Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  06-08-2009 | 15:34
data ostatniej modyfikacji:  06-08-2009 | 15:34
   
przetarg na dowóz dzieci do szkół 06.08.2009

 

OGŁOSZENIE

 

Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki

ogłasza przetarg nieograniczony nr  10/3/PR/U/09

zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego:

www.bip.kamieniec-zabkowicki.iap.pl /urząd/przetargi              

 

************

 

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

 

1.        Nazwa zamawiającego : GMINA KAMIENIEC ZĄBKOWICKI

             57-230 Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26

             tel. 074/ 8162-011 do 012, fax. 074/8173-361

             e-mail:gmina@kamzab.pl , strona internetowa gminy: www.kamzab.pl

             NIP 887 – 16 – 35 – 266        REGON 890718449

       2. Rodzaj zamawiającego – samorząd terytorialny

 

SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

1.        Opis:  „Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Kamieniec Ząbkowicki autobusami, mikrobusami szkolnymi                                  pod nadzorem opiekunów w autobusie”. Trasy łączone, dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kamieńcu Ząbkowickim,  Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kamieńcu Ząbkowickim,  Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim,  Szkoły Podstawowej w Doboszowicach,  Przedszkola Nr 1 i Przedszkola nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim z miejscowości Gminy Kamieniec Ząbkowicki. Proponowany rozkład jazdy autobusów stanowi  załącznik nr 6 do SIWZ.

2.        Rodzaj zamówienia – Transport osób przy użyciu wynajętych autobusów szkolnych wraz z kierowcą.

3.        Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: - Przewozu uczniów szkół podstawowych                         oraz uczniów gimnazjów i przedszkoli w drodze do szkół  i ze szkół do domu autobusami szkolnymi                            oraz do zapewnienia im opieki w czasie tego przewozu. Kursy łączone dla wszystkich uczniów uczęszczających                  do szkół i przedszkoli  Gminy Kamieniec Ząbkowicki.

4.        Wspólny Słownik Zamówień ( CPV ) –   60172000-4

5.        Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – nie

6.        Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie

7.        Czy przewiduje się zamówienia uzupełniające - nie

8.        Czas trwania zamówienia lub termin wykonania – okres w miesiącach 10, rok szkolny 2009/2010

                od 01 września 2009 roku do 25 czerwca 2009 roku. W miesiącach trwania nauki w szkołach to jest od września

             2009 do czerwca 2010 w dni nauki szkolnej od poniedziałku  do piątku z przerwami:

Zimowa przerwa świąteczna 23-31 grudnia 2009 r., ferie zimowe 01  – 14 lutego 2010 r., wiosenna przerwa

świąteczna 01-06 kwietnia 2010 r., dni wolnych od zajęć dydaktyczno – wychowawczych:  04 czerwca 2010 r.,

 innych dni wolnych od zajęć w szczególności: świąt kościelnych, państwowych, resortowych, zmian w organizacji

roku szkolnego wprowadzonych zarządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, zarządzeniem dyrektora Centralnej

Komisji Egzaminacyjnej, zawieszenia zajęć szkolnych przez dyrektora szkoły,

 

      

 

 

 

 

 

 

 

SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM

 I TECHNICZNYM

 

 

1.        Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium

1)        Zmawiający nie wymaga wniesienia wadium.  

2.        Warunki udziału -  opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

                           I.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że :

1)        Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)        Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

3)        Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)        Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

                          II.      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

A.        Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów,               o których mowa w ust. 2 dz. III pkt A. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunków, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy                          z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 p.z.p.

B.        Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 2 dz. III pkt A ppkt 1) od lit. a) do lit. e), ponadto  wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty pozostałe dokumenty, o których mowa w ust. 2 dz. III  pkt A. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich                             w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawcy, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p.

C.       Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

                        III.      Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

A. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605 ) w celu:

1)  Potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności           

lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia

2004 roku – Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty:

a) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa                      lub innych dokumentów rejestrowych;

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie    w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

d) koncesji, zezwolenie lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia                    lub licencji  na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym  zamówieniem publicznym.

Należy dołączyć licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób autobusami.

e) oświadczenie, że zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

f) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie – wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów ( dotyczy także spółek cywilnych ).

 

 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi                 do  wykonywania zamówienia,  oraz że  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

a) Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym,  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.;

c) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia                         na podstawie  art. 24  Ustawy;

e) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi                             w Specyfikacji Istotnych  Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń;

f) Oświadczenie, że Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

g) Oświadczamy, że zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się, w przypadku wybrania naszej oferty, do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.

h) Oświadczany, że akceptujemy termin wykonania zamówienia, zgodnie z zapisami przedstawionymi                          w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

i) Oświadczmy, że w ciągu ostatnich 2 lat wykonaliśmy....usług o podobnym zakresie i charakterze z niniejszym przedmiotem zamówienia. Wykaz tych robót, wraz z referencjami, stanowi załącznik do niniejszej oferty.

j) Oświadczamy, że firma nasza spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożyliśmy wszystkie wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków.

 

B.        Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

C.       Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

D.       Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć                       te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

 

 

 

 

 

SEKACJA IV – PROCEDURA

 

1.        Tryb udzielenia zamówienia  - przetarg nieograniczony

2.        Kryteria oceny ofert:

a)        Cena – znaczenie 100 %

b)        Okres gwarancji – w całym okresie realizacji zamówienia

3.        Informacje administracyjne

1)        Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.bip,kamieniec-zabkowicki.iap.pl/urząd/przetargi lub nieodpłatnie w budynku Urzędu Gminy, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka nr 26

2)        Termin składania ofert  upływa w dniu 17 sierpnia  2009 roku godzina 9:30. Miejsce złożenia oferty; Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sekretariat.

3)        Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17 sierpnia 2009 roku o godzinie 9,40-tej w siedzibie zamawiającego – I piętro sala posiedzeń.

4)        Termin związania oferta -  30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

5)        Kontakt wykonawców z zamawiającym:

·          Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki tel. 074/8162-010,  fax. 074/8173361,

e-mail: twardowski@kamzab.pl

·          Osoba upoważniona: Stanisław Twardowski w godzinach od godziny 8:30 do godziny 15:30

tel. 074/8162024

 

Kamieniec Ząbkowicki, dnia 05 sierpnia 2009 roku

 

ZAŁĄCZNIKI: 

 

ogloszenie_dowoz_2009.doc (69.50 Kb)

SIWZ_____dowoz_______2009_-2010.doc (140.00 Kb)

zalacznik_nr_1_do_SWIZ_wzor_Umowy.doc (43.50 Kb)

zalacznik_nr_2_do_SWIZ_Informacje_ogolne.doc (28.00 Kb)

zalacznik_nr_3_do_SWIZ_Wymagane_dokumenty.doc (25.50 Kb)

zalacznik_nr_4_do_SWIZ_Oferta.doc (30.50 Kb)

zalacznik_nr_5_do_SWIZ_Doswiadczenie_wykonawcy.doc (29.50 Kb)

zalacznik_nr_6_do_SWIZ_Propozycja_rozkladu_jazdy_autobusow.doc (62.00 Kb)

««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska