Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  19-07-2012 | 15:36
data ostatniej modyfikacji:  19-07-2012 | 20:44
  Wyniki postępowania
Modernizacja budynku Przedszkola nr 1 w Kamieńcu Ząbkowickim 19.07.2012

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Wójt Gminy  Kamieniec Ząbkowicki

ogłasza przetarg nieograniczony  Nr 7/4-PR/PN/R/12

 

SEKCJA I  - ZAMAWIAJĄCY

 

1.      Nazwa i adres:

           Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie

57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26

tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361

Strona internetowa Gminy: www.kamzab.pl, BIP: www.bip.kamzab.pl.

 

NIP 887 – 16 – 35 – 266                                                  REGON 890718449

 

  1. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

 

SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Opis:

 

„Modernizacja budynku Przedszkola nr 1  w Kamieńcu Ząbkowickim”.

- wymiana pokrycia dachowego,

- docieplenie, wymiana naprawa i malowanie elewacji budynku,

- wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,

- podjazd dla niepełnosprawnych – platforma pochyła na schodach.

  1. Rodzaj zamówienia – roboty budowlane.

„Modernizacja budynku Przedszkola nr 1  w Kamieńcu Ząbkowickim”.

Zamówienie dofinansowane jest ze środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa dolnośląskiego w ramach Dolnośląskiego Funduszu Pomocy Rozwojowej.

Wspólny Słownik Zamówień CPV  45000000-7, 45400000-1, 45410000-4, 45440000-3,

45453000-7, 45312310-3, 45260000-7, 45420000-7.

  1. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – nie
  2. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie
  3. Czas trwania zamówienia lub termin: od dnia podpisania umowy do 30.11.2012 r.
  4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu zamówienia.  W razie zaistnienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, można z  

zastrzeżeniem § 5 ust. 2 umowy dokonać zmiany umowy.  Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażona na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiana istotnych postanowień  umowy może nastąpić w szczególności w wypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych np. ulewne deszcze, gradobicia, trąby powietrzne, wysokie temperatury, zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu wykonania umowy.

     

SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

  1. Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium

 

1)   Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 857,00 złotych przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2010 r. nr 113 poz.759                z późniejszymi zmianami), czyli w:

a)    pieniądzu,

b)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo                         – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)    gwarancjach bankowych

d)   gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)    poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy                    z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości          ( Dziennik Ustaw z 2007 roku Nr 42, poz. 275 ze zmian.).

2)   W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na    rachunek bankowy Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26:                    BS Ząbkowice Śląskie o/Kamieniec Ząbkowicki 16953310302005000001140002,  , z dopiskiem „wadium - Modernizacja przedszkola nr 1”

3)   W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć wraz z ofertą             w kopercie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – gwarancji wadialnej              ( dokumentu nie należy spinać trwale z ofertą ) oraz kopię w/w dokumentu potwierdzona                za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty.

 

  1. Warunki udziału.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych, tj.:

 

1)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

 

2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

wykaz minimum 1 (jednej) roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym                           z przedmiotem      zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów budowlanych kubaturowych o wartości brutto nie mniejszej niż 250 tys. zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -                  w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, itp.);

3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia,  niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 

4)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – na sumę gwarancyjną minimum 400 000,00 zł. Przedłożą zaświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek ZUS lub KRUS oraz zaświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem podatków.

 

5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych.

 

Zamawiający wymaga w tym przypadku złożenia stosownego oświadczenia przez Wykonawcę..

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią niniejszej specyfikacji  zgodnie z formułą – „spełnia / nie spełnia”.

 

  1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1)      W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy przedłożyli:

a)      wykaz minimum 1 (jednej) roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym                 z przedmiotem zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów budowlanych kubaturowych o wartości brutto nie mniejszej niż 250 tys. zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, itp.);

b)      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia,  niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami,

 

c)      oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,