Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  22-03-2010 | 12:59
data ostatniej modyfikacji:  09-04-2010 | 09:25
data wytworzenia dokumentu:  22-03-2010
Korespondencja Wyniki postępowania
Odbudowa drogi dojazdowej do gospodarstw domowych i gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej w Byczeniu – działka Nr 469, 439, 437 ( likwidacja skutkó 22.03.2010

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Wójt Gminy 

Kamieniec Ząbkowicki

ogłasza przetarg nieograniczony nr 4 / 1 – PR/ R / 10

 

 

SEKCJA I  - ZAMAWIAJĄCY

 

  1. Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie

57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26

Tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361

Strona internetowa gminy: www.kamzab.pl

 

NIP 887 – 16 – 35 – 266                                                  REGON 890718449

 

  1. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

 

SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

  1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

Odbudowa drogi dojazdowej do gospodarstw domowych i gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej w Byczeniu – działka Nr 469, 439, 437 ( likwidacja skutków klęsk żywiołowych z roku 2009 )

 

.

  1. Rodzaj zamówienia – roboty budowlane.

Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: -

 

Droga wewnętrzna gminna o  znaczeniu lokalnym. Remont drogi ma na celu poprawienie warunków ruchu oraz jego bezpośrednie bezpieczeństwo związane z usunięciem strat jakie miało miejsce w dniach 21 – 29 czerwca 2009 roku na skutek nadmiernych opadów deszczu w gminie Kamieniec Ząbkowicki.

 

 

  1. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających –
    • Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówień uzupełniających - nie

 

  1. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – nie
  2. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie
  3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – 45233226-9
  4. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania –  30 czerwca 2010 roku

      

 

SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM,

EKONOMICZNYM, FINANSOWYM

 I TECHNICZNYM

 

 

  1. Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium

1)       Zmawiający żąda wniesienie wadium w kwocie 5.308,00 złotych przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dziennik Ustaw z 2007 roku nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami ), czyli w:

a)       Pieniądzu,

b)      Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)       Gwarancjach bankowych

d)      Gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)      Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dziennik Ustaw z 2007 roku nr 42, poz. 275).

2)       W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr 16953310302005000001140002 BS Ząbkowice Śląskie o/Kamieniec Ząbkowicki z dopiskiem „wadium”.

3)       Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopie dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.

  1. Zaliczki

·        Czy przewiduje udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia - nie

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

                                       I.      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

·        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.

 

                                     II.      Wiedza i doświadczenie:

·        Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

                                   III.      Potencjał techniczny:

·        Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informację o podstawie dysponowania tymi zasobami.

 

                                  IV.      Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

·        wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami

 

                                    V.      Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

·        sprawozdanie finansowe w całości lub w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż 3 lata

 

  1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1

 

4.1   W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

·        Koncesje, zezwolenie lub licencję

·        Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·        wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informację o podstawie dysponowania tymi zasobami

·        oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie

·        wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami

·        oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·        sprawozdanie finansowe w całości lub w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż 3 lata

·        informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·        opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu  na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

4.2   W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·        Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

·        Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·        Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·        Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·        Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·        Aktualną informację z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·        Wykonawcy powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji  części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 4.2

             

4.3   Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:

·        Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·        Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·        Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·        Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie  wydaje się takiego zaświadczenia.

 

4.4   Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:

- nie

 

 

 

SEKACJA IV – PROCEDURA

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia  - przetarg nieograniczony
  2. Kryteria oceny ofert:

a)       Cena – znaczenie 85

b)      Okres gwarancji – znaczenie 15

  1. Zmiana umowy

a)       Czy przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

- tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenia warunków zmian – w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub konieczności zmiany terminu umowy, za które  wykonawca nie odpowiada ( niesprzyjające warunki atmosferyczne ).

  1. Informacje administracyjne

1)       Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.kamzab.pl/BIP lub odpłatnie Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26 – cena za 1 egzemplarz 15,00 złotych po wpłaceniu przelewem na konto : Bank Spółdzielczy Ząbkowice Śląskie Oddz. Kamieniec Ząbkowicki nr 43 9533 1030 2005 0000 01114 0001.

2)       Termin składania ofert  upływa w dniu 13 kwietnia 2010 roku godzina 9:30. Miejsce złożenia oferty; Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sekretariat.

3)       Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 13 kwietnia 2010 roku o godzinie 10-tej w siedzibie zamawiającego – I piętro sala posiedzeń.

4)       Termin związania oferta -  30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

5)       Kontakt wykonawców z zamawiającym:

·        Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki tel. 074/8162-011 lub fax. 074/8173361,

e-mail.

·        Osoba upoważniona: Jerzy Bielas w godzinach od godziny 8:30 do godziny 10:30

tel. 74/8162-019 Fax 74//8173-361 e-mail. bielas@kamzab.pl

 

Kamieniec Ząbkowicki, dnia 22 marca 2010 roku</