Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2012-01-27 14:17:06
Strona / URZĄD / Przetargi / Ogłoszenia oraz wyniki przetargów
Dostawa i zakup paliwa opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Kamieniec Ząbkowicki


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Wójt Gminy 
Kamieniec Ząbkowicki
ogłasza przetarg nieograniczony nr 1/DPO - 1 /PN/D/12


SEKCJA I  - ZAMAWIAJĄCY

1.    Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie
57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26
Tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361
Strona internetowa gminy: www.kamzab.pl

NIP 887 – 16 – 35 – 266                                                  REGON 890718449

2.    Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1.    Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i zakup paliwa opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Kamieniec Ząbkowicki, w tym:

1.    Szkoła Podstawowa Nr 1 w Kamieńcu Ząbkowickim
2.    Szkoła Podstawowa Nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim
3.    Gminne Centrum Kultury w Kamieńcu Ząbkowickim
4.    Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim

2.    Rodzaj zamówienia – dostawa.
•    Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: -

a)    Szkoła Podstawowa Nr 1 w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Zamkowa 4 –szacunkowa ilość  paliwa opałowego  80.000 litrów
b)    Szkoła Podstawowa Nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Szkolna Nr 10 – szacunkowa ilość paliwa  opałowego 30.000 litrów
c)    Gminne Centrum Kultury w Kamieńcu Ząbkowicki ul. Złotostocka Nr 27 – szacunkowa  ilość paliwa  opałowego 20.000 litrów
d)    Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Ząbkowicka 26 – szacunkowa ilość paliwa opałowego -15 000 litrów

3.    Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających –  nie
4.    Sukcesywna dostawa oleju opałowego.
5.    Dostarczony olej opałowy powinien odpowiadać warunkom technicznym Polskiej Normy PN – C – 96024 gatunek L-1 o następujących parametrach i wartościach:
L.p.    Parametr    Wartość
1.    Gęstość w temperaturze 15º C – nie większa niż     0,860 g/ml
2.    Wartość opałowa – nie mniejsza niż    42,6 MJ/Kg
3.    Temperatura zapłonu – nie mniejsza niż    56º C
4.    Skład frakcyjny
a)    do temperatury 250º C destyluje – nie więcej niż
b)    do temperatury 350º C destyluje – nie więcej niż   
65% v/v
85% v/v
5.    Temperatura płynięcia – nie wyższa niż    - 20º C
6.    Pozostałość na koksowanie w 10 % pozostałości destylacyjnej – nie większa niż   
0,3% m/m
7.    Zawartość siarki – nie większa niż    0,20 % m/m
8.    Zawartość wody – nie większa niż    200 mg/kg
9.    Zawartość stałych ciał obcych – nie większa niż    24mg/Kg
10.    Pozostałość po spaleniu – nie większa niż     0,01% m/m

6.    Cena konkretnej dostawy może ulec zmianie w stosunku do ceny oferowanej zależnie od zmian cen oleju opałowego ELEKTOREM PLUS oferowanego przez ORLEN PŁOCK, przy czym stosunek ceny oleju opałowego ELEKTOREM PLUS oferowanego przez ORLEN PŁOCK  do ceny oleju dostarczanego przez wykonawcę w czasie obowiązywania umowy nie może być mniejszy niż obliczony zgodnie ze wzorem:
( c : w ) x 100% = s
gdzie:
c – cena oleju opałowego netto ELEKTOREM PLUS oferowanego przez ORLEN PŁOCK na stronie internetowej www.petrochemia.pl w dniu składania ofert;
w – cena oleju oferowanego przez wykonawcę netto;
s – stały współczynnik obrazujący stosunek oleju opałowego ELEKTOREM PLUS do ceny dostarczanego oleju z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
7.    Zamawiający samodzielnie dokona obliczenia współczynnika „s” określonego w pkt.6, a współczynnik „s” będzie obowiązywał w trakcie realizacji umowy.
8.    Wykonawca przy każdej fakturze będzie przedstawiał obliczenia zgodnie z pkt. 6 aktualne na dzień dostarczenia odpowiedniej części zamówienia, z których musi wynikać, że współczynnik „s” cen oleju opałowego ELEKTOREM PLUS oferowanego przez ORLEN PŁOCK do ceny żądanej przez wykonawcę nie jest mniejszy niż wynika z oferty.
9.    Dostawa oleju będzie się odbywać na zgłoszenie pisemne lub telefoniczne niżej wymienionych podmiotów:
e)    Szkoła Podstawowa Nr 1 w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Zamkowa 4 –szacunkowa ilość  paliwa 80.000 litrów
f)    Szkoła Podstawowa Nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Szkolna Nr 10 – szacunkowa ilość paliwa 30.000 litrów.
g)    Gminne Centrum Kultury w Kamieńcu Ząbkowicki ul. Złotostocka Nr 27 – szacunkowa ilość paliwa 20.000 litrów
h)    Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Ząbkowicka 26 – szacunkowa ilość paliwa 14.000 litrów


10.    Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – nie
11.    Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie
12.    Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – 09135100-5
13.    Czas trwania zamówienia lub termin wykonania – 31 grudnia 2012 roku
      

SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
 I TECHNICZNYM


1.    Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium – nie występuje
2.    Zaliczki
•    Czy przewiduje udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia - nie
3.    Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
I.    Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
•    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału                        w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy                                  z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.

II.    Wiedza i doświadczenie:
•    Wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków                    o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane zgodnie z zawartymi umowami.

III.    Potencjał techniczny:
•    Wykaz niezbędnego sprzętu do realizacji dostawy, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy dostawy wraz z informację o podstawie dysponowania tymi zasobami.

IV.    Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie dostawy, kontrolę jakości  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.

V.    Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
•    sprawozdanie finansowe w całości lub w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż 3 lata

4.    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1

4.1    W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
•    koncesje, zezwolenie lub licencję,
•    informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków                   o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
•    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej                             z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu  na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków                            o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

4.2    W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
•    Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału                   w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•    Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•    Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•    Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków                          o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•    Aktualną informację z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie        do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
             
4.3    Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:
•    Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•    Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo                  że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•    Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu                    o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•    Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie  wydaje się takiego zaświadczenia.

4.4    Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
- nie



SEKCJA IV – PROCEDURA

1.    Tryb udzielenia zamówienia  - przetarg nieograniczony
2.    Kryteria oceny ofert:
a)    Cena – znaczenie 100%

3.    Zmiana umowy
a)    Czy przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
- nie
4.    Informacje administracyjne
1)    Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.kamzab.pl/BIP lub Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26
2)    Termin składania ofert  upływa w dniu 02 lutego  2012 roku godzina 9:30. Miejsce złożenia oferty; Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sekretariat.
3)    Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 02 lutego  2012 roku o godzinie 10-tej w siedzibie zamawiającego – I piętro sala posiedzeń.
4)    Termin związania oferta -  30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
5)    Kontakt wykonawców z zamawiającym:
•    Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki tel. 074/8162-011 lub fax. 074/8173361,
e-mail. gmina@kamzab.pl
•    Osoba upoważniona: Irena Styga  w godzinach od godziny 1000 -  do godziny 1200
tel.74/8162017 Fax 74/8173361 e-mail. edukacja@kamzab.pl



                                                                             Wójt Gminy                      


Kamieniec Ząbkowicki, dnia 19 stycznia 2012 roku                                                                     
 


««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska