NABÓR NA WOLNE STANOWISKO Referent do spraw obrotu nieruchomościami Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
Referent do spraw obrotu nieruchomościami
w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowicki
57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26
Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
Referent do spraw obrotu nieruchomościami
w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowicki
57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26
1. Wymagania niezbędne:
Stanowisko może być powierzone kandydatowi, który :
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w ogłoszeniu stanowisku,
6) posiada wykształcenie wyższe 3 lub 5-letnie:
7) posiada doświadczenie w pracy w jednostce administracji publicznej na stanowisku urzędniczym związanym z obrotem nieruchomościami,
8) posiada wiedzę i znajomość przepisów w zakresie:
a) samorządu gminnego,
b) postępowania administracyjnego,
c) gospodarki nieruchomościami,
d) prawa wodnego,
e) ustawy o własności lokali,
9) posiada umiejętność biegłej obsługi komputera (w tym korzystanie z pakietu MS Office, rejestr GT system ewidencji gruntów, budynków i lokali Cataster online – potwierdzone stosownymi dokumentami (np. referencje, zaświadczenia itp.),
2. Wymagania dodatkowe: znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
Zadania podstawowe:
1) Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gminnym zasobem nieruchomościami w tym ich zbywania, oddawania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, w zarząd, przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
2) Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wartości nieruchomości, cen i opłat za korzystanie z nich.
3) Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem i przeprowadzaniem przetargów dotyczących nieruchomości komunalnych.
4) Prowadzenie spraw związanych z nabywaniem, zamianą nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań Gminy.
5) Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem na nieruchomościach będących własnością gminy ograniczonych praw rzeczowych.
6) Prowadzenie spraw z zakresu melioracji.
7) Prowadzenie ewidencji nieruchomości mienia Gminy.
8) Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją.
9) Wykonywanie zadań z zakresu sprawozdawczości i planowania budżetu w ramach zajmowanego stanowiska.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne :
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie świadectw pracy,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
6) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowania karne,
9) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
10) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) – dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy,
2) miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy),
3) praca przy komputerze w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie,
4) praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami.
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
7. Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na wolne stanowisko - Referent ds. obrotu nieruchomościami”
należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim – w terminie do dnia 01 lipca 2013 r. do godz. 10.00.
O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data doręczenia do adresata.
8. Oferty niekompletne lub złożone po wyznaczonym terminie pozostają bez rozpatrzenia
z przyczyn formalnych.
9. Po upływie terminu do złożenia dokumentów następuje wstępna analiza pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. W przypadku większej liczby kandydatów spełniających w/w wymogi, przewiduje się test kwalifikacyjny oraz ewentualne dodatkowe rozmowy.
10. Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.
Kamieniec Ząbkowicki, dnia 19 czerwca 2013 roku
|