Zakup wyposażenia do Świetlic Wiejskich w miejscowościach Chałupki, Pomianów Górny, Suszka, Śrem i Topola
Kamieniec Ząbkowicki, dnia 31.07.2013 r.
Nr sprawy 35/10-PR/7-WB/13
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy stołów i krzeseł.
1. Zamawiający: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
2. Przedmiot zamówienia: „Zakup wyposażenia do Świetlic Wiejskich w miejscowościach Chałupki, Pomianów Górny, Suszka, Śrem i Topola”.
Przedmiotowy zakres zadania obejmuje:
Dostawę 500 sztuk krzeseł typu ISO oraz 100 stołów o następującej specyfikacji:
A. Krzesło typu ISO - sztuk 500:
· stelaż metalowy, czarny, półmatowy,
· możliwość ustawiania w słupkach do 10-12 sztuk,
· produkt posiadający atest wytrzymałościowy i atest na tkaninę,
· tapicerka: 100% włókno syntetyczne (tkanina), gramatura 225g/m2.
· odporność na ścieranie: 50 000 cykli.
· atest na trudnopalność: EN 1021-1
· kolor tapicerki: czarny
· Wysokość oparcia: minimum 34 cm, szerokość siedziska: minimum 46 cm, Wysokość całkowita: minimum 81 cm, wysokość siedziska: minimum 47 cm, głębokość siedziska: minimum 41 cm.
B. Stół świetlicowy - składany - sztuk 100
· wymiary blatu 800 x 800 mm.
· stelaż metalowy składany z profilu o przekroju kwadratowym 25mmx25mm malowany proszkowo, kolor czarny;
· blat o grubości – 18mm pokryty tworzywem imitującym strukturę drewna: klon lub buk.
· krawędzie wykończone taśmą zabezpieczającą z tworzywa PCV o grubości 2 mm w kolorze identycznym do blatu;
· stelaż wyposażony w stopki regulacyjne.
· wysokość stołu: minimum 75cm
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiotowe stoły i krzesła na poszczególne świetlice wraz z wniesieniem je na salę wskazaną przez opiekuna świetlicy:
a) Świetlica wiejska w Chałupkach 8, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki - 20 stołów i 100 krzeseł
b) Świetlica wiejska w Suszce 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki - 20 stołów i 100 krzeseł
c) Świetlica wiejska w Pomianowie Górnym 10, 57-230 Kamieniec Ząbk. - 20 stołów i 100 krzeseł
d) Świetlica wiejska w Śremie 28, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki - 20 stołów i 100 krzeseł
e) Świetlica wiejska w Topoli 64, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki - 20 stołów i 100 krzeseł
3. Termin realizacji zamówienia:
· do 20 sierpnia 2013 r. - dostawa 100 krzeseł i 20 stołów na świetlicę wiejską w Chałupkach.
· do 30 sierpnia 2013 r. - dostawa 100 krzeseł i 20 stołów na świetlicę wiejską w Suszce.
· do 15 września 2013 r. - dostawa 100 krzeseł i 20 stołów na świetlicę wiejską w Pomianowie Górnym
· do 15 września 2013 r. - dostawa 100 krzeseł i 20 stołów na świetlicę wiejską w Topoli
· do 15 września 2013 r. - dostawa 100 krzeseł i 20 stołów na świetlicę wiejską w Śremie
4. Kryterium oceny ofert: cena 100 %
5. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
a) Formularz propozycji wg załączonego wzoru
b) Kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem
c) Wypełniony i zaparafowany wzór umowy
6. Sposób przygotowania oferty .
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA”.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis - Zapytanie ofertowe na: „Zakup wyposażenia do Świetlic Wiejskich w miejscowościach Chałupki, Pomianów Górny, Suszka, Śrem i Topola”.
Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego pokój nr 10 (sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki.
7. Opis sposobu obliczania ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- Wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia
- Obowiązujący podatek od towarów i usług
Cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
7. Termin złożenia oferty.
Ofertę złożyć należy do dnia: 07 sierpnia 2013 r. godz. 10.00.
Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu 07 sierpnia 2013 roku o godzinie 11.00 w siedzibie Urzędu Gminy Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26 w pokoju nr 21.
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego:
Benedykt Wołoszczuk - Kierownik Referatu Planowania i Rozwoju,
· tel. 74 8162018,
· fax 74 8173361,
· email: informatyk@kamzab.pl
9. Informacje dotyczące zawarcia umowy:
W terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany wykonawca ma podpisać umowę w komórce merytorycznej Referatu planowania i Rozwoju Urzędu Gminy Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26. Umowa musi zawierać wszystkie postanowienia złożonej propozycji cenowej.
10. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnieniem przez niego niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
|