Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO
PODINSPEKTORA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowicki
57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26
1. Wymagania niezbędne:
Stanowisko może być powierzone kandydatowi, który :
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w ogłoszeniu stanowisku,
6) posiada wykształcenie wyższe – preferowane kierunkowe:
a) ochrona środowiska,
b) inżynieria środowiska,
c) inżynieria sanitarna
7) posiada łącznie co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na pokrewnym stanowisku pracy, w tym co najmniej 2 – letni staż w jednostce administracji publicznej,
8) posiada wiedzę i znajomość przepisów w zakresie:
a) samorządu gminnego,
b) postępowania administracyjnego,
c) prawa ochrony środowiska,
d) ochrony przyrody,
e) udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie,
f) udziału społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
g) prawa wodnego,
h) ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
i) ustawy o odpadach,
9) posiada umiejętność biegłej obsługi komputera (w tym korzystanie z pakietu MS Office ),
2. Wymagania dodatkowe: znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
Zadania podstawowe:
Prowadzenie spraw należących do kompetencji gminy w zakresie ochrony środowiska, gospodarki wodnej, gospodarki odpadami i ochrony przyrody oraz utrzymania czystości i porządku w gminie, a w szczególności:
1) przygotowywanie i prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu ochrony środowiska,
2) podejmowanie działań zapobiegających zagrożeniom środowiska,
3) nadzór nad realizacją przez właścicieli nieruchomości obowiązków dotyczących utrzymania czystości i porządku,
4) przygotowywanie i prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu udzielania zezwoleń podmiotom świadczącym usługi w zakresie objętym regulacją ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
5) nadzór nad utrzymaniem zieleni miejskiej,
6) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem gminy w wodę i odprowadzaniem ścieków.
7) prowadzenie postępowań przetargowych w zakresie inwestycji zawiązanych z ochroną środowiska.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne :
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie świadectw pracy,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
6) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowania karne,
9) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
10) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) – dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy
2) miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy)
3) praca przy komputerze w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie
4) praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami
5) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%
6. Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z :
1) napisem: „Nabór na wolne stanowisko pracy”,
2) wskazaniem nazwy stanowiska pracy
należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim – w terminie do dnia 18 września 2012 r. do godz. 15.30.
O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data doręczenia do adresata.
7. Oferty niekompletne lub złożone po wyznaczonym terminie pozostają bez rozpatrzenia
z przyczyn formalnych.
8. Po upływie terminu do złożenia dokumentów aplikacyjnych i dokonaniu ich wstępnej analizy, ogłasza się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
9. Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.
ZAŁĄCZNIKI:
files/fck/90/file/nabor/OCHRONY_SRODOWISKA/kwestionariusz_osobowy.doc
|