Kamieniec Ząbkowicki 2013-06-10
BGP.6220.06.2013.PA
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie art. 33 ust. 1, art. 75 ust. 1 pkt 4), art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.2008.199.1227 z późn. zm.) oraz art. 10 § 1 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2000.98.1071 z późn.zm) informuję, że na wniosek firmy:
P.P.H.U. Zbigniew Burczak
ul. Szkolna 1
57-230 Kamieniec Ząbkowicki
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą:
"Stacja demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji"
realizowanego w Kamieńcu Ząbkowickim przy ul. Szkolnej 1 na działce nr 265.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 21 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia, można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski w formie pisemnej do Urzędu Gminy Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki.
Otrzymują:
1. Strony postępowania wg rozdzielnika
2. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu; Plac Powstańców Warszawy 1; 50-153 Wrocław
3. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Ząbkowicach Śląskich; ul. Kłodzka 2; 57-200 Ząbkowice Śl.
4. Tablica Ogłoszeń U.G. Kamieniec Ząbkowicki
5. Strona internetowa BIP Urzędu Gminy Kamieniec Ząbkowicki, bip.kamzab.pl
6. a/a
|