Zakup samochodu ciężarowego służącego do wywozu nieczystości stałych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Wójt Gminy
Kamieniec Ząbkowicki
ogłasza przetarg nieograniczony nr 2/2- BGP/D/ 2011
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
- Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie,
województwo dolnośląskie
57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26
Tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361
Strona internetowa gminy: www.kamzab.pl
NIP 887 – 16 – 35 – 266 REGON 890718449
- Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Opis:
Zakup samochodu ciężarowego służącego do wywozu nieczystości stałych.
(„Bramowiec” do wywozu kontenerów KP-7)
.
- Rodzaj zamówienia – dostawa.
Samochód:
§ Rok produkcji pojazdu 1998 lub młodszy
§ Przebieg max 250 tys. km
§ Pojemność silnika 6 000 - 7 000 cm3
§ Silnik o mocy 100-200 kW spełniający normy emisji spalin minimum Euro 2
§ Zawieszenie przedniej osi – resor, tylnej- pneumatyczne ,z regulacją wysokości
§ Tylny most ze zwolnicą
§ Skrzynia biegów manualna 6 –cio biegowa
§ Kabina 2- miejscowa
§ Dopuszczalna masa całkowita 15000 kg
§ Dopuszczalna ładowność min. 6 800 kg
§ ważne badanie techniczne, dopuszczony do ruchu na terenie polski,
§ Długość pojazdu nie więcej niż 6500 cm
§ maksymalna wysokość pojazdu 3300 mm
§ Opony - do 20% zużycia
§ Pojazd i zabudowa w pełni sprawne technicznie
§ Rozstaw osi – 3700 mm
§ samochód fabrycznie wyposażony w katalizator – udokumentowane
§ koła 22,5 cala monimum
Wymagania dodatkowe:
§ Gaśnica
§ Trójkąt ostrzegawczy
§ Skrzynka narzędziowa
Zabudowa:
§ Bramowa z tabliczką znamionową oraz książką dozorową z ważnym przeglądem wykonanym przez Urząd Dozoru Technicznego.
§ Zabudowa wyposażona w 2 podporowe, wysuwane stopy hydrauliczne.
SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium
1) Zmawiający nie żąda wniesienie wadium.
- Warunki udziału.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
e) udzielą gwarancji na dostarczony pojazd wraz z zabudową na okres minimum 12 miesięcy od daty odbioru końcowego.
1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1) Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. V. specyfikacji, muszą być:
1. wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku Nr 1;
2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2 (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot);
3. aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot);
4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot);
5. oświadczenie o sprawności oferowanego samochodu ciężarowego służącego do wywozu nieczystości stałych(„Bramowiec” do wywozu kontenerów KP-7)- wg załącznika nr 3
6. szczegółową charakterystykę techniczną oferowanego pojazdu oraz urządzeń nadbudowy,
7. Jeżeli dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że :
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia.
§ Dokumenty, o których mowa w pkt 7 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokument o którym mowa w pkt 7 lit. b powinien być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
§ Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
UWAGI :
Wszystkie wymienione wyżej dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawniona (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status wykonawcy ( odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopie stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV – PROCEDURA
- Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony
- Kryteria oceny ofert:
a) Cena – znaczenie 100
- Informacje administracyjne
1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.bip.kamzab.pl
2) Termin składania ofert upływa w dniu 31.05.2011 roku godzina 11:00 Miejsce złożenia oferty; Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sekretariat.
3) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 31.05.2011 roku o godzinie 11:15 w siedzibie zamawiającego – I piętro sala posiedzeń.
4) Termin związania oferta - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
5) Kontakt wykonawców z zamawiającym:
· Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki tel. 074/8162-011 lub fax. 074/8173361,
e-mail: burger@kamzab.pl
· Osoba upoważniona: Andrzej Burger w godzinach od godziny 8:30 do godziny 10:30
tel. 074/8162020
· Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej tel. (074) 8173218
· Osoba upoważniona: Grzegorz Cisowski tel. kom. 603117408
Kamieniec Ząbkowicki 11.05.2011
ZATWIERDZAM:
Wójt Gminy
Kamieniec Ząbkowicki
(-) mgr Marcin Czerniec
|