Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w Kamieńcu Ząbkowickim
ogłasza nabór na stanowisko:
Referent do spraw administracyjnych
w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Złotostocka 4
1. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) wykształcenie wyższe 5 letnie (kierunki: administracja publiczna lub zarządzanie),
4) co najmniej 5-letni staż pracy,
5) znajomość przepisów w zakresie:
- samorządu gminnego,
- postępowania administracyjnego,
- prawa wodnego,
- gospodarki nieruchomościami,
- ustawy o własności lokali
- ustawy o gospodarce komunalnej
6) obsługa programów komputerowych (pakiet MS Office, FK 2000 INFO SPÓŁKA).
2. Wymagania dodatkowe:
1) komunikatywność,
2) praca w zespole,
3) samodzielność i kreatywność,
4) wysoka kultura osobista,
5) obsługa urządzeń biurowych,
6) odporność na stres,
7) umiejętność planowania i zarządzania czasem,
8) odpowiedzialność i zdyscyplinowanie,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Kompleksowa obsługa administracyjna Działu Gospodarki Komunalnej:
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem jednostki,
- prowadzenie spraw związanych z przyjęciem, przechowywaniem, wydawaniem
i stanem powierzonego mienia,
- prowadzenie spraw związanych z przyjęciem towarów i materiałów do magazynu,
- prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem kart drogowych,
- umiejętne sporządzanie dokumentacji płacowej na podstawie prawidłowo sporządzonych kart drogowych dla kierowców i pracowników transportu,
- umiejętne organizowanie pracy dla pracowników transportu, w sposób zapewniający efektywne jej wykonanie,
- prowadzenie spraw związanych z świadczeniem usług opróżniania zbiorników bezodpływowych z nieczystości ciekłych na podstawie zawartych umów,
- prowadzenie ksiąg cmentarnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją kwater, miejsc grzebalnych i grobów.
2) Kompleksowa obsługa administracyjna Działu Gospodarki Mieszkaniowej:
- prowadzenie spraw związanych z technicznym utrzymaniem lokali i budynków komunalnych,
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją zasobów lokalowych,
- prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem planów remontów bieżących,
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczaniem rachunków zużycia wody i energii elektrycznej,
- prowadzenia spraw związanych z wymiarami czynszu i opłatami za lokale mieszkalne i użytkowe,
- prowadzenie spraw związanych z nanoszeniem zmian w wysokości czynszu i innych należności,
- prowadzenie spraw związanych z księgowaniem wpływów opłat czynszu i innych należności związanych z najmem lokali,
- przygotowywanie książeczek opłat czynszu dla najemców.
3) Sporządzanie sprawozdań.
4) Wystawianie faktur VAT.
5) Sporządzanie umów i porozumień dotyczących cmentarzy, nieczystości płynnych, najmu lokali oraz dzierżaw ogródków.
6) Umiejętne prowadzenie spraw związanych ze zgłoszeniami awarii i bieżących spraw dotyczących budynków komunalnych.
7) Umiejętne przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz zakładu.
8) Umiejętne prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem prenumeraty prasy
i czasopism.
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy,
- referencje,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- dokument potwierdzający zatrudnienie,
- dokument potwierdzający znajomość obsługi programów komputerowych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) – dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy,
2) miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Złotostocka 4, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, budynek niedostosowany do potrzeb niepełnosprawnych,
3) rodzaj pracy: praca administracyjna, praca przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, kontakt telefoniczny z petentami,
6. Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Złotostocka 4, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko - Referent do spraw administracyjnych” – w terminie do dnia 07.04.2015 r. do godz. 8.00
O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data doręczenia do adresata.
7. Oferty niekompletne lub złożone po wyznaczonym terminie pozostają bez rozpatrzenia z przyczyn formalnych.
8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Kamieniec Ząbkowicki. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zgodnie
z kodeksem pracy zaświadczenie o stanie zdrowia w celu potwierdzenia zdolności do wykonywania określonej pracy.
9. Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieńcu Ząbkowickim zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.
Kamieniec Ząbkowicki, dnia 27.03.2015 r.
p.o. Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieńcu Ząbkowickim
Krystyna Kozłowska
ZAŁĄCZNIKI:
files/fck/90/file/nabor/Obraz_188.jpg
files/fck/90/file/nabor/Obraz_189.jpg
files/fck/90/file/nabor/Obraz_190.jpg
files/fck/90/file/nabor/Obraz_191.jpg
|