nabór kandydatów na stanowisko referenta do spraw obsługi rady gminy
Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki
na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
referenta do spraw obsługi rady gminy
Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki
na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
referenta do spraw obsługi rady gminy w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim przy ul. Ząbkowickiej 26
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne.
2) przynajmniej odbyty staż ,
3) obywatelstwo polskie ,
4) znajomość przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.),
5) znajomość obsługi komputera w zakresie programów Windows, Microsoft Office,
6) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
7) nieposzlakowana opinia.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi
Urzędu materiałów na sesje Rady i posiedzenia Komisji,
2) prowadzenie rejestru uchwał, postanowień Rady i jej Komisji,
3) protokołowanie sesji, posiedzeń i spotkań,
4) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
5) przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę,
6) przekazywanie za pośrednictwem sekretariatu korespondencji do i od Rady,
7) podejmowanie czynności organizacyjnych tj. wysyłanie zawiadomień projektów uchwal i
innych materiałów związanych z przeprowadzeniem sesji, posiedzeń lub spotkań,
8) przygotowywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej.
4. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia o odbyciu stażu,
5) kwestionariusz osobowy z fotografią,
6) oświadczenie kandydata o niekaralności,
7) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, przy ul. Ząbkowicka 26 (pok. nr 10) w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem : „Nabór kandydatów na stanowisko Referenta ds. obsługi rady” lub przesłać pocztą na adres urzędu w terminie do dnia 13 lutego 2008 roku do godz. 15.30.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny należy opatrzyć klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).
kwestionariusz.doc (36.00 Kb) |