Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  24-08-2009 | 10:10
data ostatniej modyfikacji:  24-08-2009 | 10:10
   
DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU- ŚMIECIARKI 24.08.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Wójt Gminy 

Kamieniec Ząbkowicki

ogłasza przetarg nieograniczony  nr 11/11- BGiP/D/ 2009

 

SEKCJA I  - ZAMAWIAJĄCY

 

1.        Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie

57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26

Tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361

Strona internetowa gminy: www.kamzab.pl

 

NIP 887 – 16 – 35 – 266                                                  REGON 890718449

 

2.        Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

 

SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1.        Opis:

„DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU- ŚMIECIARKI"

.

2.        Rodzaj zamówienia – dostawa.

Samochód:

§          Rok produkcji pojazdu 1999 lub młodszy

§          Przebieg max 145.000 km

§          Pojemność silnika 6 000 - 7 000 cm3

§          Silnik o mocy 150 250 kM spełniający normy emisji spalin minimum Euro 2

§          Konfiguracja osi 4 x 2

§          Zawieszenie tylnej i przedniej osi pneumatyczne ,z regulacją  wysokości

§          Tylny most ze zwolnicą

§          Skrzynia biegów automatyczna

§          Kabina 4- miejscowa

§          Dopuszczalna masa całkowita 18000 kg

§          Dopuszczalna ładowność min. 6 200 kg

§          ważne badanie techniczne, dopuszczony do ruchu na terenie polski,

§          kamera wsteczna cofania z ekranem w kabinie

§          Długość pojazdu nie więcej niż 8500 cm

§          maksymalna wysokość pojazdu 3200 mm

§          Opony - do 20% zużycia

§          Pojazd i zabudowa w pełni sprawne technicznie

§          Rozstaw osi 3900 mm

§          samochód fabrycznie wyposażony w katalizator – udokumentowane

§          prawe drzwi kabiny otwierane automatycznie z kabiny po naciśnięciu klawisza

Wymagania dodatkowe:

§          Gaśnica

§          Trójkąt ostrzegawczy

§          Skrzynka narzędziowa

Zabudowa:

§    Mechanizm zgniatania : liniowo-płytowy (szufladowy)

§    Zgniot  1:5

§    Stopki dla obsługi pojazdu

§    urządzenie wrzutowe z tyłu na pojemniki 110 L1100 L

§    Rok produkcji, nie starsza niż podwozia

§    Pojemność zabudowy, potwierdzona tabliczką znamionową, 15 m3 -16 m3

§    Niska krawędź zasypu ( 1,00 -1,30 m)

§    szerokość tylnego otworu śmieciarki 1900 mm na wrzucanie gabarytów

§    sterowanie pracą śmieciarki z tyłu po prawej i lewej stronie

§    zabudowa z gładkimi bokami bez użebrowań

      

SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

1.        Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium

1)       Zmawiający nie żąda wniesienie wadium.

2.        Warunki udziału.

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1.  W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:

a)                posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)       posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

c)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

e)       udzielą gwarancji na dostarczony pojazd wraz z zabudową na okres minimum 3 miesięcy od daty odbioru końcowego.

 

 

1.        Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 

1)       Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w § 8 pkt. 2  specyfikacji, muszą być:

1.  wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku Nr 1;

 

2.                oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2 (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot);

 

3.                aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot);

 

4.                aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot);

 

5.                oświadczenie o sprawności oferowanej śmieciarki - wg załącznika nr 3

 

6.                szczegółową charakterystykę techniczną oferowanego pojazdu oraz urządzeń nadbudowy,

 

7.  Jeżeli dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że :

 

a)                nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

 

b)                nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

 

c)                nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia.

 

§          Dokumenty, o których mowa w pkt 7 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokument o którym mowa w pkt 7 lit. b powinien być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

§          Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z   oryginałem  przez Wykonawcę,

UWAGI :

Wszystkie wymienione wyżej dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawniona (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status wykonawcy ( odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopie stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.