Ogłoszenia o naborze

Nabór na stanowiska urzędnicze

 
data publikacji:  06-08-2015 | 10:45
data ostatniej modyfikacji:  06-08-2015 | 10:45
WÓJT GMINY KAMIENIEC ZĄBKOWICKI OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE REFERENT W REFERACIE ORGANIZACYJNYM I SPARW OBYWATELSKICH

WÓJT GMINY KAMIENIEC ZĄBKOWICKI

OGŁASZA NABÓR

NA STANOWISKO URZĘDNICZE

 REFERENT W REFERACIE ORGANIZACYJNYM I SPARW OBYWATELSKICH

 

 

1.      Wymagania niezbędne:

Stanowisko może być powierzone kandydatowi, który:

 

1)      jest obywatelem polskim,

2)      posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

3)      nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)      cieszy się nieposzlakowaną opinią

5)      posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

6)      posiada wykształcenie wyższe informatyczne,

7)      posiada minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe na tym samym lub podobnym stanowisku,

8)      posiada wiedzę i znajomość przepisów w zakresie ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, o ewidencji ludności a także miejscowego prawa powszechnie obowiązującego,

9)      posiada umiejętność biegłej obsługi komputera (w tym systemu operacyjnego Windows, pakietu biurowego Microsoft  Office, programu do przetwarzania danych gromadzonych w Systemie Rejestrów Państwowych ŹRÓDŁO, programu PUMA - rejestr mieszkańców) oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych tj. kserokopiarka i fax.

 

2.      Wymagania dodatkowe: sumienność, staranność, odporność na stres, umiejętność profesjonalnej obsługi petentów oraz pracy w zespole.

 

3.      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1)      Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych.

2)      Przyjmowanie wniosków o wydanie dokumentów tożsamości i wydawanie dokumentów tożsamości.

3)      Zakładanie kopert dowodowych i prowadzenie archiwum dowodowego.

4)      Współpraca z Biurem Paszportowym odnośnie przekazywania informacji o utracie dokumentów stwierdzających tożsamość.

5)      Przygotowywanie i przeprowadzanie rejestracji do kwalifikacji wojskowej.

6)      Udział w przygotowywaniu do kwalifikacji wojskowej i jej przeprowadzanie poprzez: przygotowywanie listy do kwalifikacji wojskowej z terenu gminy i ich wezwanie na komisję, rozplakatowanie obwieszczeń o terminie kwalifikacji wojskowej, udział w pracach terenowej komisji lekarskiej.

7)      Opracowanie i bieżąca aktualizacja: Planu odtwarzania ewidencji ludności.

8)      Bieżąca aktualizacja „Stałego dyżuru”.

9)      W zakresie zadań związanych z potrzebą natychmiastowego uzupełnienia sił zbrojnych:

-        bieżąca aktualizacja dokumentacji akcji posłańczej,

-        organizacja doręczenia adresatom dokumentów w systemie akcji posłańczej,

-        przeprowadzenie treningów akcji posłańczej oraz szkoleń w zakresie sposobów doręczenia dokumentów powołania,

-        składanie sprawozdań i informacji z przebiegu i wyników uruchamianej akcji      posłańczej,

-        rozplakatowywanie obwieszczeń o mobilizacji,

-        opracowywanie dokumentacji w w/w zakresie:

10)  W zakresie przygotowywania i realizacji świadczeń osobistych i rzeczowych na potrzeby sił zbrojnych wynikających z ustawy z dnia 21.11.1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Polski.

-        uwzględnianie postulatów dotyczących potrzeb sił zbrojnych i obrony cywilnej
przekazywanych przez organy wojskowe upoważnione przez Ministra Obrony
Narodowej i organy Obrony Cywilnej (Art. 17),

-        przygotowywanie, opracowanie oraz bieżąca aktualizacja planów Obrony Cywilnej.

11)  Współwykonywanie obowiązków informatyka w Urzędzie Gminy.

 

4.      Wymagane dokumenty aplikacyjne:

 

1)      list motywacyjny,

2)      CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3)      oryginał kwestionariusza osobowego,

4)      kserokopie świadectw pracy,

5)      kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,

6)      kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach,

7)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

8)      oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowania karne,

9)      oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,

10)  oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014, poz. 1182, z późn. zm.) – dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.

 

5.      Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1)      pełny wymiar czasu pracy,

2)      miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy wewnątrz budynku),

3)      praca przy komputerze w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie,

4)      praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami,

 

6.      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

 

7.      Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki z dopiskiem:„dotyczy naboru na stanowisko Referent w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich” w terminie do dnia 17.08.2015r. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data doręczenia do adresata.

 

8.      Oferty niekompletne lub złożone po wyznaczonym terminie pozostają bez rozpatrzenia z przyczyn formalnych.

 

9.      Po upływie terminu do złożenia dokumentów następuje wstępna analiza pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. W przypadku większej liczby kandydatów spełniających w/w wymogi, przewiduje się test kwalifikacyjny oraz ewentualne dodatkowe rozmowy.

 

10.  Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26.

 

11.  Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy.

 

 

Kamieniec Ząbkowicki, dnia 07.08.2015 r.

                                                                                              Wójt Gminy

                                                                                              /-/ Marcin Czerniec

 

««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska