ODPOWIEDZ NA ZAPYTANIA OFERTOWE.
Gminą Kamieniec Ząbkowicki, 57 – 230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka nr 26
Dotyczy: Ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na realizacji zadania pn. „Zagospodarowanie Błoni Kamienieckich – przy ul. Kolejowej, ul. Zamkowej w Kamieńcu Ząbkowickim”.
ZAPYTANIE NR 1
SIWZ § 15 nakazuje
„Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy na każde wybrane zadanie, na które składa ofertę, na podstawie przedłożonego przez zamawiającego przedmiaru robót”
§ 3 „ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera między innymi” Przedmiar robót zawierających zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich opisem, wskazaniem podstaw ustalających opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót.”
Natomiast wzór umowy § 2 pkt. 2. Obowiązki Wykonawcy.
ppkt. 1 do obowiązków wykonawcy należy „wytyczenie geodezyjne nowych obiektów oraz budowli i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót, z podaniem powierzchni wykonanych chodników i parkingu.”
Proszę wprowadzić do przedmiaru robót pozycję kosztorysową dla wyceny
tych prac.
ODPOWIEDZ NA ZAPYTANIE NR 1
Proszę wprowadzić do oferty w części kosztorysowej, Opis i wyliczenia:
poz. 70 - Wytyczenie geodezyjne nowych obiektów oraz budowli i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót z podaniem powierzchni chodników i parkingu. KNR–W 2-01 poz. 0113-03-obmiar 0,288 ha.
ZAPYTANIE NR 2
§ 5 Wynagrodzenie pkt. 2 „Strony niniejszej umowy nie mogą zmienić ceny wykonania zamówienia określonej w ust. 1 nawet wówczas, gdyby okazało się, że wystąpiły niemożliwe do przewidzenia okoliczności, a także w wypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT”
Zwracam się z prośbą o zmianę zapisu dotyczącego ponoszenia przez wykonawcę konsekwencji finansowych za zmianę przepisów podatkowych podatku VAT niezależnych od wykonawcy.
ODPOWIEDZ NA ZAPYTANIE NR 2
Zamawiający podtrzymujemy zapis określony w § 5 umowy. Nie wyraża zgody na zmianę zapisów w umowie.
ZAPYTANIE NR 3
§ 6 umowy „Warunki płatności” pkt 1 „Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 5, rozliczone zostanie na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę po zakończeniu odbioru końcowego przedmiotu umowy oraz po uprzednim potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru lub Koordynatora robót z ramienia Zamawiającego, że przedmiot umowy został wykonany bez wad i usterek.”
|