Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2010-05-27 14:23:31
Strona / URZĄD / Nabór na stanowiska urzędnicze / Ogłoszenia o naborze
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO SEKRETARZA GMINY
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO SEKRETARZA GMINY

 

Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO

SEKRETARZA GMINY

w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim

57-230 Kamieniec Ząbkowicki , ul. Ząbkowicka 26

 

 

1. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisku będącym przedmiotem naboru winien spełniać:

  •  wykształcenie wyższe – w zakresie prawa lub administracji
  •  co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach

             wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach

             samorządowych (Dz.U. Nr 223 poz.1458), w tym co najmniej dwuletni staż pracy

             na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach, lub co najmniej

             czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa

             w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym

            stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych

  •  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane

             z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

  •  posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania pełni z praw

             publicznych

  •   nieposzlakowana opinia
  •  dobrą znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE
  •  umiejętność interpretacji przepisów prawnych
  •  znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
  •  brak przynależności do partii politycznych
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza Gminy
  • prawo jazdy kat. B
  • wysoka kultura osobista

2. Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowniczymi
  • wiedza z zakresu finansów
  • znajomość języka angielskiego
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz koncentracji „na zadania i cele”
  • łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Sekretarza obejmować będzie m.in.:

  •  inicjowanie i nadzorowanie działań organizacyjno – administracyjnych dotyczących

             pracy Urzędu

  •  zarządzanie zasobami ludzkimi Urzędu w zakresie zleconym przez Wójta Gminy
  •  nadzorowanie przestrzegania i właściwego stosowania instrukcji kancelaryjnej
  •  prowadzenie zbioru dokumentów statutowych oraz organizowanie współpracy z gminnymi jednostkami samorządowymi
  • nadzorowanie przestrzegania zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw

            mieszkańców

  •  nadzorowanie terminowej realizacji skarg i wniosków
  •  opracowywanie rocznych planów kontroli wewnętrznych i koordynacja realizacji tych        

       kontroli

  •  zarządzanie procesami podnoszenia jakości funkcjonowania Urzędu Gminy
  •  nadzór nad wewnętrzną dyscypliną organizacyjną w Urzędzie Gminy
  •  nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady wnoszonych pod obrady Rady
  •  zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego ,obwieszczeń oraz   

       wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy

  •  organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy
  •  koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami , referendami i spisami
  •  wykonywanie innych spraw zleconych przez Wójta
  • sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad Referatem Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich oraz stanowiskami pracy .

Wymagane dokumenty aplikacyjne :

Ø      życiorys / CV /

Ø      list motywacyjny

Ø      dokumenty poświadczające wykształcenie oraz staż pracy w jednostkach samorządowych

Ø      kwestionariusz osobowy

Ø      inne dokumenty dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

      

      Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu

Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim lub pocztą na adres: 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26 z dopiskiem:„dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim”w terminie do dnia 10. 06. 2010 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim po określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26.

      Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest

przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i zgodnie z kodeksem pracy zaświadczenie o stanie

zdrowia w celu potwierdzenia zdolności do wykonywania określonej pracy.

      Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV z uwzględnieniem

dokładnego przebiegu kariery zawodowej, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam

zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb

niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r.

o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 / oraz ustawą z dnia

21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458/.”

 

 

 

 

Kamieniec Ząbkowicki,

 dnia 27 .05.2010 r.                                                                                 Wójt Gminy

                                                                                              mgr  Marcin Czerniec

 

 

ZAŁĄCZNIK:

files/fck/90/file/kwestionariusz_osobowy.doc


««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska