Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2012-09-25 13:27:52
Strona / URZĄD / Przetargi / Ogłoszenia oraz wyniki przetargów
Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Gminy" w Kamieńcu Ząbkowickim

Kamieniec Ząbkowicki: 19.09.2012.

 

                        „ Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Gminy”

            Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki ogłasza przetarg

            nieograniczony nr12/5-BGP/PN/R/12

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:363420-2012

Data umieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 25.09.2012.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamieniec Ząbkowicki , ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162010, faks 074 8173361.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamzab.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 „ Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Gminy”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem opracowania jest projekt remontu budynku Urzędu Gminy Kamieniec

Ząbkowicki, położonego przy ulicy Ząbkowickiej nr 26, na działce nr 185/2.

Zakres remontu obejmuje:

- Wymiana pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej na części płaskiej dachu

- Wymiana pokrycia skosów dachu z blachy płaskiej na łupek naturalny lub dachówkę

- Naprawa tarasu nad wejściem do budynku

- Naprawa tynków elewacji, malowanie elewacji

- Montaż platformy dla niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim przed

wejściem do budynku

-roboty wewnętrzne

 

 OPIS OGÓLNY

Lokalizacja, dane ogólne

Budynek Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim położony jest przy głównej ulicy wsi,

wśród grupy budynków usytuowanych wzdłuż tej ulicy. Jest to budynek wolnostojący,

zabytkowy wpisany do rejestru zabytków pod numerem 58/A/01 dnia 22.10.2001 r.

Jest to dom książęcy Albrechtskaus, willa wybudowana w stylu neorenesansowym w 1880 r.

Przed II wojną światową budynek użytkowany był jako ośrodek zdrowia. Po wojnie nadal

pozostał budynkiem użyteczności publicznej, pełniąc zmienne funkcje jako siedziba urzędów

i organizacji społecznych.

Wszelka działalność inwestycyjna, budowlana, jak również przebudowy, remonty, adaptacje,

dostosowanie do współczesnych funkcji czy podziały nieruchomości, na której znajduje się

budynek, wymagają uzgodnienia z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków

Delegatura Wojewódzkiego Oddziału Urzędu Ochrony Zabytków w Wałbrzychu.

 

Uwzględniono wykonanie:

Zakres remontu obejmuje:

- Wymiana pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej na części płaskiej dachu

- Wymiana pokrycia skosów dachu z blachy płaskiej na łupek naturalny lub dachówkę

- Naprawa tarasu nad wejściem do budynku

- Naprawa tynków elewacji, malowanie elewacji

- Montaż platformy dla niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim przed

wejściem do budynku

-roboty wewnętrzne

 

 

2.2 Opis ogólny budynku

Budynek wybudowany metodą tradycyjną, piętrowy, częściowo podpiwniczony, z 2-kondygnacyjnym

poddaszem użytkowym. Fundamenty kamienne i z cegły pełnej. Ściany

murowane z cegły pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej. W piwnicach sklepienia

ceramiczne, w pozostałych pomieszczeniach stropy drewniane. Więźba dachowa drewniana,

2-poziomowa, krokwiowo-jętkowa. Stolarka z profili PCV. W elewacjach północnej i południowej

od strony fasady niewielkie ryzality, artykułowane również w partii dachu. W połaciach

dachu – zachodniej i południowej – w centrum 2-kondygnacyjne szczyty wolutowe z dwiema

facjatkami po bokach. W połaciach – wschodniej i północnej – trzy facjatki, z których

środkowa jest największa.

 

3. OCENA STANU TECHNICZNEGO

Bryła budynku masywna, zwarta, statycznie stabilna, nie wykazuje żadnych niebezpiecznych

uszkodzeń, które mogłyby zagrażać bezpieczeństwu ludzi i mienia. Ogólny stan

techniczny konstrukcji budynku należy uznać jako dobry. Oględziny wykazują niewielkie

zużycie i uszkodzenia powierzchowne budynków – ubytki tynku, zawilgocenia i zacieki na

ścianach i sufitach, miejscowa korozja pokrycia skosów dachu z blachy oraz obróbek

blacharskich, nieszczelności pokrycia dachowego z papy, łuszczenie się tynku i powłok

malarskich, przeciekanie tarasu nad wejściem do budynku

Na ścianach zewnętrznych istnieją tynki cementowo-wapienne, gładkie, malowane

emulsyjnie w kolorze białym. Stan tynku i powłok malarskich na ścianach zewnętrznych jest

dobry, z nielicznymi złuszczeniami i ubytkami, szczególnie w części przygruntowej,

podciągającej wilgoć. Pod stropem tarasu tynk odpadający, zaplamiony i zawilgocony.

Obróbki blacharskie pogięte, miejscowo skorodowane, pokrzywione, przeciekające –

szczególnie nad gzymsami. Rynny w stanie dość dobrym, lekko miejscowo skorodowane,

pękające na łączeniach. Pokrycie z papy z pęcherzami i pęknięciami.

 

 

4. OPIS REMONTU BUDYNKU

Remont dachu

Przed remontem elewacji wykonać należy remont dachu. Papę istniejącą na części płaskiej

zerwać należy do deskowania. Przewiduje się pokrycie 2-warstwowe krycie papą

termozgrzewalną wysokiej jakości. Wskazane zastosowanie trwałej i grubej membrany

bitumicznej, zbrojonej włóknem. Istniejącą blachę na skosach planuje się zdemontować.

Przewiduje się tu wykonanie izolacji z folii paroszczelnej oraz pokrycie skosów naturalnym

łupkiem , podwójnie w koronkę, w kolorze grafitowym

Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy cynkowo-tytanowej o grubości 0,55 mm,

malowanej w kolorze podanym w wykazie barw na końcu opisu lub z blachy powlekanej o

kolorze zbliżonym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

                        Dach:

                       45261214-7 kładzenie dachów bitumicznych

                       45261212-3 kładzenie łupków dachowych

                       Elewacja:

                      45443000-4 roboty elewacyjne

                      45431100-8 kładzenie terakoty

                      45261410-1 izolowanie dachów

                      45261420-4 uszczelnianie dachu

                      Roboty wewnętrzne:

                     45421131-1 instalowanie drzwi

                     45421146-9 instalowanie sufitów podwieszonych

                     45421152-4 instalowanie ścianek działowych

                     45431200-9 kładzenie glazury

                     45431100-8 kładzenie terakoty

                     45432111-5 kładzenie wykładzin elastycznych

                     45442110-1 malowanie budynków

                     45316000-5 instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

                     45332000-3 roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.8) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

       Zakończenie: 31.05.2013.(Dach do końca 2012r)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 (dwóch) robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, odbudowie obiektów wykonywania m.in.: remontu  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, itp.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.2.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia między innymi następujących okoliczności: a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) zmiany stawki podatku VAT; c) wystąpienia siły wyższej - na czas trwania siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kamzab.pl/pl/ogloszenia-oraz-wyniki-przetargow.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki..

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, I piętro Sekretariat pokój Nr 10..

IV.4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nie jest finansowanie ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 


««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska