Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO
SEKRETARZA GMINY
w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim
57-230 Kamieniec Ząbkowicki , ul. Ząbkowicka 26
1. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisku będącym przedmiotem naboru winien spełniać:
- wykształcenie wyższe – w zakresie prawa
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223 poz.1458), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach, lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych
- nieposzlakowana opinia
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz poszczególnych ustaw z nim związanych
- brak przynależności do partii politycznych
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza Gminy
- prawo jazdy kat. B
- wysoka kultura osobista
- doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowniczymi
- wiedza z zakresu finansów i zamówień publicznych
- znajomość języka angielskiego poświadczona certyfikatem
- umiejętność analitycznego myślenia oraz koncentracji „na zadania i cele”
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- szeroka wiedza o gminie Kamieniec Ząbkowicki
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Sekretarza obejmować będzie m. in.:
- inicjowanie i nadzorowanie działań organizacyjno – administracyjnych dotyczących pracy Urzędu
- zarządzanie zasobami ludzkimi Urzędu w zakresie zleconym przez Wójta Gminy
- nadzorowanie przestrzegania i właściwego stosowania instrukcji kancelaryjnej
- prowadzenie zbioru dokumentów statutowych oraz organizowanie współpracy z gminnymi jednostkami samorządowymi
- nadzorowanie przestrzegania zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw mieszkańców
- nadzorowanie terminowej realizacji skarg i wniosków
- opracowywanie rocznych planów kontroli wewnętrznych i koordynacja realizacji tych kontroli
- zarządzanie procesami podnoszenia jakości funkcjonowania Urzędu Gminy
- nadzór nad wewnętrzną dyscypliną organizacyjną w Urzędzie Gminy
- nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady wnoszonych pod obrady Rady
- zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego ,obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy
- organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy
- koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami , referendami i spisami
- wykonywanie innych spraw zleconych przez Wójta
- sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad Referatem Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich oraz samodzielnymi stanowiskami pracy .
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- pełny wymiar czasu pracy
- miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy)
- praca przy komputerze w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie
- praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%
Wymagane dokumenty aplikacyjne :
Ø życiorys / CV /
Ø list motywacyjny
Ø dokumenty poświadczające wykształcenie oraz staż pracy w jednostkach samorządowych (świadectwa pracy)
Ø kwestionariusz osobowy, referencje z poprzedniego miejsca pracy
Ø inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim lub pocztą na adres: 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26 z dopiskiem:„dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim” w terminie do dnia 21. 09. 2012 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru na przedmiotowe stanowisko jest dwuetapowa i obejmuje weryfikacje formalną przedkładanych dokumentów oraz sprawdzenie merytoryczne obejmujące test kwalifikacyjny i ewentualnie rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i zgodnie z kodeksem pracy zaświadczenie o stanie zdrowia w celu potwierdzenia zdolności do wykonywania określonej pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458).”
Kamieniec Ząbkowicki, dnia 30 .08. 2012 r.
Wójt Gminy
/-/ Marcin Czerniec
ZAŁĄCZNIKI:
files/fck/90/file/nabor/2012-08-31/kwestionariusz.doc
|