Ogłoszenia o naborze

Nabór na stanowiska urzędnicze

 
data publikacji:  05-01-2012 | 13:13
data ostatniej modyfikacji:  05-01-2012 | 13:13
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO SEKRETARZA GMINY

Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO
SEKRETARZA GMINY
w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim
57-230 Kamieniec Ząbkowicki , ul. Ząbkowicka 26
 



1. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisku będącym przedmiotem naboru winien spełniać:
•     wykształcenie wyższe – w zakresie prawa
•    co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownik samorządowych (Dz.U. Nr 223 poz.1458), w tym co najmniej dwuletni staż  na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach, lub co najmniej
             czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa
             w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym
            stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych
•    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
             z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
•    posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania pełni z praw
             publicznych
•     nieposzlakowana opinia
•    dobrą znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE
•    umiejętność interpretacji przepisów prawnych
•    znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
•    brak przynależności do partii politycznych
•    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza Gminy
•    prawo jazdy kat. B
•    wysoka kultura osobista
•    doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowniczymi
•    wiedza z zakresu finansów
•    znajomość języka angielskiego
•    umiejętność analitycznego myślenia oraz koncentracji „na zadania i cele”
•    łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Sekretarza obejmować będzie m.in.:
•    inicjowanie i nadzorowanie działań organizacyjno – administracyjnych dotyczących
             pracy Urzędu
•    zarządzanie zasobami ludzkimi Urzędu w zakresie zleconym przez Wójta Gminy
•    nadzorowanie przestrzegania i właściwego stosowania instrukcji kancelaryjnej
•    prowadzenie zbioru dokumentów statutowych oraz organizowanie współpracy z gminnymi jednostkami samorządowymi
•    nadzorowanie przestrzegania zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw
            mieszkańców
•    nadzorowanie terminowej realizacji skarg i wniosków
•    opracowywanie rocznych planów kontroli wewnętrznych i koordynacja realizacji tych       
kontroli oraz realizowanie zadań wynikających z kontroli zarzadczej
•    zarządzanie procesami podnoszenia jakości funkcjonowania Urzędu Gminy
•    nadzór nad wewnętrzną dyscypliną organizacyjną w Urzędzie Gminy
•     nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady wnoszonych pod obrady Rady
•     zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego ,obwieszczeń oraz  
       wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy
•     organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy
•     koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami , referendami i spisami
•     wykonywanie innych spraw zleconych przez Wójta
•    sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad Referatem Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich oraz samodzielnymi stanowiskami pracy .

Wymagane dokumenty aplikacyjne :
    życiorys / CV /
    list motywacyjny
    dokumenty poświadczające wykształcenie oraz staż pracy w jednostkach samorządowych
    kwestionariusz osobowy
    inne dokumenty dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
     
     
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim lub pocztą na adres: 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26 z dopiskiem:„dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim” w terminie do dnia 18. 01. 2012 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i zgodnie z kodeksem pracy zaświadczenie o stanie zdrowia w celu potwierdzenia zdolności do wykonywania określonej pracy. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r.o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 / oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458/.”




Kamieniec Ząbkowicki dnia 05.01.2012 r.                                                                                          
                                                                                                                    
                                                                                                                   Wójt Gminy
                                                                                                         Kamieniec Ząbkowicki
                                                                                                               Marcin Czerniec
 

ZAŁĄCZNIKI:

files/fck/90/file/kwestionariusz_osobowy.doc

««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska