Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2013-05-20 07:48:40
Strona / URZĄD / Przetargi / Ogłoszenia oraz wyniki przetargów
Remont drogi gminnej nr dz.455 obręb Byczeń km 0,000-0,907 oraz nr dz.548-obręb Kamieniec Ząbkowicki II, km 0,000-0,315 ”

Kamieniec Ząbkowicki: „Remont drogi gminnej nr dz.455 obręb Byczeń km 0,000-0,907 oraz nr dz.548-obręb Kamieniec Ząbkowicki II, km 0,000-0,315

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 79835--2013.

Data umieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 17.05.2013 r.

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamieniec Ząbkowicki , ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162010, faks 074 8173361.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamzab.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Remont drogi gminnej nr dz.455 obręb Byczeń km 0,000-0,907 oraz nr dz.548-obręb Kamieniec Ząbkowicki II,

km 0,000-0,315 ”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem opracowania jest remont drogi gminnej dla zadania pn. ,, Remont drogi

gminnej nr. dz.455 obręb Byczen km. 0.000 + 0.907, nr. dz. 548 obręb Kamieniec

Zabkowickim II km. 0.000 + 0.315 (razem 1 222mb.)

Aktualnie jest to droga w większości o nawierzchni gruntowej, częściowo

utwardzonej różnego rodzaju kruszywami kamiennymi. Łączna długość

projektowanej do remontu drogi wynosi 1222.00 mb. z tego 315.0 mb. przypada na

działkę nr. 548 obręb Kamieniec Ząbkowicki pozostała długość tj. 907.0 mb.

przebiega po działce nr.455 stanowiącej obręb Byczeń.

Remont dotyczy odcinka drogi przebiegającej częściowo przez teren

zabudowany i jest użytkowany przez pojazdy osobowe, maszyny rolnicze oraz

pieszych stanowiąc odcinek pieszo – jezdny, oraz jako dojazdy do pól uprawnych

użytkowany głównie przez pojazdy i maszyny rolnicze. Przedmiotowy odcinek drogi

stanowi łącznik pomiędzy ulica Parkowa w Kamieńcu Zabkowickim II a drogą wojewódzka nr. 382 w m. Byczeń.

uwzględniono wykonanie :

- robót przygotowawczych: wykonanie koryta w istniejącej nawierzchni gruntowej na

całym ciągu planowanego remontu, wycinki krzewów i drzewek samosiejek

- robót nawierzchniowych : wykonanie warstw odcinających na nawierzchni i

zjazdach , podbudowy tłuczniowej dwuwarstwowej skropienia warstw

konstrukcyjnych emulsja asfaltowa . warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego

dwuwarstwowej 4+4 cm. po zagęszczeniu.

- robót odwodnieniowych: polegających na odtworzeniu i pogłębieniu rowów,

wykonaniu przepustów pod zjazdami i pod drogą w miejsce istniejących

uszkodzonych

- robót wykończeniowych: utwardzenie i profilowanie poboczy.

Projektowana do przebudowy droga posiada parametry techniczne jak dla drogi

transportu rolnego

- kategoria drogi - gminna

- klasa techniczna - droga lokalna

- szerokość jezdni - 3.5 m.

- szerokość korony drogi - 4.5 m

- spadek poprzeczny jednostronny - 2 % (zmienny w zależności od ukształtowania

terenu)

Opis stanu istniejącego

Przedmiotowy odcinek drogi gminnej przebiega w terenie płaskim na znacznej swej

długości poprzez teren zalesiony. Istniejący stan techniczny drogi przysparza wiele

problemów jej użytkownikom .  Gruntowa nawierzchnia drogi o

częściowym podłożu z różnego rodzaju kruszywa posiada liczne wyboje wypełnione

wodą opadową zalęgającą w nich zwłaszcza w okresach wiosenno- jesiennych oraz

po ulewnych opadach deszczu. Zawyżone pobocza uniemożliwiają jej spływ,

zaniedbane i zamulone rowy, niedrożne przepusty pod droga oraz ich brak na

zjazdach wymagają niezbędnej poprawy istniejącego stanu komunikacji

przedmiotowej drogi.

 ZAKRES PRAC PROJEKTOWYCH

Dane wyjściowe do projektowania

Przyjęto następujące dane do projektowania:

- klasa techniczna drogi - funkcja lokalna

- szerokość jezdni - 2.5 – 3.5 m.

- spadek poprzeczny jednostronny 2 %

- pochylenie podłużne dostosowane do aktualnej niwelety drogi, terenów przyległych,

zjazdów,

TRASA W PLANIE

Projektowana remont drogi przebiega po istniejącej trasie z częściową jej korektą w

granicach pasa drogowego.

Przedmiotem opracowania jest remont istniejącej drogi gminnej i poboczy z

jednoczesnym uporządkowaniem gospodarki wód opadowych wraz z odwodnieniem

istniejących zjazdów . Zakres robót przewiduje wykonanie warstw konstrukcyjnych

na długości 1 222 mb. Planowane jest wykonanie na całej planowanej długości

koryta dla warstw konstrukcyjnych o głębokości 30 cm. i szerokości 3.6m. Na tak

przygotowanym podłożu zostanie wykonana warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm.

po zagęszczeniu, następnie projektuje się ułożenie dolnej warstwy podbudowy z

mieszanki mineralnej o frakcji 0/63 mm o grubości 20 cm. oraz ułożenie górnej

warstwy podbudowy o grubości 8 cm. i szerokości 3.5 m. Na tak przygotowanej

podbudowie projektuje się ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z betonu

asfaltowego. Na warstwie wiążącej przewidziano frakcje 0/16 mm. natomiast na

warstwę ścieralną 0/12 mm. Grubość obu warstw po uprzednim skropieniu podłoża

emulsją asfaltową w ilosci 0.3 kg/m² zaprojektowano po 4 cm. Konstrukcja

podbudowy i nawierzchni na zjazdach przyjęto jak na drodze.

 

PROFIL PODŁUŻNY

Projektowana droga kształtowana jest za pomocą spadków podłużnych i

poprzecznych dostosowanych do istniejących warunków terenowych

uwzględniających jednocześnie uporządkowany spływ wód opadowych z przyległego

terenu.

PRZEKROJE POPRZECZNE

Na całej długości projektowanej drogi spadki poprzeczne są skorelowane z

ukształtowaniem przyległego terenu. W obrębie skrzyżowań spadki poprzeczne

należy dostosować do istniejących warunków terenowych w sposób umożliwiający

prawidłowe odprowadzenie wód opadowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem  w okresie ostatnich pięciu lat przed  upływem terminu składania ofert  ,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 (dwóch) robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, odbudowie obiektów z zakresu drogownictwa wykonywania m.in.: remontu i odbudowy dróg i mostów o wartości 300tys.zł(słownie: trzysta tysięcy złotych brutto) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, itp.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej   w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia-na sumę gwarancyjną minimum 300.000zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz wskazujących ,czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę na kwotę co najmniej 300.000zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wskazaną kwotę.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy  o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej

         

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia między innymi następujących okoliczności:

 

1.Dopuszcza się następujące zmiany do umowy:

a)   w zakresie terminu-w wypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które

      wpływają na termin wykonania przedmiotu umowy(np. wykopaliska archeologiczne, nieujawnione w

      dokumentacji kolizje z sieciami podziemnymi);

b)  w przypadku określonych przepisami ustawy PZP, w tym wypadku konieczności wykonania robót

     dodatkowych;

c)   w wypadku wystąpienia ekstremalnych zjawisk pogodowych;

d)  w zakresie ceny-w wypadku konieczności zastosowania innej technologii wykonywania robót w

     związku ze zmianami przepisów prawa.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kamzab.pl/pl/8574/0/ogloszenia-oraz-wyniki-przetargow.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, I piętro Sekretariat pokój Nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane jest do  80 % ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji  w ramach środków przewidzianych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 


««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska