nabór na stanowisko Księgowego w Referacie Finansów
Kamieniec Ząbkowicki, 04 listopada 2010 r.
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Kamieniec Ząbkowicki
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki,
ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
II. Stanowisko urzędnicze: Księgowy w Referacie Finansów
III. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
3) brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciw mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych i samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykazanie się co najmniej rocznym stażem pracy na podobnym stanowisku,
6) wykształcenie wyższe o profilu związanym z przedmiotem naboru,
7) znajomość specyfiki księgowości urzędów gmin, z wyodrębnieniem planu kont dla budżetu jednostki samorządu terytorialnego i jednostki budżetowej, w tym zasadami księgowania na tych kontach,
8) znajomość przepisów prawa w obszarze wyznaczonym zadaniami wykonywanymi na stanowisku, tj. w szczególności z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków, rachunkowości, finansów publicznych, samorządu terytorialnego, wraz z aktami wykonawczymi do wymienionych przepisów,
9) umiejętność analizy i interpretacji danych liczbowych oraz przepisów prawa,
10) biegła obsługa programów komputerowych, w tym w szczególności bardzo dobra znajomość systemu BeSTi@, FK2000 INFO-SPÓŁKA, SoftNet HomeNet dla Windows, Płatnik, dobra znajomość pakietu MS Office,
11) systematyczność i samodzielność.
IV. Wymagania dodatkowe:
1) mile widziana znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego,
V. Zadania wykonywane na stanowisku:
1. prowadzenie księgowości, tj.:
a) księgowości analitycznej i syntetycznej z podziałem na urząd i organ;
b) ewidencji analitycznej do kont rozrachunkowych (bieżącej i rocznej);
c) pokrywanie kosztów i wydatków budżetu Gminy z właściwych środków finansowych;
d) sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych;
e) wystawianie not korygujących;
f) dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z klasyfikacją budżetową;
g) wycena i aktualizacja należności;
h) ewidencja zaangażowania wydatków budżetowych;
i) sporządzanie wymaganych przepisami prawa sprawozdań budżetowych i finansowych;
j) bieżące wprowadzanie danych do systemu BeSTi@;
k) należyte przechowywanie i zabezpieczanie dowodów księgowych oraz sprawozdań;
2. prowadzenie dokumentacji i spraw pracowniczych m.in. w zakresie:
a) sporządzanie listy płac;
b) naliczanie podatku dochodowego i składek na ubezpieczenia społeczne od należności objętych listą płac oraz przelewanie ich na odpowiednie konta bankowe ZUS-u i Urzędu Skarbowego;
c) sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej, rozliczeniowej deklaracji, informacji, dokumentów dotyczących przebiegu zatrudnienia i przekazywanie ich do właściwych jednostek organizacyjnych ZUS-u, Urzędu Skarbowego oraz osobom zatrudnionym;
d) naliczanie należności PFRON, sporządzanie deklaracji i przekazywanie wpłat na rachunek PFRON;
e) prowadzenie kart wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich;
f) wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na prośbę pracownika;
g) przygotowywanie świadectw pracy.
VI. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy,
4) oświadczenie w zakresie określonym w dziale III pkt 1-3 niniejszego ogłoszenia oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
5) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
6) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
VI. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Księgowego w Referacie Finansów w Urzędzie Gminy Kamieniec Ząbkowicki”, w sekretariacie Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, przy ul. Ząbkowickiej 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki) lub przesłać pocztą na w/w adres Urzędu w terminie od dnia 5 do dnia 15 listopada 2010 roku .
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz informacja o wynikach naboru na w/w stanowisko, zostanie podana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.kamzab.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim przy ul. Ząbkowickiej 26.
ZAŁĄCZNIKI:
files/fck/90/file/kwestionariusz_osobowy.doc |