Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  11-03-2010 | 11:39
data ostatniej modyfikacji:  11-03-2010 | 11:42
  Wyniki postępowania
Budowa gminnej sieci kanalizacji sanitarnej. 11.03.2010

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Wójt Gminy 

Kamieniec Ząbkowicki

ogłasza przetarg nieograniczony   Nr 1/1- B i G P /PN/R/10

 

SEKCJA I  - ZAMAWIAJĄCY

 

  1. Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie

57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26

Tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361

Strona internetowa gminy: www.kamzab.pl

 

NIP 887 – 16 – 35 – 266                                                  REGON 890718449

 

  1. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

 

SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Opis:

Budowa gminnej sieci kanalizacji sanitarnej.

 

Etap IV - Kamieniec Ząbkowicki

 

Przyłączenie do sieci sanitarnej budynków  przy ulicy:

ü      Kolejowej nr  1, 2, 4, 4a, 5, 6, 7, 8, 8a, 9, 9a, 10a, 11, 13, 15, 17, 19, 19a.

ü      Szpitalnej nr 1, 3, 3a, 3b, 3c, 5, 7, 7a, 7b, 7c

na  działkach w obrębie Kamieniec Ząbkowicki  1 o  numerach:

618/19, 618/21, 625/2, 618/4, 618/24, 1079, 554/4, 554/3, 554/6, 624, 1007, 552/6, 551/6 550/1, 618/27, 618/28, 618/29, 618/34, 550/13, 550/15, 550/14 549/2, 549/5, 639/2, 554/5, 1004/36, 546/4, 546/5, 546/1, 546/3, 802/36, 548/2, 548/10, 548/5, 548/4, 623, 679/23, 679/9

.

  1. Rodzaj zamówienia – roboty budowlane.

Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia:

kolektor K1 z rur kielichowych PVC-U SN8

 o śr. DN 160 x 4,7 mm i dł. L= 50,73 [m],

      o śr. DN 200x5,9mm i dł. L= 155,21 [m],

o śr. DN 250x7,3mm i dł. L= 116,47 [m],

 

       kolektor K2 z rur kielichowych PVC-U SN8

o śr. DN 160 x 4,7 mm i dł. L= 35,75 [m],

ośr. DN 200x5,9mm i dł. L= 277,85 [m],

o śr. DN 250x7,3mm i dł. L= 136,68 [m],

 

        kolektor tłoczny z rur PE100 SDR17

o śr. DN 90 mm i dł. L= 39,30 [m],

odcinek kolektora od studni rozprężnej Sr do studni St1 o śr DN 250x7,3mm i dł. L= 14,89 [m],

 

        przyłacza do poszczególnych budynków rur PVC-U SN8 o średnicy DN160x4,7mm i śr. DN                200x5,9mm

Skrzyżowanie z przeszkodami:

          skrzyżowanie z kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi w rurach osłonowych

                dwudzielnych AROTA

            przejście pod drogą powiatową „ Pr 1” metodą  przecisku lub przewiertu

Obiekty sieciowe:

- studzienki przelotowe i podłączeniowe betonowe DN1 000mm typu BS – 30 szt.

- studzienki przelotowe i podłączeniowe z tworzywa sztucznego dn 425mm – 48 szt.

- studzienka rozprężna betonowa DN1000mm – 1 szt.

  1. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV ) –45232411-6
  2. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – nie
  3. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie
  4. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania – okres w miesiącach: 2.

       

SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM  I TECHNICZNYM

 

  1. Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium

1)      Zmawiający żąda wniesienie wadium w kwocie 26.000,00  złotych przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dziennik Ustaw z 2007 roku nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami ), czyli w:

a)      Pieniądzu,

b)      Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)      Gwarancjach bankowych

d)      Gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)      Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dziennik Ustaw z 2007 roku nr 42, poz. 275).

2)      W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr 16953310302005000001140002 BS Ząbkowice Śląskie o/Kamieniec Ząbkowicki z dopiskiem „wadium”.

3)      Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopie dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.

 

  1. Zaliczki

·        Zamawiający  nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

a)       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy przedłożyli :

b)      Koncesje, zezwolenie lub licencję

c)      wykaz robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie kanalizacji sanitarnej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

 

d)      wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informację o podstawie dysponowania tymi zasobami

e)      oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie

f)        wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami

g)      oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

h)      sprawozdanie finansowe w całości lub w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż 3 lata

i)        informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

j)        opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

  1. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu  na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  2. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a)      Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

b)      Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

c)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

d)      Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

e)      Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

f)        Aktualną informację z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Wykonawcy powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji  części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 3. a – f.

             

6. Dokumenty podmiotów zagranicznych.

a)      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:

b)      Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

c)      Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

d)      Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

e)      Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie  wydaje się takiego zaświadczenia.

 

7. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:

- nie

 

8. Dowód złożenia wadium.

 

9.      Wypełniony druk „Oferta”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.

10. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 5. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy musza ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarna odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określone w art. 366 Kodeksu cywilnego.

UWAGI :

Wszystkie wymienione wyżej dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawniona (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status wykonawcy ( odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.

Dokumenty sporządzone w języku obcym musza być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

 

SEKCJA IV – PROCEDURA

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia  - przetarg nieograniczony
  2. Kryteria oceny ofert:

a)      Cena – znaczenie 100

 

  1. Informacje administracyjne

1)      Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.kamzab.pl/BIP lub odpłatnie Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26 – cena za 1 egzemplarz 35 złotych po wpłaceniu przelewem na konto : Bank Spółdzielczy Ząbkowice Śląskie Oddz. Kamieniec Ząbkowicki nr 43 9533 1030 2005 0000 01114 0001.

2)      Termin składania ofert  upływa w dniu 25.03.2010 roku godzina 9:30. Miejsce złożenia oferty; Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sekretariat.

3)      Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 25.03.2010 roku o godzinie 10-tej w siedzibie zamawiającego – I piętro sala posiedzeń.

4)      Termin związania oferta -  30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

5)      Kontakt wykonawców z zamawiającym:

·        Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki tel. 074/8162-011 lub fax. 074/8173361,

e-mail: burger@kamzab.pl

·        Osoba upoważniona: Andrzej Burger w godzinach od godziny 8:00 do godziny 10:00

tel. 074/8162020

 

Kamieniec Ząbkowicki, 2010-03-05

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Zalaczniki:
20100311-siecsanitarna.zip
««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska