Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2008-01-04 10:46:23
Nabór na stanowiska urzędnicze / Ogłoszenia o naborze
nabór na stanowisko inspektora do spraw księgowości budżetowej w Referacie finansów

Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.) ogłasza nabór kandydatów na stanowisko inspektora do spraw księgowośc

Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki

na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych         

 (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko

 inspektora  do spraw księgowości budżetowej  w Referacie finansów Urzędu  Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim przy ul. Ząbkowickiej 26

 

1. Wymagania niezbędne:

1)       wykształcenie  wyższe. o kierunku  ekonomiczny,

2)       udokumentowany 3-letni staż pracy zawodowej w księgowości,

3)       znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez referat, oraz umiejętność ich stosowania,

4)       obywatelstwo polskie ,

5)       znajomość przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym

      (Dz. U. z  2001 r. Nr 142,  poz. 1591 ze zm) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990 r.

      o pracownikach samorządowych (Dz. U.  z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.),

6)       znajomość obsługi komputera w zakresie programów Windows, Microsoft Office,

7)       niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

8)       nieposzlakowana opinia.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie księgowości:

    a) analitycznej i syntetycznej z podziałem na urząd i organ

    b) prowadzenie ewidencji analitycznej do kont rozrachunkowych (bieżące i roczne)’

    c) pokrywanie kosztów i wydatków budżetu Gminy z właściwych środków finansowych,

    d) dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z klasyfikacją budżetową,

    e) sporządzanie sprawozdań.

4. Wymagane dokumenty:

1)       życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,

2)       list motywacyjny,

3)       kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,

4)       kserokopie świadectw pracy,

5)       kwestionariusz osobowy   z fotografią,

6)       oświadczenie kandydata o niekaralności,

7)       inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

 

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu  Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, przy ul. Ząbkowicka 26 (pok. nr 10) w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem : „Nabór kandydatów na stanowisko  Inspektora ds. księgowości budżetowej lub przesłać pocztą na adres urzędu  w terminie do dnia 20 grudnia 2007 roku do godz. 15.30.

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wymagane dokumenty aplikacyjne:  CV oraz list motywacyjny należy opatrzyć klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich  danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku  o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).

 

kwestionariusz do pobrania

kwestionariusz.doc (36.00 Kb)

««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska