OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki
ogłasza przetarg nieograniczony nr 10/3/PR/U/09
zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego:
www.bip.kamieniec-zabkowicki.iap.pl /urząd/przetargi
************
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1. Nazwa zamawiającego : GMINA KAMIENIEC ZĄBKOWICKI
57-230 Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26
tel. 074/ 8162-011 do 012, fax. 074/8173-361
e-mail:gmina@kamzab.pl , strona internetowa gminy: www.kamzab.pl
NIP 887 – 16 – 35 – 266 REGON 890718449
2. Rodzaj zamawiającego – samorząd terytorialny
SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Opis: „Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Kamieniec Ząbkowicki autobusami, mikrobusami szkolnymi pod nadzorem opiekunów w autobusie”. Trasy łączone, dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kamieńcu Ząbkowickim, Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kamieńcu Ząbkowickim, Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim, Szkoły Podstawowej w Doboszowicach, Przedszkola Nr 1 i Przedszkola nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim z miejscowości Gminy Kamieniec Ząbkowicki. Proponowany rozkład jazdy autobusów stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Rodzaj zamówienia – Transport osób przy użyciu wynajętych autobusów szkolnych wraz z kierowcą.
3. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: - Przewozu uczniów szkół podstawowych oraz uczniów gimnazjów i przedszkoli w drodze do szkół i ze szkół do domu autobusami szkolnymi oraz do zapewnienia im opieki w czasie tego przewozu. Kursy łączone dla wszystkich uczniów uczęszczających do szkół i przedszkoli Gminy Kamieniec Ząbkowicki.
4. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV ) – 60172000-4
5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – nie
6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie
7. Czy przewiduje się zamówienia uzupełniające - nie
8. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania – okres w miesiącach 10, rok szkolny 2009/2010
od 01 września 2009 roku do 25 czerwca 2009 roku. W miesiącach trwania nauki w szkołach to jest od września
2009 do czerwca 2010 w dni nauki szkolnej od poniedziałku do piątku z przerwami:
Zimowa przerwa świąteczna 23-31 grudnia 2009 r., ferie zimowe 01 – 14 lutego 2010 r., wiosenna przerwa
świąteczna 01-06 kwietnia 2010 r., dni wolnych od zajęć dydaktyczno – wychowawczych: 04 czerwca 2010 r.,
innych dni wolnych od zajęć w szczególności: świąt kościelnych, państwowych, resortowych, zmian w organizacji
roku szkolnego wprowadzonych zarządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, zarządzeniem dyrektora Centralnej
Komisji Egzaminacyjnej, zawieszenia zajęć szkolnych przez dyrektora szkoły,
SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM
1. Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium
1) Zmawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2. Warunki udziału - opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że :
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
II. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
A. Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 2 dz. III pkt A. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunków, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 p.z.p.
B. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 2 dz. III pkt A ppkt 1) od lit. a) do lit. e), ponadto wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty pozostałe dokumenty, o których mowa w ust. 2 dz. III pkt A. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawcy, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p.
C. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
A. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605 ) w celu:
1) Potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 roku – Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty:
a) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) koncesji, zezwolenie lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
Należy dołączyć licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób autobusami.
e) oświadczenie, że zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
f) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie – wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów ( dotyczy także spółek cywilnych ).
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, oraz że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.;
c) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy;
e) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń;
f) Oświadczenie, że Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
g) Oświadczamy, że zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się, w przypadku wybrania naszej oferty, do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
h) Oświadczany, że akceptujemy termin wykonania zamówienia, zgodnie z zapisami przedstawionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
i) Oświadczmy, że w ciągu ostatnich 2 lat wykonaliśmy....usług o podobnym zakresie i charakterze z niniejszym przedmiotem zamówienia. Wykaz tych robót, wraz z referencjami, stanowi załącznik do niniejszej oferty.
j) Oświadczamy, że firma nasza spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożyliśmy wszystkie wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków.
B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
C. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
D. Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.
SEKACJA IV – PROCEDURA
1. Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony
2. Kryteria oceny ofert:
a) Cena – znaczenie 100 %
b) Okres gwarancji – w całym okresie realizacji zamówienia
3. Informacje administracyjne
1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.bip,kamieniec-zabkowicki.iap.pl/urząd/przetargi lub nieodpłatnie w budynku Urzędu Gminy, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka nr 26
2) Termin składania ofert upływa w dniu 17 sierpnia 2009 roku godzina 9:30. Miejsce złożenia oferty; Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sekretariat.
3) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17 sierpnia 2009 roku o godzinie 9,40-tej w siedzibie zamawiającego – I piętro sala posiedzeń.
4) Termin związania oferta - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
5) Kontakt wykonawców z zamawiającym:
· Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki tel. 074/8162-010, fax. 074/8173361,
e-mail: twardowski@kamzab.pl
· Osoba upoważniona: Stanisław Twardowski w godzinach od godziny 8:30 do godziny 15:30
tel. 074/8162024
Kamieniec Ząbkowicki, dnia 05 sierpnia 2009 roku
ZAŁĄCZNIKI:
ogloszenie_dowoz_2009.doc (69.50 Kb)
SIWZ_____dowoz_______2009_-2010.doc (140.00 Kb)
zalacznik_nr_1_do_SWIZ_wzor_Umowy.doc (43.50 Kb)
zalacznik_nr_2_do_SWIZ_Informacje_ogolne.doc (28.00 Kb)
zalacznik_nr_3_do_SWIZ_Wymagane_dokumenty.doc (25.50 Kb)
zalacznik_nr_4_do_SWIZ_Oferta.doc (30.50 Kb)
zalacznik_nr_5_do_SWIZ_Doswiadczenie_wykonawcy.doc (29.50 Kb)
zalacznik_nr_6_do_SWIZ_Propozycja_rozkladu_jazdy_autobusow.doc (62.00 Kb) |