Budowa chodnika przy ul. Basztowej przy skrzyżowaniu ul. Basztowej z XXX -lecia wraz z utwardzeniem pobocza ul. XXX -lecia
Kamieniec Ząbkowicki: „Budowa chodnika przy ul. Basztowej przy skrzyżowaniu ul. Basztowej z XXX -lecia wraz z utwardzeniem pobocza ul. XXX -lecia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: ………………… -2013.
Data umieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: ……………… r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamieniec Ząbkowicki , ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162010, faks 074 8173361.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamzab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa chodnika przy ul. Basztowej przy skrzyżowaniu ul. Basztowej z XXX -lecia wraz z utwardzeniem pobocza ul. XXX -lecia
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego opracowania jest projekt budowy ciągu pieszego wraz z budową kanalizacji deszczowej w ciągu ulicy Basztowej w Kamieńcu Ząbkowickim na odcinku od ulicy Kolejowej do ulicy XXX-lecia PRL oraz utwardzenia istniejącego placu postojowego wraz z zabudową rowu w ciągu ulicy XXX-lecia PRL.
Celem opracowania jest określenie parametrów technicznych, technologii wykonania i ustalenia zakresu robót potrzebnych do realizacji inwestycji polegającej na wykonaniu ciągu pieszego wraz z kanalizacją burzową na ulicy Basztowej oraz utwardzenie pobocza ulicy XXX- lecia PRL wraz z wykonaniem kanalizacji burzowej jako miejsca postojowego dla pojazdów osobowych aktualnie parkujących wzdłuż w/w ulicy.
W opracowaniu uwzględniono wykonanie:
- robót przygotowawczych i rozbiórkowych
- robót ziemnych
- wykonanie odwodnienia odcinków ulic :Basztowej i XXX- lecia PRL
- robót nawierzchniowych(nawierzchnia chodnika, nawierzchnia miejsc postojowych)
- robót wykończeniowych
Ulica Basztowa
Projektem zagospodarowania objęto pobocze ulicy oraz częściowo jezdnię w celu wykonania opaski z masy bitumicznej wzdłuż nowego krawężnika . W ramach projektowanego zagospodarowania zostanie wykonany na całym ciągu ulicy po jej prawej stronie ciąg pieszy na długości 142.0 mb. i o szerokości 2.0 m. wraz z krawężnikiem o wymiarach 15 x 30 cm oraz obramowany obrzeżem o wym. 8 x 30 cm. Przewiduje się wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm. po uprzednim wykonaniu warstw konstrukcyjnych tj. warstwy odsączającej grubości 15 cm. podbudowy z mieszanki mineralnej gr. 15 cm oraz podsypki cementowo-piaskowej. Na zjazdach konstrukcję nawierzchni zaprojektowano wzmocnioną tj. warstwa z mieszanki mineralnej zwiększono do 20 cm. grubości. Krawężniki zostaną ustawione na ławie betonowej z betonu C12/15 o wymiarach 15x25 cm. z oporem. Obrzeża zostaną ustawione na ławie z betonu j/w o wymiarach 10x15 cm. Wzdłuż nowego chodnika na szerokości 0.5 m. zostanie wykonana opaska z masy mineralno-bitumicznej o łącznej grubości 8.0cm. w tym warstwa wyrównawcza 3 cm. warstwa ścieralna 5.0 cm na podbudowie tłuczniowej o grubości 23 cm. i warstwie odsączającej gr. 15 cm. Wzdłuż chodnika w istniejącym rowie zaprojektowano kanalizację deszczową z kręgów betonowych o średnicy 50 cm.. Wjazdy zlokalizowane w ciągu chodnika wykonane będą poprzez obniżenie chodnika i krawężnika na szerokość zjazdu.
Ulica XXX- lecia PRL
Projektem zagospodarowania objęto pobocze przedmiotowej ulicy oraz pas wchodzący w skład korony drogi. W ramach projektowanego zagospodarowania zostanie na całym ciągu ulicy wykonany plac postojowy na długości 316.0 mb. i średniej szerokości 4.5 – 6.0 mb. Wzdłuż projektowanego odcinka miejsc postojowych planowana jest wymiana istniejących krawężników na nowe o wymiarach 15/30 na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem. Obrzeża zostaną ustawione na ławie z betonu j/w o wymiarach 10x15 na przeciwległej stronie o wymiarach 8/30 cm. Konstrukcję miejsca postojowego planuje się wykonać poprzez ułożenie takich warstw konstrukcyjnych jak : wykonanie warstwy odsączającej grubości 15 cm po zagęszczeniu, podbudowy tłuczniowej grubości 20 cm . oraz nawierzchni tłuczniowej grubości 15 cm. Wzdłuż miejsca postojowego na długości 187.3 mb projektuje się wykonanie kanalizacji deszczowej z kręgów betonowych o średnicy 50 cm. Kanalizacja zostanie wykonana w istniejącym rowie. Wjazdy zlokalizowane w ciągu chodnika wykonane będą poprzez obniżenie chodnika i krawężnika na szerokość zjazdu.
PRZEKROJE POPRZECZNE
Projektowana konstrukcja chodnika
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm (zjazdy kolor czerwony)
- podsypka cementowo – piaskowa gr. 3 cm
- podbudowa tłuczniowa gr. 15 cm
- warstwa odsączająca gr. 15 cm
Projektowana konstrukcja miejsc postojowych
- nawierzchnia tłuczniowa w-wa górna - gr. 15 cm
- nawierzchnia tłuczniowa w-wa dolna – gr. 20 cm.
- warstwa odsączająca gr.- 15 cm.
ODWODNIENIE
Ulica Basztowa
Projektowane odwodnienie dotyczy wód opadowych z projektowanego chodnika oraz jezdni i będzie realizowane poprzez spadki podłużne i poprzeczne projektowanego chodnika oraz spadki istniejącej nawierzchni ulicy. Wody opadowe odprowadzane będą do kanalizacji poprzez studzienki wpustowe zlokalizowane wzdłuż krawężnika . Wpusty deszczowe muszą odpowiadać klasie wytrzymałości D400.
Wykonanie kanalizacji deszczowej:
Kanalizację należy wykonać w istniejącym rowie z rur betonowych zbrojonych o średnicy 50 cm. układając je na wyprofilowanym podłożu zgodnie z normą PN-EN-1610/2002. Boki kanału oraz do wysokości 0.3 m nad powierzchnię rury należy zagęszczać ręcznie bez użycia sprzętu mechanicznego. Powyżej 0.3 m nad powierzchnię rury należy użyć pospółki lub mieszanki kamiennej jako materiału do zagęszczenia wykopu. Proces zagęszczania należy wykonać warstwami co 0.3 m. Wymagane zagęszczenie I = 0,98 wg. standardowej próby Proctora. Studnie rewizyjne należy posadowić na 10 cm. warstwie podłoża z betonu B15 wylanego na gruncie rodzimym. Kręgi studni fi 1000 należy przykryć płytą pokrywową a następnie wyregulować pierścieniem wyrównawczym i osadzić właz. Łączenie poszczególnych elementów studni należy wykonać z wykorzystaniem uszczelek elastromowych zapewniających maksymalną szczelność studni. Przykanaliki należy układać na wyprofilowanych podłożach zgodnie z normą PN EN-1610/2002. Kanalizację należy wykonać na odcinku od 0+050,70 - 0+141.4. Na odcinku od 0+000 – 0+050.70 istniejący rów zostanie zasypany po uprzednim ułożeniu na jego dnie rury drenarskiej o średnicy 20 cm. z włączeniem jej do pierwszej studni rewizyjnej. Projektowane są trzy studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1000 mm. w ilości 3 szt. oraz studzienki ściekowe fi 500 mm. z osadnikiem. Wykopy liniowe o ścianach pionowych z zasypaniem po ułożeniu. Rzędne studni ściekowych należy w trakcie wykonywania robót skorelować z niweletą chodnika i istniejącej nawierzchni,
Ulica XXX-lecia PRL
Projekt zakłada wykonanie w istniejącym rowie kanalizacji deszczowej z kręgów betonowych o średnicy fi 500 mm będącej połączeniem kanalizacji zaprojektowanej wzdłuż ulicy Basztowej z z istniejącą kanalizacją w dalszej części ulicy XXX- lecia PRL . Długość projektowanej kanalizacji 187.3 mb. Projektowane są na przedmiotowym odcinku 4 studnie rewizyjne o średnicy fi 1000 mm. połączone przykanalikami o średnicy fi 200 mm. ze studzienkami ściekowymi o średnicy fi 500 mm. z osadnikiem posadowionymi wzdłuż krawężnika .niezależnie od istniejącej
kanalizacji deszczowej na całym ciągu przedmiotowej ulicy. Warunki wykonania kanalizacji jak przy ulicy Basztowej.
Projektowaną kanalizację deszczową należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania terenu - kanalizacja deszczowa oraz specyfikacjami technicznymi wykonania robót D-03.02.01.
Zagospodarowanie zielenią
Na omawianych odcinkach ulic nie występują egzemplarze drzew zaliczanych do pomników przyrody oraz zieleń szczególnie chroniona.
Po wykonaniu robót budowlanych , należy wykonać roboty ziemne związane z porządkowaniem terenu wraz z obsianiem trawami skarp i nasypów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7,
45.23.31.24-4 drogi dojazdowe,45.23.24.00-6 kanały ściekowe.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum (2) dwóch robót budowlanych o wartości co najmniej 300tys.zł brutto każda ,o zakresie i charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie obiektów budowlanych dróg dojazdowych do gospodarstw domowych w zakresie wykonywania m.in.: inwestycji i remontów dróg o nawierzchni asfaltowej, betonowej, wraz z infrastrukturą(odwodnienie, rowy itp.) z podaniem ich rodzaju i wartości ,daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone(referencje, protokoły odbioru itp.) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy na kwotę co najmniej 300.000zł, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ,w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz wskazujących ,czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę na kwotę co najmniej 300.000zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wskazaną kwotę.
·
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24ust.1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu udzielenie zamówienia albo składania ofert.
· Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
· Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt.III.4.2.
· Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
· lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
III.4.3) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia między innymi następujących okoliczności:
1.Dopuszcza się następujące zmiany do umowy:
a) w zakresie terminu-w wypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które
wpływają na termin wykonania przedmiotu umowy(np. wykopaliska archeologiczne, nieujawnione w
dokumentacji kolizje z sieciami podziemnymi);
b) w przypadku określonych przepisami ustawy PZP, w tym wypadku konieczności wykonania robót
dodatkowych;
c) w wypadku wystąpienia ekstremalnych zjawisk pogodowych;
d) w zakresie ceny-w wypadku konieczności zastosowania innej technologii wykonywania robót w
związku ze zmianami przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kamzab.pl/pl.ogloszenia-oraz-wyniki-przetargow.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, I piętro Sekretariat pokój Nr 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - nie
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
|