Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2013-08-01 13:39:23
Strona / URZĄD / Przetargi / zapytania ofertowe
Zakup wyposażenia do Świetlic Wiejskich w miejscowościach Chałupki, Pomianów Górny, Suszka, Śrem i Topola

Kamieniec Ząbkowicki, dnia 31.07.2013 r.

Nr sprawy 35/10-PR/7-WB/13

 

 

                                                      ZAPYTANIE OFERTOWE

 

W związku z art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami)  zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy stołów i krzeseł. 

 1.      Zamawiający:  Gmina Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki

2.      Przedmiot  zamówienia: „Zakup wyposażenia do Świetlic Wiejskich w miejscowościach Chałupki, Pomianów Górny, Suszka, Śrem i Topola”.

Przedmiotowy zakres zadania obejmuje:

Dostawę 500 sztuk krzeseł typu ISO oraz 100 stołów o następującej specyfikacji:

A.      Krzesło typu ISO - sztuk 500:

·      stelaż metalowy, czarny, półmatowy,

·      możliwość ustawiania w słupkach do 10-12 sztuk,

·      produkt posiadający atest wytrzymałościowy i atest na tkaninę,

·      tapicerka: 100% włókno syntetyczne (tkanina), gramatura 225g/m2.

·      odporność na ścieranie: 50 000 cykli.

·      atest na trudnopalność: EN 1021-1

·      kolor tapicerki: czarny

·      Wysokość oparcia: minimum 34 cm, szerokość siedziska: minimum 46 cm, Wysokość całkowita: minimum 81 cm, wysokość siedziska: minimum 47 cm, głębokość siedziska: minimum 41 cm.

B.      Stół świetlicowy - składany - sztuk 100

·         wymiary blatu 800 x 800 mm. 

·         stelaż metalowy składany z profilu o przekroju kwadratowym 25mmx25mm malowany proszkowo, kolor czarny;

·         blat o grubości – 18mm  pokryty tworzywem imitującym strukturę drewna: klon lub buk.

·         krawędzie wykończone taśmą zabezpieczającą z tworzywa PCV o grubości 2 mm w kolorze identycznym do blatu;

·         stelaż wyposażony w stopki regulacyjne.

·         wysokość stołu: minimum 75cm


Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiotowe stoły i krzesła na poszczególne świetlice wraz z wniesieniem je na salę wskazaną przez opiekuna świetlicy:

a)      Świetlica wiejska w Chałupkach 8, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki - 20 stołów i 100 krzeseł

b)      Świetlica wiejska w Suszce 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki - 20 stołów i 100 krzeseł

c)      Świetlica wiejska w Pomianowie Górnym 10, 57-230 Kamieniec Ząbk. - 20 stołów i 100 krzeseł

d)      Świetlica wiejska w Śremie 28, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki - 20 stołów i 100 krzeseł

e)      Świetlica wiejska w Topoli 64, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki - 20 stołów i 100 krzeseł

3.      Termin realizacji zamówienia:

·         do 20 sierpnia 2013 r. - dostawa 100 krzeseł i 20 stołów na świetlicę wiejską w Chałupkach.

·         do 30 sierpnia 2013 r. - dostawa 100 krzeseł i 20 stołów na świetlicę wiejską w Suszce.

·         do 15 września 2013 r. - dostawa 100 krzeseł i 20 stołów na świetlicę wiejską w Pomianowie Górnym

·         do 15 września 2013 r. - dostawa 100 krzeseł i 20 stołów na świetlicę wiejską w Topoli

·         do 15 września 2013 r. - dostawa 100 krzeseł i 20 stołów na świetlicę wiejską w Śremie

4.      Kryterium oceny ofert: cena 100 %

5.   Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:

a)      Formularz propozycji wg załączonego wzoru

b)      Kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem

c)      Wypełniony i zaparafowany wzór umowy

6.      Sposób przygotowania oferty .

Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA”.

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis - Zapytanie ofertowe na: „Zakup wyposażenia do Świetlic Wiejskich w miejscowościach Chałupki, Pomianów Górny, Suszka, Śrem i Topola”.

Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego pokój nr 10 (sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki.

7.  Opis sposobu obliczania ceny w składanej propozycji cenowej:

      W cenę propozycji należy wliczyć:

  • Wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia
  • Obowiązujący podatek od towarów i usług

Cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

7.      Termin złożenia oferty.

Ofertę złożyć należy do dnia: 07 sierpnia 2013 r. godz. 10.00.

Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu 07 sierpnia 2013 roku o godzinie 11.00 w siedzibie Urzędu Gminy Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26 w pokoju nr 21.

8.   Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego:

            Benedykt Wołoszczuk - Kierownik Referatu Planowania i Rozwoju,

·         tel. 74 8162018,

·         fax 74 8173361,

·         email: informatyk@kamzab.pl

9.  Informacje dotyczące zawarcia umowy:

W terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany wykonawca ma podpisać umowę w komórce merytorycznej Referatu planowania i Rozwoju Urzędu Gminy Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26. Umowa musi zawierać wszystkie postanowienia złożonej propozycji cenowej.

10. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnieniem przez niego niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

 


««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska