Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2012-07-19 20:44:43
Strona / URZĄD / Przetargi / Ogłoszenia oraz wyniki przetargów
Modernizacja budynku Przedszkola nr 1 w Kamieńcu Ząbkowickim

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Wójt Gminy  Kamieniec Ząbkowicki

ogłasza przetarg nieograniczony  Nr 7/4-PR/PN/R/12

 

SEKCJA I  - ZAMAWIAJĄCY

 

1.      Nazwa i adres:

           Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie

57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26

tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361

Strona internetowa Gminy: www.kamzab.pl, BIP: www.bip.kamzab.pl.

 

NIP 887 – 16 – 35 – 266                                                  REGON 890718449

 

  1. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

 

SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Opis:

 

„Modernizacja budynku Przedszkola nr 1  w Kamieńcu Ząbkowickim”.

- wymiana pokrycia dachowego,

- docieplenie, wymiana naprawa i malowanie elewacji budynku,

- wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,

- podjazd dla niepełnosprawnych – platforma pochyła na schodach.

  1. Rodzaj zamówienia – roboty budowlane.

„Modernizacja budynku Przedszkola nr 1  w Kamieńcu Ząbkowickim”.

Zamówienie dofinansowane jest ze środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa dolnośląskiego w ramach Dolnośląskiego Funduszu Pomocy Rozwojowej.

Wspólny Słownik Zamówień CPV  45000000-7, 45400000-1, 45410000-4, 45440000-3,

45453000-7, 45312310-3, 45260000-7, 45420000-7.

  1. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – nie
  2. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie
  3. Czas trwania zamówienia lub termin: od dnia podpisania umowy do 30.11.2012 r.
  4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu zamówienia.  W razie zaistnienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, można z  

zastrzeżeniem § 5 ust. 2 umowy dokonać zmiany umowy.  Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażona na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiana istotnych postanowień  umowy może nastąpić w szczególności w wypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych np. ulewne deszcze, gradobicia, trąby powietrzne, wysokie temperatury, zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu wykonania umowy.

     

SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

  1. Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium

 

1)   Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 857,00 złotych przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2010 r. nr 113 poz.759                z późniejszymi zmianami), czyli w:

a)    pieniądzu,

b)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo                         – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)    gwarancjach bankowych

d)   gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)    poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy                    z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości          ( Dziennik Ustaw z 2007 roku Nr 42, poz. 275 ze zmian.).

2)   W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na    rachunek bankowy Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26:                    BS Ząbkowice Śląskie o/Kamieniec Ząbkowicki 16953310302005000001140002,  , z dopiskiem „wadium - Modernizacja przedszkola nr 1”

3)   W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć wraz z ofertą             w kopercie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – gwarancji wadialnej              ( dokumentu nie należy spinać trwale z ofertą ) oraz kopię w/w dokumentu potwierdzona                za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty.

 

  1. Warunki udziału.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych, tj.:

 

1)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

 

2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

wykaz minimum 1 (jednej) roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym                           z przedmiotem      zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów budowlanych kubaturowych o wartości brutto nie mniejszej niż 250 tys. zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -                  w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, itp.);

3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia,  niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 

4)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – na sumę gwarancyjną minimum 400 000,00 zł. Przedłożą zaświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek ZUS lub KRUS oraz zaświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem podatków.

 

5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych.

 

Zamawiający wymaga w tym przypadku złożenia stosownego oświadczenia przez Wykonawcę..

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią niniejszej specyfikacji  zgodnie z formułą – „spełnia / nie spełnia”.

 

  1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1)      W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy przedłożyli:

a)      wykaz minimum 1 (jednej) roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym                 z przedmiotem zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów budowlanych kubaturowych o wartości brutto nie mniejszej niż 250 tys. zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, itp.);

b)      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia,  niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami,

 

c)      oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

 

d)     oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień publicznych,

 

e)      oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych,

 

f)       opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – na sumę gwarancyjną minimum 400 000,00 zł,

 

 

2)      W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych, należy przedłożyć:

a)      Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

b)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,                           że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

c)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega                     z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane   w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

d)     oświadczenie, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

e)      oświadczenie, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne                 – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków                 o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

 

3)      Wykonawcy zamieszkujący lub posiadający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkładają dokumenty wymienione w sekcji III ust. 2. pkt 1) oraz w pkt 2). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w  sekcji III ust. 3 , pkt 2), ppkt c) i ppkt b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione odpowiednio   w terminach wskazanych w tych podpunktach. 

 

4)      Ponadto oferent Zobowiązany jest przedłożyć:

a)      dowód złożenia wadium,

b)      wypełniony druku Formularza oferty sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji oraz kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik do Formularza oferty.

c)      wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ parafowany na każdej stronie.

5)      W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, każdy z nich musi złożyć dokumenty wymienione w  sekcji III ust. 2, pkt 1) pkt 2). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wykonawcy ci muszą ustanowić pełnomocnika                                     do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania                    w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu każdego z tych Wykonawców. Wykonawcy ci ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określone               w art. 366 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).

 

UWAGI :

Wszystkie wymienione wyżej w sekcji III dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y)                  uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać bezpośrednio                           z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status Wykonawcy (odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia             o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.

Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

 

SEKCJA IV – PROCEDURA

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia  - przetarg nieograniczony
  2. Kryteria oceny ofert:

a)      Cena – znaczenie 100 %

 

  1. Informacje administracyjne

1)      Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.bip.kamzab.pl/Urząd/Przetargi/ogłoszenia.

2)      Termin składania ofert  upływa w dniu 03.08.2012 roku godzina 1430. Miejsce złożenia oferty; Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sekretariat pok. Nr 10.

3)      Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 03.08.2012 roku o godzinie 1440 w siedzibie zamawiającego – Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sala posiedzeń.

4)      Termin związania ofertą -  30 dni od ostatecznego terminu składania ofert, od 03.08.2012 do 01.09.2012 r.

5)      Kontakt wykonawców z zamawiającym:

·         Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki tel. 074/8162-024 lub fax. 074/8173361,

e-mail: twardowski@kamzab.pl

·         Osoba upoważniona: Stanisław Twardowski, w godzinach od godziny 800 do godziny 1500, 

 

 

 

 

 

Kamieniec Ząbkowicki, dnia 19.07. 2012 r.                                                                                           


««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska