Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  08-08-2008 | 14:35
data ostatniej modyfikacji:  08-08-2008 | 14:35
   
wykonanie kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko orlik 2012 08.08.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Wójt Gminy 

Kamieniec Ząbkowicki

ogłasza przetarg nieograniczony Nr 5 / 4 IPO/ R / 08

 

 

SEKCJA I  - ZAMAWIAJĄCY

 

1.        Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie

57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26

Tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361

Strona internetowa gminy: www.kamzab.pl

 

NIP 887 – 16 – 35 – 266                                                  REGON 890718449

 

2.        Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

 

 

SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

1.        Opis:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksu boisk sportowych zlokalizowanych na stadionie                               w Kamieńcu Ząbkowickim  ul. Złotostocka 7 w ramach programu Moje Boisko orlik 2012.

2.        Rodzaj zamówienia – roboty budowlane.

3.        Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia:

Kompleks boisk sportowych obejmuje:

a)        boisko do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m) o nawierzchni ze sztucznej trawy, z bramkami o wymiarach 2 x 5 , ogrodzeniem i piłkochwytami.

b)        boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) o nawierzchni poliuretanowej, z wyposażeniem do gry w piłkę koszykową,

c)        drenaż,

d)        dostawa i montaż modułów sanitarno – szatniowych,

e)        urządzenia towarzyszące:

-          ogrodzenie terenu,

-          oświetlenie terenu,

-          chodniki, dojścia do boiska

-          fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego

-          instalacje elektryczne

-          instalacje wodociągowe i kanalizacyjne

-          bezodpływowy zbiornik ścieków

-          nasyp, trawniki.

 

4.        Wspólny Słownik Zamówień ( CPV ) –45.21.22.21-1, 45.23.24.51-8, 45.31.61.00-6, 45.23.32.22-1,        45.34.20.00-6, 45.11.12.00-0, 45.23.21.00-3, 28.11.11.00-4

5.        Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – nie

6.        Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie

7.        Czas trwania zamówienia lub termin wykonania – okres do 15 listopada 2008 r.

      

 

 

 

 

 

 

SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM

 I TECHNICZNYM

 

 

1.        Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium

1)        Zmawiający żąda wniesienie wadium w kwocie 10 000 złotych przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dziennik Ustaw z 2006 roku nr 164, poz. 1163, nr 170, poz. 1217, nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 roku nr 64, poz. 427 oraz nr 82, poz.560 ), czyli w:

a)        Pieniądzu,

b)        Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)        Gwarancjach bankowych

d)        Gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)        Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy     z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości          ( Dziennik Ustaw z 2007 roku nr 42, poz. 275).

2)        W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr 16953310302005000001140002 BS Ząbkowice Śląskie o/Kamieniec Ząbkowicki                  z dopiskiem „wadium”.

3)        Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopie dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium z załącza oryginału  tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odliczenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.

2.        Warunki udziału -  opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

                            I.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału                                w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że :

1)        Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)        Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym                      i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że:

a)        Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania                    o udzielenie zamówienia roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,

b)        Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należą do izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży ogólnobudowlanej lub drogowej oraz kierowników robót posiadających aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

                                                 i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ich uprawnienia oraz dokumenty

                                                 potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;

3)        Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,                 a zwłaszcza wykazali, że bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo – kredytowa, w których wykonawcy posiadają rachunek, potwierdzą wysokość posiadanych środków finansowych wykonawców lub zdolność kredytowa wykonawców;

4)        Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

                           II.      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

A.        Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunków, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 p.z.p.

B.        Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 1, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 2 i 3. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawcy, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p.

C.       Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzucona.

 

                          III.      Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

A.        Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dziennik Ustaw nr 87, poz. 605 ) w celu:

1)        Potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty:

a)        Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie ar. 22 ust. 1 pkt. 1 – 3 ( załącznik ), oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ( załącznik ),

b)        Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

c)        Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),

d)        Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),

e)        Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

f)          Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

2)        Potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:

a)        Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, zakresu oraz daty i miejsca wykonania, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku do SIWZ,

b)        Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie ( np. protokoły odbioru, referencje ),

c)        Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności ( załącznik ),

d)        Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, w szczególności stwierdzające:

·          Posiadanie przez kierownika budowy uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, zgodnie z ustawą Prawo budowlane ( Dziennik Ustaw z 2006 roku nr 156 poz. 118 z późniejszymi zmianami) oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dziennik Ustaw z 2001 roku nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami),

·          Posiadanie przez kierownika robót elektrycznych uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w branży elektrycznej, zgodnie z ustawą Prawo budowlane ( Dziennik Ustaw z 2006 roku nr 156 poz. 118 z późniejszymi zmianami) oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,

·          Posiadanie przez kierownika robót sanitarnych uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w branży sanitarnej, zgodnie z ustawą Prawo budowlane ( Dziennik Ustaw z 2006 roku nr 156 poz. 118 z późniejszymi zmianami) oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.

e)        Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

 

3)        Potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę                   w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowych wykonawcy, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

4)        Potwierdzenie, że wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w Sekcji III.

 

B.        Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

C.       Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność                    z oryginałem przez wykonawcę.

D.        Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć            te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

 

SEKACJA IV – PROCEDURA

 

1.        Tryb udzielenia zamówienia  - przetarg nieograniczony

2.        Kryteria oceny ofert:

a)        Cena – znaczenie 100

3.        Informacje administracyjne

1)        Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.kamzab.pl/BIP lub odpłatnie Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26 – cena za 1 egzemplarz 15 złotych po wpłaceniu przelewem na konto : Bank Spółdzielczy Ząbkowice Śląskie Oddz. Kamieniec Ząbkowicki nr 43 9533 1030 2005 0000 01114 0001.

2)        Termin składania ofert  upływa w dniu 27.08.2008 roku godzina 9 45. Miejsce złożenia oferty; Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sekretariat.

3)        Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 27.08.2008 roku o godzinie 10-tej w siedzibie zamawiającego –                   I piętro sala posiedzeń.

4)        Termin związania oferta -  30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

5)        Kontakt wykonawców z zamawiającym:

·          Urząd gminy Kamieniec Ząbkowicki tel. 074/8162-0111 lub fax. 074/8173361,

e-mail: edukacja@kamzab.pl

·          Osoba upoważniona: Stanisław Twardowski  w godzinach od godziny 8:30 do godziny 12:30

tel. 074/8162020

 

Kamieniec Ząbkowicki, dnia 07.08.2008  roku.

 

««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska