Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  27-07-2012 | 14:46
data ostatniej modyfikacji:  10-08-2012 | 09:18
Korespondencja Wyniki postępowania
Zagospodarowanie Błoni Kamienieckich – przy ul. Kolejowej, ul. Zamkowej w Kamieńcu Ząbkowickim 27.07.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Wójt Gminy  Kamieniec Ząbkowicki

ogłasza przetarg nieograniczony  Nr 8/5-PR/PN/R/12

 

SEKCJA I  - ZAMAWIAJĄCY

 

1.      Nazwa i adres:

           Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie

57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26

tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361

Strona internetowa Gminy: www.kamzab.pl, BIP: www.bip.kamzab.pl.

 

NIP 887 – 16 – 35 – 266                                                  REGON 890718449

 

  1. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

 

SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Opis:

„Zagospodarowanie Błoni Kamienieckich – przy ul. Kolejowej, ul. Zamkowej w Kamieńcu Ząbkowickim”.

 

Zadanie I   – przebudowa parkingów i chodników, wyposażenie terenu w ławki parkowe i TOI-TOI-e, rozbudowa  i modernizacja  oświetlenie terenu.

 

Zadanie II – modernizacja oświetlenia terenu”

 

  1. Rodzaj zamówienia – roboty budowlane.

 

„Zagospodarowanie Błoni Kamienieckich – przy ul. Kolejowej, ul. Zamkowej w Kamieńcu Ząbkowickim”..

 

Zadanie I   – przebudowa parkingów i chodników, wyposażenie terenu w ławki parkowe i TOI-TOI-e, rozbudowa   i modernizacja  oświetlenie terenu.

 

Zamówienie realizowane w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Wspólny Słownik Zamówień CPV:  45236290-9, 45233262-3, 45310000-3.

 

Zadanie II - modernizacja oświetlenia terenu.

           

Zamówienie realizowane ze środków własnych Gminy.

Wspólny Słownik Zamówień CPV:  45310000-3.

 

  1. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – TAK

4.      Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie                                                                                           Czas trwania zamówienia lub termin: od dnia podpisania umowy do 20.03.2013 r.                     

5.      W razie zaistnienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, można z zastrzeżeniem § 5 ust. 2 umowy, dokonać zmiany umowy.

6.      Zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu wykonania umowy. Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach:

1)        w wypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie są objęte dokumentacją projektową,   a ich wykonanie jest konieczne aby zrealizować przedmiot umowy,

2)      w wypadku ingerencji osób trzecich, które są niezależne od działań lub zaniechań Zamawiającego  lub Wykonawcy,

3)      w wypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych np. ulewne deszcze, gradobicia, trąby powietrzne, wysokie temperatury.

     

SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

  1. Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium.

1)      Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 789,00 złotych słownie: (dwadzieścia tysięcy siedemset osiemdziesiąt dziewięć złotych) na Zadanie I  i/lub 421,00 zł. (czterysta dwadzieścia jeden złotych) na Zadanie II, przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2010 r. nr 113 poz.759  z późniejszymi zmianami), czyli w:

a)    pieniądzu,

b)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo                         – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)    gwarancjach bankowych

d)   gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)    poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy                    z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości          ( Dziennik Ustaw z 2007 roku Nr 42, poz. 275 ze zmian.).

2)   W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na    rachunek bankowy Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26:                    BS Ząbkowice Śląskie o/Kamieniec Ząbkowicki 16953310302005000001140002,  , z dopiskiem „wadium – Zagospodarowanie Błoni”

3)   W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć wraz z ofertą             w kopercie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – gwarancji wadialnej              ( dokumentu nie należy spinać trwale z ofertą ) oraz kopię w/w dokumentu potwierdzoną                za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty.

 

  1. Warunki udziału.

1)      W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy przedłożyli:

a)      wykaz minimum 1 (jednej) roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów budowlanych kubaturowych o wartości brutto nie mniejszej niż 250 tys. zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, itp.);

b)      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia,  niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami,

 

c)      oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

 

d)     oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień publicznych,

 

e)      oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych,

 

f)       opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – na sumę gwarancyjną:                                          minimum 1 000 000,00 zł  na zadanie I    i/lub  minimum 50 000,00 zł na zadanie II.

 

 

2)      W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych, należy przedłożyć:

a)      Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

b)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,                           że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

c)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega                     z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane   w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

d)     oświadczenie, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,