Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2007-05-16 00:09:32
Przetargi / Ogłoszenia o przetargach
przebudowa – remont drogi dojazdowej do gospodarstw domowych i gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej - 2007-04-16



 

OGŁOSZENIE

 

Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki

ogłasza przetarg nieograniczony nr 1/ PN / ZP i D/ 06 o wartości szacunkowej powyżej 60 tysięcy euro

zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego:

www.kamzab.pl

 

************

 

NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

Nazwa zamawiającego : GMINA KAMIENIEC ZĄBKOWICKI

ul. Ząbkowicka nr 26

Kod: 57-230 Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki

tel. 074/ 8162-011 do 012, fax. 074/8173-361

e-mail:gmina@kamzab.pl

oraz

strona internetowa gminy: www.kamzab.pl

NIP 887 – 16 – 35 – 266                                                  REGON 890718449

 

1.        Tryb zamówienia: zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych- drogowych w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 60 tysięcy euro – według ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dziennik Ustaw nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami )

 

2.        Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można nabyć w siedzibie zamawiającego odpłatnie – cena za 1 egzemplarz 15,00 złotych po wpłaceniu przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Ząbkowice Śląskie oddział Kamieniec Ząbkowicki nr 43 9533 1030 2005 0000 0114 0001.

 

 

Przedmiotem zamówienia jest: .przebudowa – remont drogi dojazdowej do gospodarstw domowych i gruntów rolnych – działka nr 626/7, 626/6, 466/2, 629 i 630  o nawierzchni asfaltowej w Kamieńcu Ząbkowickim I na podstawie i w zakresie sporządzonego projektu będącego do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Ząbkowicka nr 26 w godzinach urzędowania.

CPV 45233124-4

3.        Lokalizacja: droga o nawierzchni utwardzonej  usytuowana w miejscowości Kamieniec I - gmina Kamieniec Ząbkowicki – działka nr 626/7, 626/6, 466/2, 629

 

4.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

 

5.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

 

6.        Maksymalny termin wykonania zamówienia: 30 października 2007 roku

 

 

7.        Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełnienia:

 

 

 

 

1.        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)        Posiadają  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)        Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;

3)        Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)        Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych.

 

2.        Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

3.        Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

4.        Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5.        Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawo zamówień publicznych.

9.   Informacja na temat wadium.

1.        Wymagane wadium wynosi 10.000 złotych słownie: dziesięć tysięcy złotych

2.        Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

3.        Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

1)        Pieniądzu;

2)        Poręczeniach bankowych

3)        Gwarancjach bankowych

4)        Gwarancjach ubezpieczeniowych

5)        Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dziennik Ustaw nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 roku nr 25, poz. 253, nr 66, poz. 596 i nr 216, poz.18240).

 

4.        Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Ząbkowice Śląskie o/Kamieniec Ząbkowicki 16953310302005000001140002 Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26, z dopiskiem „ Wadium na remont drogi w Kamieńcu Ząbkowickim”

5.        Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

6.        Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli :

1)        Upłynął termin związania oferta;

2)        Zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;

3)        Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

7.   Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek:

1)        Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;

2)        Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania;

3)        Wykonawcy, którego oferta została odrzucona.

 

8.        Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczenia się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.

9.        Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

1)        Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

 

 

2)        Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

8.        Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie w sposób następujący:

1.        Sposób oceniania ofert:

1)        W kryterium, w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą cenę zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:

a)        N: w x 85 % x 100 = liczba punktów otrzymanych w danym kryterium,

b)        N – najniższa wartość z zaoferowanych,

c)        W – wartość z badanej oferty,

d)        85% - waga kryterium

e)        100 – współczynnik stały;

2)        W kryterium, w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najwyższy termin gwarancyjny (wykonawcy mają obowiązek zaoferować termin gwarancji na okres minimum 1 roku, jednak okres powyżej 6 lat nie będzie oceniany dodatkowo), zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:

a)        G: d x 15% x 100 = liczba punktów otrzymanych w danym kryterium,

b)        G – wartość z badanej oferty,

c)        D – najwyższa wartość z zaoferowanych,

d)        15% - waga kryterium *,

e)        100 – współczynnik stały.

·          *- w przypadku zaoferowania dłuższego, ponad 6 lat, okresu gwarancji, zamawiający do obliczeń w tym kryterium przyjmuje 6 lat.

2.        Wszystkie oceny członków komisji przetargowej zostaną wpisane do protokółu i podsumowane.

3.        Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

 

9.        Termin związania ofertą:

 

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od terminu składania ofert, tj. od 15 maja 2007 roku do dnia 15 lipca 2007 roku

 

10.      Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

 

1.        Termin składania ofert upływa dnia 15 maja 2007 roku o godzinie 9:30. Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego – sekretariat I-piętro.

2.        Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego do wniesienia protestu.

3.        Otwarcie ofert odbędzie się dnia 15 maja roku o godzinie 10:00 w siedzibie zamawiającego – sala posiedzeń I-piętro.

4.        Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwę ( firmy ), oraz adres wykonawców, a także informację dotyczącą ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, właściwych dla przedmiotowego postępowania.

11.      Kontakt oferentów z zamawiającym:

Ø        Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim: tel. 074/ 8162-011 do 012 lub fax. 074/8173-361 e-mail: gmina@kamzab.pl

Ø        Osoba upoważniona: Jerzy Bielas w godzinach od 8:00 do 10:00 tel. 074/8162-020 lub fax. 074/ 8173-361 e-mail:bielas@kamzab.pl

 

 

 

Kamieniec Ząbkowicki, dnia 11 kwietnia 2007 roku

««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska