Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2008-02-21 14:56:06
Nabór na stanowiska urzędnicze / Ogłoszenia o naborze
nabór kandydatów na stanowisko referenta do spraw obsługi rady gminy

Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.) ogłasza nabór kandydatów na stanowisko referenta do spraw obsługi rady gminy

Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki

na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych         

 (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko

 referenta  do spraw obsługi rady gminy w  Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim przy ul. Ząbkowickiej 26

 

1. Wymagania niezbędne:

1)       wykształcenie  wyższe prawnicze lub administracyjne.

2)       przynajmniej odbyty staż ,

3)       obywatelstwo polskie ,

4)       znajomość przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym

      (Dz. U. z  2001 r. Nr 142,  poz. 1591 ze zm) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990 r.

      o pracownikach samorządowych (Dz. U.  z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.),

5)       znajomość obsługi komputera w zakresie programów Windows, Microsoft Office,

6)       niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

7)       nieposzlakowana opinia.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi                       

    Urzędu materiałów na sesje Rady i posiedzenia Komisji,

2) prowadzenie rejestru uchwał, postanowień Rady i jej Komisji,

3) protokołowanie sesji, posiedzeń i spotkań,

4) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,

5) przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę,

6) przekazywanie  za pośrednictwem sekretariatu korespondencji do i od Rady,

7) podejmowanie czynności organizacyjnych tj. wysyłanie zawiadomień projektów uchwal i

    innych materiałów związanych z przeprowadzeniem sesji, posiedzeń lub spotkań,

8) przygotowywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej.

4. Wymagane dokumenty:

1)       życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,

2)       list motywacyjny,

3)       kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,

4)       kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia o odbyciu stażu,

5)       kwestionariusz osobowy   z fotografią,

6)       oświadczenie kandydata o niekaralności,

7)       inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

 

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu  Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, przy ul. Ząbkowicka 26 (pok. nr 10) w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem : „Nabór kandydatów na stanowisko  Referenta ds. obsługi rady lub przesłać pocztą na adres urzędu  w terminie do dnia 13 lutego 2008 roku do godz. 15.30.

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wymagane dokumenty aplikacyjne:  CV oraz list motywacyjny należy opatrzyć klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich  danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku  o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).

 

kwestionariusz.doc (36.00 Kb)

««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska