   1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych ,

   2) brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciw mieniu, przeciwko obrotowi      

       gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych i samorządu 

       terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-

       skarbowe ,

   3) posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy,

   4) wykształcenie średnie lub wyższe , preferowane o kierunku administracyjnym,

   5) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach  

       samorządowych, instrukcji kancelaryjnej w jednostce samorządowej oraz ustawy  o  

       ochronie danych osobowych,

   6) biegła obsługa programów komputerowych,

         7)  umiejętność obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów ”INTRADOK”.

IV.     Wymagania dodatkowe:

        1)   znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego,

        2)  doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

        3)  umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej,

        4) dyspozycyjność i komunikatywność,

        5) systematyczność i samodzielność.

        6) prawo jazdy kategorii B.

V.    Zadania wykonywane na stanowisku:

1)     Zapewnienie obsługi administracyjnej Wójtowi i Zastępcy Wójta.

2)     Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków.

3)     Prowadzenie ewidencji korespondencji.

4)     Organizowanie Klientom Urzędu możliwości kontaktu z Wójtem.

5)     Obsługa centrali telefonicznej i faxu.

6)   Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych .

7)   Udzielani informacji o sposobie i trybie załatwianych spraw w Urzędzie.

8)   Przyjmowanie i podejmowanie czynności interwencyjnych .

9)  Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu.

10) Prowadzenie ewidencji czasu pracy.

11) Prowadzenie dokumentacji urlopów i kart urlopowych .

12  Przyjmowanie obwieszczeń i ogłoszeń oraz wywieszanie ich na tablicy ogłoszeń w    Urzędzie .

13) Prowadzenie ewidencji poleceń służbowego wyjazdu / delegacji/

V.        Wymagane dokumenty:

1)     oferta z wnioskiem o zatrudnienie,

2)     kwestionariusz osobowy

3)     CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

5)     oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

6)     kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,

7)     kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

         8)  oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych  

               zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, 

               zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.z 

               2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia    22 marca 1990 r. o   

               pracownikach  samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142,    poz. 1593 z późn. zm.).

 

 

VI.       Miejsce i termin złożenia dokumentów.

 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:  „Nabór na stanowisko sekretarki w Urzędzie Gminy Kamieniec Ząbkowicki”- w sekretariacie Urzędu Gminy   w Kamieńcu Ząbkowickim , przy ul. Ząbkowickiej 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki -) lub przesłać pocztą na w/w adres urzędu w terminie do dnia 09czerwaca 2009 roku .

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz informacja o wynikach naboru na w/w stanowisko, zostanie podana na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.kamzab.pl/  oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim  przy ul. Ząbkowickiej 26.

 

                                                                                                        Wójt Gminy 

                                                                                              Kamieniec Ząbkowicki

                                                                                                /-/ Marcin Czerniec

««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska