OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Wójt Gminy
Kamieniec Ząbkowicki
ogłasza przetarg nieograniczony nr 11/11- BGiP/D/ 2009
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1. Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie
57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26
Tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361
Strona internetowa gminy: www.kamzab.pl
NIP 887 – 16 – 35 – 266 REGON 890718449
2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Opis:
„DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU- ŚMIECIARKI"
.
2. Rodzaj zamówienia – dostawa.
Samochód:
§ Rok produkcji pojazdu 1999 lub młodszy
§ Przebieg max 145.000 km
§ Pojemność silnika 6 000 - 7 000 cm3
§ Silnik o mocy 150 – 250 kM spełniający normy emisji spalin minimum Euro 2
§ Konfiguracja osi 4 x 2
§ Zawieszenie tylnej i przedniej osi pneumatyczne ,z regulacją wysokości
§ Tylny most ze zwolnicą
§ Skrzynia biegów automatyczna
§ Kabina 4- miejscowa
§ Dopuszczalna masa całkowita 18000 kg
§ Dopuszczalna ładowność min. 6 200 kg
§ ważne badanie techniczne, dopuszczony do ruchu na terenie polski,
§ kamera wsteczna cofania z ekranem w kabinie
§ Długość pojazdu nie więcej niż 8500 cm
§ maksymalna wysokość pojazdu 3200 mm
§ Opony - do 20% zużycia
§ Pojazd i zabudowa w pełni sprawne technicznie
§ Rozstaw osi – 3900 mm
§ samochód fabrycznie wyposażony w katalizator – udokumentowane
§ prawe drzwi kabiny otwierane automatycznie z kabiny po naciśnięciu klawisza
Wymagania dodatkowe:
§ Gaśnica
§ Trójkąt ostrzegawczy
§ Skrzynka narzędziowa
Zabudowa:
§ Mechanizm zgniatania : liniowo-płytowy (szufladowy)
§ Zgniot 1:5
§ Stopki dla obsługi pojazdu
§ urządzenie wrzutowe z tyłu na pojemniki 110 L – 1100 L
§ Rok produkcji, nie starsza niż podwozia
§ Pojemność zabudowy, potwierdzona tabliczką znamionową, 15 m3 -16 m3
§ Niska krawędź zasypu ( 1,00 -1,30 m)
§ szerokość tylnego otworu śmieciarki 1900 mm na wrzucanie gabarytów
§ sterowanie pracą śmieciarki z tyłu po prawej i lewej stronie
§ zabudowa z gładkimi bokami bez użebrowań
SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1. Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium
1) Zmawiający nie żąda wniesienie wadium.
2. Warunki udziału.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
e) udzielą gwarancji na dostarczony pojazd wraz z zabudową na okres minimum 3 miesięcy od daty odbioru końcowego.
1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1) Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w § 8 pkt. 2 specyfikacji, muszą być:
1. wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku Nr 1;
2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2 (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot);
3. aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot);
4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot);
5. oświadczenie o sprawności oferowanej śmieciarki - wg załącznika nr 3
6. szczegółową charakterystykę techniczną oferowanego pojazdu oraz urządzeń nadbudowy,
7. Jeżeli dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że :
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia.
§ Dokumenty, o których mowa w pkt 7 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokument o którym mowa w pkt 7 lit. b powinien być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
§ Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
UWAGI :
Wszystkie wymienione wyżej dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawniona (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status wykonawcy ( odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopie stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. |