WÓJT GMINY KAMIENIEC ZĄBKOWICKI
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO URZĘDNICZE
REFERENT W REFERACIE ORGANIZACYJNYM I SPARW OBYWATELSKICH
1. Wymagania niezbędne:
Stanowisko może być powierzone kandydatowi, który:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią
5) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
6) posiada wykształcenie wyższe informatyczne,
7) posiada minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe na tym samym lub podobnym stanowisku,
8) posiada wiedzę i znajomość przepisów w zakresie ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, o ewidencji ludności a także miejscowego prawa powszechnie obowiązującego,
9) posiada umiejętność biegłej obsługi komputera (w tym systemu operacyjnego Windows, pakietu biurowego Microsoft Office, programu do przetwarzania danych gromadzonych w Systemie Rejestrów Państwowych ŹRÓDŁO, programu PUMA - rejestr mieszkańców) oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych tj. kserokopiarka i fax.
2. Wymagania dodatkowe: sumienność, staranność, odporność na stres, umiejętność profesjonalnej obsługi petentów oraz pracy w zespole.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych.
2) Przyjmowanie wniosków o wydanie dokumentów tożsamości i wydawanie dokumentów tożsamości.
3) Zakładanie kopert dowodowych i prowadzenie archiwum dowodowego.
4) Współpraca z Biurem Paszportowym odnośnie przekazywania informacji o utracie dokumentów stwierdzających tożsamość.
5) Przygotowywanie i przeprowadzanie rejestracji do kwalifikacji wojskowej.
6) Udział w przygotowywaniu do kwalifikacji wojskowej i jej przeprowadzanie poprzez: przygotowywanie listy do kwalifikacji wojskowej z terenu gminy i ich wezwanie na komisję, rozplakatowanie obwieszczeń o terminie kwalifikacji wojskowej, udział w pracach terenowej komisji lekarskiej.
7) Opracowanie i bieżąca aktualizacja: Planu odtwarzania ewidencji ludności.
8) Bieżąca aktualizacja „Stałego dyżuru”.
9) W zakresie zadań związanych z potrzebą natychmiastowego uzupełnienia sił zbrojnych:
- bieżąca aktualizacja dokumentacji akcji posłańczej,
- organizacja doręczenia adresatom dokumentów w systemie akcji posłańczej,
- przeprowadzenie treningów akcji posłańczej oraz szkoleń w zakresie sposobów doręczenia dokumentów powołania,
- składanie sprawozdań i informacji z przebiegu i wyników uruchamianej akcji posłańczej,
- rozplakatowywanie obwieszczeń o mobilizacji,
- opracowywanie dokumentacji w w/w zakresie:
10) W zakresie przygotowywania i realizacji świadczeń osobistych i rzeczowych na potrzeby sił zbrojnych wynikających z ustawy z dnia 21.11.1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Polski.
- uwzględnianie postulatów dotyczących potrzeb sił zbrojnych i obrony cywilnej
przekazywanych przez organy wojskowe upoważnione przez Ministra Obrony
Narodowej i organy Obrony Cywilnej (Art. 17),
- przygotowywanie, opracowanie oraz bieżąca aktualizacja planów Obrony Cywilnej.
11) Współwykonywanie obowiązków informatyka w Urzędzie Gminy.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie świadectw pracy,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
6) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowania karne,
9) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
10) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014, poz. 1182, z późn. zm.) – dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy,
2) miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy wewnątrz budynku),
3) praca przy komputerze w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie,
4) praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami,
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
7. Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki z dopiskiem:„dotyczy naboru na stanowisko Referent w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich” w terminie do dnia 17.08.2015r. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data doręczenia do adresata.
8. Oferty niekompletne lub złożone po wyznaczonym terminie pozostają bez rozpatrzenia z przyczyn formalnych.
9. Po upływie terminu do złożenia dokumentów następuje wstępna analiza pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. W przypadku większej liczby kandydatów spełniających w/w wymogi, przewiduje się test kwalifikacyjny oraz ewentualne dodatkowe rozmowy.
10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26.
11. Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy.
Kamieniec Ząbkowicki, dnia 07.08.2015 r.
Wójt Gminy
/-/ Marcin Czerniec
|