Remont i modernizacja budynku biblioteki w miejscowości Kamieniec Ząbkowicki, ul. Złotostocka 27, gmina Kamieniec Ząbkowicki, dz. Nr 738-1
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Kultury w Kamieńcu Ząbkowickim , Ul. Złotostocka 27, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie, tel. 748 173 031; 748 173 231, faks 748 174 404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamzab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja budynku biblioteki w miejscowości Kamieniec Ząbkowicki, ul. Złotostocka 27, gmina Kamieniec Ząbkowicki, dz. Nr 738-1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: Remont i modernizacja budynku biblioteki w miejscowości Kamieniec Ząbkowicki, ul. Złotostocka 27, gmina Kamieniec Ząbkowicki, dz. Nr 738 -1. Zakres ogólny robót podstawowych obejmuje:Remont elewacji wg załączonego projektu budowlanego i uzgodnień konserwatorskich, Remont ścian i sufitów w pomieszczeniach biblioteki: rozebranie boazerii, wykonanie gładzi gipsowych, roboty malarskie.Wymianę wew. stolarki drzwiowej w pomieszczeniach biblioteki.Cyklinowanie, miejscowe naprawy i trzykrotne lakierowanie parkietu dębowego.Wymiana listew przyściennych z drewna dębowego w pomieszczeniach biblioteki.Niezbędne przeróbki i remont instalacji elektrycznej w pomieszczeniach biblioteki- wymiana istniejących i wstawienie dodatkowych opraw świetlówkowych, wstawienie dodatkowych gniazd, niezbędne przeróbki instalacji elektrycznej związane z wymianą opraw oświetleniowych i wstawieniem dodatkowych gniazd. Niezbędne roboty rozbiórkowe i przygotowawcze. Niezbędne roboty transportowe.Ustawienie i rozbiórkę rusztowań stałych i przesuwnych. Dostawa i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych do schodów krętych z poziomu parteru na poziom piętra - dwa biegi proste, dwa łuki na ścianie środkowej wg opisu jak niżej. Opis trasy platformy dla osób niepełnosprawnych-Przystanek na poziomie parteru przy ścianie środkowej gr. 50 cm na łuku.Bieg prosty nr 1 z poziomu parteru na poziom spocznika między piętrowego, stopni szt. 18 o wym. 36x18 cm.Łuk na ścianie gr. 50 cm środkowej w poziomie spocznika.Bieg nr 2 z poziomu spocznika międzypiętrowego na poziom piętra, przystanek końcowy, stopni szt.7 o wym. 3x18 cm.Szerokość biegu nr 1- 160 cm, szerokość biegu nr 2- 132 cm w świetle boazerii płytowej z drewna dębowego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w.w. warunek.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców ( Oferentów) dokumentów wymaganych treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów budowlanych kubaturowych w tym roboty wykończeniowe elewacyjne i wewnętrzne o wartości brutto nie mniejszej niż 350 tys. zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) - z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, itp.).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców ( Oferentów) dokumentów wymaganych treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w.w. warunek.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców ( Oferentów) dokumentów wymaganych treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców ( Oferentów) dokumentów wymaganych treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na sumę gwarancyjną minimum 400 000,00 zł. (Słownie: czterysta tysięcy złotych).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców ( Oferentów) dokumentów wymaganych treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia między innymi następujących okoliczności:zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,zmiany stawki podatku VAT,wystąpienia siły wyższej - na czas trwania siły wyższej, zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kamzab.pl/ogloszenia-oraz-wyniki-przetargow.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINNE CENTRUM KULTURY KAMIENIEC ZĄBKOWICKI, ul. Złotostocka nr 27, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki tel. 074/ 8173031, 074 8173231, fax. 074/8174404 e-mail:gcikamzab@o2.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminne Centrum Kultury w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Złotostocka nr 27, w pomieszczeniu sekretariatu Gminnego Centrum Kultury na I piętrze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie powinno być wykonane zgodnie z warunkami określonymi w ramach Programu Wieloletniego Kultura plus Priorytet Biblioteka plus.Infrastruktura bibliotek i podlega kontroli ze strony Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Kamieniec Ząbkowicki, dnia 11.07.2013 r.
Dyrektor Gminnego Centrum Kultury
Jolanta Kużdżał
|