Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2011-05-04 13:52:19
Strona / URZĄD / Nabór na stanowiska urzędnicze / Ogłoszenia o naborze
nabór na stanowisko Sekretarza Gminy
Ogłoszenie o naborze na Sekretarza Gminy

 

Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO

SEKRETARZA GMINY

w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim

57-230 Kamieniec Ząbkowicki , ul. Ząbkowicka 26

 

 

1. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisku będącym przedmiotem naboru winien spełniać:

  • wykształcenie wyższe – w zakresie prawa lub administracji
  • co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 poz.1458), w tym co najmniej dwuletni staż pracy   na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach, lub co najmniej  czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa  w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  •  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania pełni z praw publicznych
  • nieposzlakowana opinia
  • dobrą znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • brak przynależności do partii politycznych
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza Gminy
  • prawo jazdy kat. B
  • wysoka kultura osobista

2. Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowniczymi
  • wiedza z zakresu finansów
  • znajomość języka angielskiego
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz koncentracji „na zadania i cele”
  • łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Sekretarza obejmować będzie m. in.:

  • inicjowanie i nadzorowanie działań organizacyjno – administracyjnych dotyczących pracy Urzędu
  • zarządzanie zasobami ludzkimi Urzędu w zakresie zleconym przez Wójta Gminy
  • nadzorowanie przestrzegania i właściwego stosowania instrukcji kancelaryjnej
  • prowadzenie zbioru dokumentów statutowych oraz organizowanie współpracy z gminnymi jednostkami samorządowymi
  • nadzorowanie przestrzegania zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw mieszkańców
  • nadzorowanie terminowej realizacji skarg i wniosków
  • opracowywanie rocznych planów kontroli wewnętrznych i koordynacja realizacji tych kontroli
  • zarządzanie procesami podnoszenia jakości funkcjonowania Urzędu Gminy
  • nadzór nad wewnętrzną dyscypliną organizacyjną w Urzędzie Gminy
  • nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady wnoszonych pod obrady Rady
  •  zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego ,obwieszczeń oraz  wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy
  •  organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy
  •  koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami , referendami i spisami
  •  wykonywanie innych spraw zleconych przez Wójta
  • sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad Referatem Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich oraz samodzielnymi stanowiskami pracy .

Wymagane dokumenty aplikacyjne :

Ø     życiorys / CV /

Ø     list motywacyjny

Ø   dokumenty poświadczające wykształcenie oraz staż pracy w jednostkach samorządowych

Ø     kwestionariusz osobowy

Ø     inne dokumenty dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

      

      Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim lub pocztą na adres: 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26 z dopiskiem:„dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim” w terminie do dnia 18. 05. 2011 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim po określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26.

      Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i zgodnie z kodeksem pracy zaświadczenie o stanie zdrowia w celu potwierdzenia zdolności do wykonywania określonej pracy.

      Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458).”

 

 

 

 

Kamieniec Ząbkowicki,

 dnia 04 .05. 2011 r.                       

      

                                                                                      Wójt Gminy

                                                                                /-/  Marcin Czerniec

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

 

files/fck/90/file/nabor/kwestionariusz.doc


««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska