Ogłoszenia o naborze

Nabór na stanowiska urzędnicze

 
data publikacji:  19-06-2013 | 10:23
data ostatniej modyfikacji:  19-06-2013 | 13:15
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO Referent do spraw obrotu nieruchomościami

Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki

OGŁASZA NABÓR  NA  WOLNE STANOWISKO  

 

Referent do spraw obrotu nieruchomościami

 

w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowicki

57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26

 

1.      Wymagania niezbędne:

 

Stanowisko może być powierzone kandydatowi, który :

 

1)      jest obywatelem polskim,

2)      posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

3)      nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)      cieszy się nieposzlakowaną opinią,

5)      posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w ogłoszeniu stanowisku,

6)      posiada wykształcenie wyższe 3 lub 5-letnie:

7)      posiada doświadczenie w pracy w jednostce administracji publicznej na stanowisku urzędniczym związanym z obrotem nieruchomościami,

8)      posiada wiedzę i znajomość przepisów w zakresie:

a)      samorządu gminnego,

b)      postępowania administracyjnego,

c)      gospodarki nieruchomościami,

d)     prawa wodnego,

e)      ustawy o własności lokali,

9)      posiada umiejętność biegłej obsługi komputera (w tym korzystanie z  pakietu MS Office, rejestr GT system ewidencji gruntów, budynków i lokali Cataster online – potwierdzone stosownymi dokumentami (np. referencje, zaświadczenia itp.),

 

2.      Wymagania dodatkowe: znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem.

 

3.      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :

 

Zadania podstawowe:

 

1)      Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gminnym zasobem nieruchomościami w tym ich zbywania, oddawania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, w zarząd, przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.

2)      Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wartości nieruchomości, cen i opłat za korzystanie z nich.

3)      Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem i przeprowadzaniem przetargów dotyczących nieruchomości komunalnych.

4)      Prowadzenie spraw związanych z nabywaniem, zamianą nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań Gminy.

5)      Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem na nieruchomościach będących własnością gminy ograniczonych praw rzeczowych.

6)      Prowadzenie spraw z zakresu melioracji.

7)      Prowadzenie ewidencji nieruchomości mienia Gminy.

8)      Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją.

9)      Wykonywanie zadań z zakresu sprawozdawczości i planowania budżetu w ramach zajmowanego stanowiska.

 

4.      Wymagane dokumenty aplikacyjne :

 

1)      list motywacyjny,

2)      CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3)      oryginał kwestionariusza osobowego,

4)      kserokopie świadectw pracy,

5)      kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,

6)      kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach,

7)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

8)      oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowania karne,

9)      oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,

10)  oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) – dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.

 

5.      Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1)      pełny wymiar czasu pracy,

2)      miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy),

3)      praca przy komputerze w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie,

4)      praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami.

 

6.      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.

 

7.      Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na wolne stanowisko -  Referent ds. obrotu nieruchomościami”

należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim –  w terminie  do dnia 01 lipca 2013 r. do godz. 10.00.

O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data doręczenia do adresata. 

 

8.      Oferty niekompletne lub złożone po wyznaczonym terminie pozostają bez rozpatrzenia
z przyczyn formalnych.

 

9.      Po upływie terminu do złożenia dokumentów następuje wstępna analiza pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. W przypadku większej liczby kandydatów spełniających w/w wymogi, przewiduje się test kwalifikacyjny oraz ewentualne dodatkowe rozmowy.

 

10.  Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.

        

 

 

 

Kamieniec Ząbkowicki, dnia 19 czerwca 2013 roku

 

ZAŁĄCZNIK:

files/fck/90/file/nabor/kwestionariusz(2).doc

 

««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska