Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO
SEKRETARZA GMINY
w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim
57-230 Kamieniec Ząbkowicki , ul. Ząbkowicka 26
1. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisku będącym przedmiotem naboru winien spełniać:
• wykształcenie wyższe – w zakresie prawa
• co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownik samorządowych (Dz.U. Nr 223 poz.1458), w tym co najmniej dwuletni staż na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach, lub co najmniej
czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa
w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym
stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
• posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania pełni z praw
publicznych
• nieposzlakowana opinia
• dobrą znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE
• umiejętność interpretacji przepisów prawnych
• znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
• brak przynależności do partii politycznych
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza Gminy
• prawo jazdy kat. B
• wysoka kultura osobista
• doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowniczymi
• wiedza z zakresu finansów
• znajomość języka angielskiego
• umiejętność analitycznego myślenia oraz koncentracji „na zadania i cele”
• łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Sekretarza obejmować będzie m.in.:
• inicjowanie i nadzorowanie działań organizacyjno – administracyjnych dotyczących
pracy Urzędu
• zarządzanie zasobami ludzkimi Urzędu w zakresie zleconym przez Wójta Gminy
• nadzorowanie przestrzegania i właściwego stosowania instrukcji kancelaryjnej
• prowadzenie zbioru dokumentów statutowych oraz organizowanie współpracy z gminnymi jednostkami samorządowymi
• nadzorowanie przestrzegania zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw
mieszkańców
• nadzorowanie terminowej realizacji skarg i wniosków
• opracowywanie rocznych planów kontroli wewnętrznych i koordynacja realizacji tych
kontroli oraz realizowanie zadań wynikających z kontroli zarzadczej
• zarządzanie procesami podnoszenia jakości funkcjonowania Urzędu Gminy
• nadzór nad wewnętrzną dyscypliną organizacyjną w Urzędzie Gminy
• nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady wnoszonych pod obrady Rady
• zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego ,obwieszczeń oraz
wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy
• organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy
• koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami , referendami i spisami
• wykonywanie innych spraw zleconych przez Wójta
• sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad Referatem Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich oraz samodzielnymi stanowiskami pracy .
Wymagane dokumenty aplikacyjne :
życiorys / CV /
list motywacyjny
dokumenty poświadczające wykształcenie oraz staż pracy w jednostkach samorządowych
kwestionariusz osobowy
inne dokumenty dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim lub pocztą na adres: 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26 z dopiskiem:„dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim” w terminie do dnia 18. 01. 2012 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i zgodnie z kodeksem pracy zaświadczenie o stanie zdrowia w celu potwierdzenia zdolności do wykonywania określonej pracy. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r.o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 / oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458/.”
Kamieniec Ząbkowicki dnia 05.01.2012 r.
Wójt Gminy
Kamieniec Ząbkowicki
Marcin Czerniec
ZAŁĄCZNIKI:
files/fck/90/file/kwestionariusz_osobowy.doc |