Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  09-07-2013 | 15:39
data ostatniej modyfikacji:  09-07-2013 | 15:39
Korespondencja Wyniki postępowania
Kamieniec Ząbkowicki, zamek (XIXw) prace konstrukcyjne-remont - budowlano - konserwatorski sklepień sali balowej oraz tarasu widokowego. Etap 1 - remont sklepień w sali balowej 09.07.2013

Numer postępowania: 10/6-BGP/PN/R/13

Kamieniec Ząbkowicki: Kamieniec Ząbkowicki, zamek (XIXw) prace konstrukcyjne-remont - budowlano - konserwatorski sklepień sali balowej oraz tarasu widokowego. Etap 1 - remont sklepień w sali balowej .
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 267268 - 2013;

data zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 09.07.2013r.

                   OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamieniec Ząbkowicki , ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162010, faks 074 8173361.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamzab.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kamieniec Ząbkowicki, zamek (XIXw) prace konstrukcyjne-remont - budowlano - konserwatorski sklepień sali balowej oraz tarasu widokowego. Etap 1 - remont sklepień w sali balowej ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: Kamieniec Ząbkowicki, zamek (XIXw) prace konstrukcyjne-remont- budowlano - konserwatorski sklepień sali balowej oraz tarasu widokowego. Etap 1 - remont sklepień w sali balowej 2.Zakres robót podstawowych obejmuje: - zabezpieczenie sklepień sali balowej poprzez stemplowanie na czas remontu, - usunięcie gruzu i zasypki z pach sklepień, zasypka do wtórnego użycia, oczyszczenie sklepień, - odtworzenie brakujących żeber z piaskowca wraz z ich łączenianiem z trzpieni stalowych, - odtworzenie wysklepek z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej, układ, wielkość i kolor cegły jak istniejąca na zachowanych sklepieniach, - uzupełnienie pęknięć sklepień, wzmocnienie sklepień na całej powierzchni grzbietowej siatkami z włókna węglowego, - położenie na wysklepkach sklepień od strony podniebienia tynku wapiennego, cienko powłokowego, tzw. falującego, nakładanego z ręki, - inne prace towarzyszące i zabezpieczające. Prace należy prowadzić zgodnie z decyzją nr 2.2013 pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, Delegatura w Wałbrzychu z dnia 07.01.2013 r. oraz decyzją nr 87.2013 pozwoleniem na budowę Starosty Powiatu Ząbkowickiego z dnia 07.03.2013 r. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania harmonogramu robót oraz zatwierdzenia u Zamawiającego planu BIOZ, uwzględniającego konieczność zachowania bezpiecznego dostępu do obiektu dla zwiedzających przez cały okres prowadzenia prac budowlanych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostępu Wykonawcy do placu budowy przez wejście główne do obiektu. Dostęp roboczy dla pracowników, materiałów i sprzętu przewiduje się poprzez taras widokowy Zamku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.42.20.00-1, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.26.25.00-6, 45.26.25.10-9, 44.21.23.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium jest wymagane w wysokości 10.000,00 zł ( dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienia wadium w następujących formach : pieniądzu , poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2000r Nr 109 poz. 1158 z póż.zm.). Gwarancja (poręczenia) musi być podpisana(e) przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny ( z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe ,na każde pisemne, uzasadnione żądanie , zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą , zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ust.5- Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie wadium w innej formie niż wyżej wymienione.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śl. Oddział Kamieniec Ząbkowicki nr konta 16953310302005000001140002 z dopiskiem -WADIUM ZAMEK ETAP 1-. Prosimy o podanie w ofercie nr-u konta , na które zostanie zwrócone wadium. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego , pokój nr 10 (sekretariat) , lub załączyć oryginał do oferty, pod warunkiem jej złożenia przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie pieniężnej należy opłacić w terminie najpóźniej do ostatniego dnia przed upływem terminu złożenia ofert. Decydujące znaczenie dla ważności wpłaty wadium pieniężnego jest uwidocznienie wpływu tej wartości pieniężnej na konto zamawiającego do końca dnia poprzedzającego ostatni dzień składania ofert. Obowiązują przepisy dotyczące wadium określone w art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy , że spełnia w.w warunek Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie : -Minimum 4 (czterech) robót budowlanych o wartości co najmniej 700.000 zł brutto każda, o zakresie i charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, tzn. roboty budowlane w zakresie remontu, zabezpieczenia, renowacji obiektu (wpisanego do rejestru zabytków) zamkowego lub pałacowego wraz z załączeniem dowodów potwierdzających ,że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( referencje ,protokoły odbioru itp.). -Minimum 2 (dwóch) robót budowlanych polegających na wykonaniu robót konstrukcyjnych w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków przy użyciu wklejanych taśm lub mat z włókien węglowych, o wartości każdej roboty (technologie wklejanych taśm lub mat z włókien węglowych) min. 300.000, zł brutto wraz z załączeniem dowodów potwierdzających ,że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( referencje ,protokoły odbioru itp.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w.w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

    • Wykonawca musi wykazać się osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone tj. dysponowanie kierownikiem budowy , posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno -budowlanej ,będącym członkiem izby samorządu zawodowego lub organu równoważnego, posiadającym udokumentowaną co najmniej 2-letnia praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków oraz posiadającym doświadczenie w pełnieniu obowiązków kierownika budowy w zakresie remontu zabezpieczenia, renowacji obiektu (wpisanego do rejestru zabytków) zamkowego lub pałacowego, o wartości wykonanych robót min. 700.000 zł. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w.w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę na kwotę minimum 700 000,00 zł ( słownie: siedemset tysięcy złotych), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę gwarancyjną minimum 700 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB