Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamieniec Ząbkowicki , ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162010, faks 074 8173361.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamzab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa gminnej sieci kanalizacji sanitarnej Etap III - Kamieniec Ząbkowicki przyłączenie do sieci sanitarnej budynków przy ulicy Kolejowej nr: 30, 32, 34, 36, 38..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. - Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: 1. Kolektor z rur kielichowych PCV-U SN8 ośr. DN 200 x 5,9 mm, dł. L = 137,40 [m] 2. Przyłącza do poszczególnych budynków z rur PCV-U SN8 o śr. DN 160 x 4,7 mm L= 106,40 [m] B. Skrzyżowania z przeszkodami: 1. Skrzyżowania z kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi w rurach osłonowych dwudzielnych AROTA C. Obiekty sieciowe: 1. Studzienki przelotowe i podłączeniowe betonowe DN 1000 mm typ BS szt. 3 2. Studzienki przelotowe i podłączeniowe z tworzywa sztucznego DN 600 mm szt. 2 3. Studzienki przelotowe i podłączeniowe z tworzywa sztucznego DN 425 mm szt. 14.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.11-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1) Zmawiający żąda wniesienie wadium w kwocie 4000,00 złotych przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dziennik Ustaw z 2007 roku nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami ), czyli w: a) Pieniądzu, b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) Gwarancjach bankowych d) Gwarancjach ubezpieczeniowych, e) Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dziennik Ustaw z 2007 roku nr 42, poz. 275). 2) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr 16953310302005000001140002 BS Ząbkowice Śląskie o/Kamieniec Ząbkowicki z dopiskiem wadium. 3) Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopie dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a zwłaszcza wykazali: a) Udokumentowanie wykonania, czyli zakończenia w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie kanalizacji sanitarnej. b) Posiadanie przez kierownika budowy stosownych uprawnień niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku muszą być: a. Wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, podstawowe dane charakteryzujące zakres robót, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót; b. Dokumenty potwierdzające, że wyżej wymienione usługi, roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. 2) Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w § 8 pkt. 2 specyfikacji, muszą być: c. Wykaz zawierający imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, wraz z jej uprawnieniami budowlanymi oraz zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającym jej przynależność do izby na dzień składania ofert oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do wyżej wymienionej izby i posiada wyżej wymienione ubezpieczenia. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Prawa zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych -wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Dowód złożenia wadium. 8) Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ . 9) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 3 do 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy musza ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarna odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określone w art. 366 Kodeksu cywilnego. UWAGI : Wszystkie wymienione wyżej dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawniona (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status wykonawcy ( odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopie stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. Dokumenty sporządzone w języku obcym musza być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamzab.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 - I piętro sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SPECYFIKACJA
01._SPECYFIKACJA_ISTOTNYCH__WARUNKOW__ZAMOWIENIA.doc (122.50 Kb)
02._DODATEK_NR_1__formularz_oferty.doc (29.00 Kb)
03._DODATEK_NR_2_formularz_umowy.doc (73.00 Kb)
04._PROJEKT.doc (338.50 Kb)
05._przekroj_S19_do_S11.1.doc (142.50 Kb)
06._przekroj_S14_do_S14.2.doc (79.50 Kb)
07._przekroj_S15_do_S15.2.doc (63.50 Kb)
08._przekroj_S17_do_S18.3.doc (138.50 Kb)
09._przedmiar.doc (7.76 Mb)
10._Spec._Tech..doc (369.50 Kb)
|