Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  27-08-2008 | 07:49
data ostatniej modyfikacji:  27-08-2008 | 07:49
   
Budowa gminnej sieci kanalizacji sanitarnej Etap II - Kamieniec Ząbkowicki 27.08.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Wójt Gminy 

Kamieniec Ząbkowicki

ogłasza przetarg nieograniczony nr 7/PN/BiGP/2008

 

 

SEKCJA I  - ZAMAWIAJĄCY

 

1.        Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie

57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26

Tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361

Strona internetowa gminy: www.kamzab.pl

 

NIP 887 – 16 – 35 – 266                                                  REGON 890718449

 

2.        Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

 

SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

1.        Opis:

Budowa gminnej sieci kanalizacji sanitarnej

Etap II - Kamieniec Ząbkowicki

przyłączenie do sieci sanitarnej budynków  przy ulicy Kolejowej nr: 41,42,45d.

 

2.        Rodzaj zamówienia – roboty budowlane.

3.        Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia:

A.       Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej:

1.        Kolektor I z rur kielichowych PCV-U SN8 ośr. DN 200 x 5,7 mm, dł L = 211,00 [m]

2.        Kolektor II z rur kielichowych PCV-U SN8 ośr. DN 200 x 5,7 mm, dł L = 137,40 [m]

3.        Kolektor III z rur kielichowych PCV-U SN8 ośr. DN 200 x 5,7 mm, dł L = 92,60 [m]

4.        Przyłącza do poszczególnych budynków z rur PCV-U SN8 o śr. DN 160 x 4,7 mm

B.       Skrzyżowania z przeszkodami:

1.        Skrzyżowania z kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi w rurach osłonowych  dwudzielnych AROTA

2.      Przejście pod drogą powiatową PD1 metodą przecisku lub przewiertu

3.      Przejście pod drogą gminną metodą rozkopu

C.       Obiekty sieciowe:

1.      Studzienki przelotowe i podłączeniowe betonowe DN 1000 mm typ BS

2.      Studzienki przelotowe i podłączeniowe z tworzywa sztucznego DN 600 mm

3.      Studzienki przelotowe i podłączeniowe z tworzywa sztucznego DN 425 mm

 

 

4.        Wspólny Słownik Zamówień ( CPV ) – 45231300-8

5.        Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – nie

6.        Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie

7.        Czas trwania zamówienia lub termin wykonania – okres w miesiącach 1.

      

 

SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM

 I TECHNICZNYM

 

 

1.        Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium

1)       Zmawiający żąda wniesienie wadium w kwocie 4.000 złotych przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dziennik Ustaw z 2006 roku nr 164, poz. 1163, nr 170, poz. 1217, nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 roku nr 64, poz. 427 oraz nr 82, poz.560 ), czyli w:

a)        Pieniądzu,

b)        Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)        Gwarancjach bankowych

d)        Gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)        Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dziennik Ustaw z 2007 roku nr 42, poz. 275).

 

2)       W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr 16953310302005000001140002 BS Ząbkowice Śląskie o/Kamieniec Ząbkowicki z dopiskiem „wadium”.

 

3)       Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopie dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium zł załącza oryginału  tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odliczenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.

 

 

2.        Warunki udziału -  opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)       Posiadają  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)       Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;

3)       Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)       Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych.                                                                           

3.        Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

4.        Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

5.        Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

6.        Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawo zamówień publicznych.

 

 

                II.   Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

 

A.       Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunków, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 p.z.p.

 

B.       Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 1, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 2 i 3. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawcy, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p.

 

 

C.       Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

                           I.      Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 

A.       Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dziennik Ustaw nr 87, poz. 605 ) w celu:

 

1)       Potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty:

a)        Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 

b)        Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

 

 

c)        Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 

d)        Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 

e)        Oświadczenia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

 

2)       Potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:

 

a)        Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie,

 

b)        Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 roku Prawo budowlane ( Dziennik Ustaw z 2006 roku nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami ) w zakresie:

 

·          Specjalności instalacji kanalizacyjnej – 1 osoba.

 

 

3)       Potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowych wykonawcy na łączna kwotę 150 tysięcy złotych, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

 

4)       Potwierdzenie, że wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w Sekcji III.

 

B.       Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

 

C.       Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

 

D.       Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

E.        

 

SEKCJA IV – PROCEDURA

 

1.        Tryb udzielenia zamówienia  - przetarg nieograniczony

 

2.        Kryteria oceny ofert:

a)        Cena – znaczenie 100

3.        Informacje administracyjne

 

1)       Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.kamzab.pl/BIP lub odpłatnie Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26 – cena za 1 egzemplarz 15 złotych po wpłaceniu przelewem na konto : Bank Spółdzielczy Ząbkowice Śląskie Oddz. Kamieniec Ząbkowicki nr 43 9533 1030 2005 0000 01114 0001.

2)       Termin składania ofert  upływa w dniu 15 września 2008 roku godzina 9:30. Miejsce złożenia oferty; Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sekretariat.

 

3)       Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15 września 2008 roku o godzinie 10:00 w siedzibie zamawiającego – I piętro sala posiedzeń.

 

4)       Termin związania ofertą -  30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

 

 

5)       Kontakt wykonawców z zamawiającym:

 

·          Urząd gminy Kamieniec Ząbkowicki tel. 074/8162-011 lub fax. 074/8173361,

e-mail: burger@kamzab.pl

·          Osoba upoważniona: Andrzej Burger w godzinach od godziny 8:30 do godziny 10:30

tel. 074/8162020

 

Kamieniec Ząbkowicki  2008-08-25

 

Sporządzi: A.B.

 

 

««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska