Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  07-08-2012 | 06:06
data ostatniej modyfikacji:  07-08-2012 | 15:38
ODPOWIEDZ NA ZAPYTANIA OFERTOWE 07.08.2012, 06:06

ODPOWIEDZ NA ZAPYTANIA OFERTOWE.

 

Gminą Kamieniec Ząbkowicki, 57 – 230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka nr 26

 

Dotyczy: Ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na realizacji zadania                                        pn. „Zagospodarowanie Błoni Kamienieckich – przy ul. Kolejowej, ul. Zamkowej                          w Kamieńcu Ząbkowickim”.

 

ZAPYTANIE NR 1

SIWZ § 15 nakazuje

„Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy na każde wybrane zadanie, na które składa ofertę,  na podstawie przedłożonego przez zamawiającego przedmiaru robót”

 

§ 3 „ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera między innymi” Przedmiar robót zawierających zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich opisem, wskazaniem podstaw ustalających opis,  z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót.”

 

            Natomiast wzór umowy  § 2 pkt. 2. Obowiązki Wykonawcy.

ppkt. 1 do obowiązków wykonawcy należy „wytyczenie geodezyjne nowych obiektów oraz budowli i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót, z podaniem powierzchni wykonanych chodników                       i parkingu.”

 

      Proszę wprowadzić do przedmiaru robót pozycję kosztorysową dla   wyceny

     tych prac.

 

ODPOWIEDZ NA ZAPYTANIE NR 1

Proszę wprowadzić do oferty w części kosztorysowej, Opis i wyliczenia:

poz. 70 - Wytyczenie geodezyjne nowych obiektów oraz budowli i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót z podaniem powierzchni chodników i parkingu. KNR–W 2-01 poz. 0113-03-obmiar 0,288 ha.

 

ZAPYTANIE NR 2

§ 5  Wynagrodzenie  pkt. 2 „Strony niniejszej umowy nie mogą zmienić ceny wykonania zamówienia określonej w ust. 1 nawet wówczas, gdyby okazało się,                że wystąpiły niemożliwe do przewidzenia okoliczności, a także   w wypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT”

Zwracam się z prośbą o zmianę zapisu dotyczącego ponoszenia przez wykonawcę konsekwencji finansowych za zmianę przepisów podatkowych podatku VAT niezależnych od wykonawcy.

 

ODPOWIEDZ NA ZAPYTANIE NR 2

Zamawiający podtrzymujemy zapis określony w § 5 umowy. Nie wyraża zgody na zmianę zapisów w umowie.

 

 

 

 

ZAPYTANIE NR 3

§ 6  umowy „Warunki płatności” pkt 1 „Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 5, rozliczone zostanie  na podstawie  faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę po zakończeniu odbioru końcowego przedmiotu umowy oraz po uprzednim potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru lub Koordynatora robót             z ramienia Zamawiającego, że przedmiot umowy został wykonany bez wad i usterek.”