Remont dróg wewnętrznych w obrębie osiedla domów jednorodzinnych przy ul. Parkowej w tym : ul. Parkowa, Astrowa, Rumiankowa
Kamieniec Ząbkowicki: „Remont dróg wewnętrznych w obrębie osiedla domów jednorodzinnych przy ul. Parkowej w tym : ul. Parkowa, Astrowa, Rumiankowa”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: ………………… -2013.
Data umieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: ……………… r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamieniec Ząbkowicki , ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162010, faks 074 8173361.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamzab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont dróg wewnętrznych w obrębie osiedla domów jednorodzinnych przy ul. Parkowej w tym : ul. Parkowa, Astrowa, Rumiankowa”
„
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I . ULICA PARKOWA
Aktualnie jest to odcinek ulicy o nawierzchni bitumicznej w bardzo złym stanie technicznym. Łączna długość planowanego do remontu odcinka wynosi 108.0 mb. Opracowanie dotyczy odcinka ulicy użytkowanej przez pojazdy osobowe, oraz pieszych stanowiąc odcinek pieszo – jezdny, oraz jako dojazdy do pól uprawnych użytkowany głównie przez pojazdy i maszyny rolnicze.
W opracowaniu uwzględniono wykonanie :
- robót przygotowawczych: wyrównanie istniejącej nawierzchni materiałem kamiennym grubości do 10 cm. wykonanie warstw konstrukcyjnych na zjazdach
- zdemontowanie istniejących krawężników oraz ustawienie nowych
- robót nawierzchniowych: wykonanie warstwy wiążącej oraz ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej .
- robót wykończeniowych: uzupełnienie poboczy humusem wraz z obsianiem trawą
STAN ISTNIEJĄCY
Projektowany do remontu odcinek ulicy położony jest na terenie gminy Kamieniec Ząbkowicki nr. ew. dz. 548. Początek planowanej do remontu ulicy znajduje się na skrzyżowaniu z ulicą Astrową i stanowi odcinek o długości 108.0 mb. o nawierzchni bitumicznej charakteryzującej się licznymi ubytkami warstwy ścieralnej , rakowinami stanowiącymi około 70 % planowanej do remont nawierzchni
Na całym ciągu występują obustronnie krawężniki typu ulicznego w złym stanie technicznym. Po stronie lewej na długości 102 mb. występuje ciąg pieszy z płytek betonowych 35/35/5 cm. w złym stanie technicznym zarośnięty , krzakami i chwastami praktycznie nie używany przez pieszych.
ZAGOSPODAROWANIE TERENU.
Przedmiotem opracowania jest remont nawierzchni istniejącej ulicy i poboczy z jednoczesnym uporządkowaniem gospodarki wód opadowych wraz z odwodnieniem istniejących zjazdów. Zakres robót przewiduje wykonanie warstw konstrukcyjnych na długości 108 mb. Planowane prace przewidują wykonanie wyrównania istniejącej podbudowy materiałem kamiennym następnie ułożenie warstwy wiążącej oraz ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej. Ponadto zagospodarowanie terenu przewiduje wymianę istniejących krawężników na nowe o wymiarach 15/30 cm. Na połączeniu nawierzchni bitumicznej z istniejącą nawierzchnią betonową przewiduje się wykonanie odwodnienia liniowego , które odprowadzi nadmiar wód opadowych nie przejętych przez istniejącą kanalizację burzową w czasie obfitych opadów. Planowane roboty zostaną wykonane w granicach pasa drogowego ulicy Parkowej dz. nr. 548 której właścicielem jest gmina Kamieniec Ząbkowicki
PROFIL PODŁUŻNY I POPRZECZNY
Projektowana droga kształtowana jest za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych dostosowanych do istniejących warunków terenowych oraz istniejącej nawierzchni uwzględniając jednocześnie uporządkowany spływ wód opadowych z przyległego terenu.
Projektowana konstrukcja ulicy na odcinku od 0+000 – 0+108
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - grubość warstwy 4 cm.
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - grubość warstwy 4 cm.
Całkowita grubość konstrukcji 8cm
ELEMENTY ODWODNIENIA
W ciągu ulicy Parkowej znajduje się kanalizacja burzowa , która odprowadza wody opadowe z przedmiotowej ulicy oraz przyległego terenu.
II . ULICA RUMIANKOWA
Aktualnie jest to odcinek ulicy o nawierzchni bitumicznej w bardzo złym stanie technicznym. Łączna długość planowanego do remontu odcinka wynosi 151.0 mb. Opracowanie dotyczy odcinka ulicy użytkowanej przez pojazdy osobowe, oraz pieszych stanowiąc odcinek pieszo – jezdny. Wzdłuż ulicy obustronnie występuje zabudowa domów jednorodzinnych.
W opracowaniu uwzględniono wykonanie :
- robót przygotowawczych: frezowanie istniejącej nawierzchni. Rozebranie istniejących zjazdów na posesje
- zdemontowanie istniejących krawężników oraz ustawienie nowych.
- ułożenie ponownie nawierzchni na zjazdach
- robót nawierzchniowych: wykonanie warstwy wiążącej oraz ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej .
- robót wykończeniowych: uzupełnienie poboczy humusem wraz z obsianiem trawą
STAN ISTNIEJĄCY
Projektowany do remontu odcinek ulicy położony jest na terenie gminy Kamieniec Ząbkowicki nr. ew. dz. 546. Początek planowanej do remontu ulicy znajduje się na skrzyżowaniu z ulicą Fiołkową i stanowi odcinek o długości 151.0 mb. szerokości 5.5 m. o nawierzchni bitumicznej charakteryzującej się licznymi ubytkami warstwy ścieralnej , rakowinami stanowiącymi około 70 % planowanej do remont nawierzchni
Na całym ciągu występują obustronnie krawężniki typu ulicznego w złym stanie technicznym. .
ZAGOSPODAROWANIE TERENU.
Przedmiotem opracowania jest remont nawierzchni istniejącej ulicy z jednoczesnym uporządkowaniem gospodarki wód opadowych wraz z odwodnieniem istniejących zjazdów. Zakres robót przewiduje rozebranie istniejących krawężników po obu stronach ulicy. Sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na całej powierzchni , ustawienie nowych krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm. obustronnie. Opracowanie przewiduje wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm po zagęszczeniu po uprzednim wykonaniu warstwy wiążącej grubości 4 cm. Wszystkie planowane do wykonanie roboty zostaną wykonane w granicach pasa drogowego nr. ew. dz. 546
PROFIL PODŁUŻNY I POPRZECZNY
Projektowana droga kształtowana jest za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych dostosowanych do istniejących warunków terenowych oraz istniejącej nawierzchni uwzględniając jednocześnie uporządkowany spływ wód opadowych z przyległego terenu.
Projektowana konstrukcja drogi na odcinku od 0+000 – 0+151
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - grubość warstwy 4 cm.
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - grubość warstwy 4 cm.
Całkowita grubość konstrukcji 8cm
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7,
45.23.31.24-4 drogi dojazdowe,45.23.24.00-6 kanały ściekowe.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum (2) dwóch robót budowlanych o wartości co najmniej 300tys.zł brutto każda ,o zakresie i charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie obiektów budowlanych dróg dojazdowych do gospodarstw domowych w zakresie wykonywania m.in.: inwestycji i remontów dróg o nawierzchni asfaltowej, betonowej, wraz z infrastrukturą(odwodnienie, rowy itp.) z podaniem ich rodzaju i wartości ,daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone(referencje, protokoły odbioru itp.) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy na kwotę co najmniej 300.000zł, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ,w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz wskazujących ,czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę na kwotę co najmniej 300.000zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wskazaną kwotę.
·
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24ust.1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu udzielenie zamówienia albo składania ofert.
· Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
· Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt.III.4.2.
· Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
· lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
III.4.3) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia między innymi następujących okoliczności:
1.Dopuszcza się następujące zmiany do umowy:
a) w zakresie terminu-w wypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które
wpływają na termin wykonania przedmiotu umowy(np. wykopaliska archeologiczne, nieujawnione w
dokumentacji kolizje z sieciami podziemnymi);
b) w przypadku określonych przepisami ustawy PZP, w tym wypadku konieczności wykonania robót
dodatkowych;
c) w wypadku wystąpienia ekstremalnych zjawisk pogodowych;
d) w zakresie ceny-w wypadku konieczności zastosowania innej technologii wykonywania robót w
związku ze zmianami przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kamzab.pl/pl/8574/0/ogloszenia-oraz-wyniki-przetargow.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, I piętro Sekretariat pokój Nr 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - nie
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
|