Ogłoszenia o naborze

Nabór na stanowiska urzędnicze

 
data publikacji:  05-11-2010 | 15:05
data ostatniej modyfikacji:  05-11-2010 | 15:28
nabór na stanowisko Księgowego w Referacie Finansów

 

nabór na stanowisko Księgowego w Referacie Finansów

Kamieniec Ząbkowicki, 04 listopada 2010 r.

 

OGŁOSZENIE

Wójta Gminy Kamieniec Ząbkowicki

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

I.      Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki,

           ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki

 

II.     Stanowisko urzędnicze: Księgowy w Referacie Finansów

 

III.   Niezbędne wymagania od kandydatów:          

   1) obywatelstwo polskie,

   2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

   3) brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciw mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych i samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe,

   4) nieposzlakowana opinia,

   5) wykazanie się co najmniej rocznym stażem pracy na podobnym stanowisku,

   6) wykształcenie wyższe o profilu związanym z przedmiotem naboru,

   7) znajomość specyfiki księgowości urzędów gmin, z wyodrębnieniem planu kont dla budżetu jednostki samorządu terytorialnego i jednostki budżetowej, w tym zasadami księgowania na tych kontach,

   8) znajomość przepisów prawa w obszarze wyznaczonym zadaniami wykonywanymi na stanowisku, tj. w szczególności z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków, rachunkowości, finansów publicznych, samorządu terytorialnego, wraz z aktami wykonawczymi do wymienionych przepisów,

  9) umiejętność analizy i interpretacji danych liczbowych oraz przepisów prawa,

10) biegła obsługa programów komputerowych, w tym w szczególności bardzo dobra znajomość systemu BeSTi@, FK2000 INFO-SPÓŁKA, SoftNet HomeNet dla Windows, Płatnik, dobra znajomość pakietu MS Office,

11) systematyczność i samodzielność.

 

IV.     Wymagania dodatkowe:

        1)   mile widziana znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego,

 

V.    Zadania wykonywane na stanowisku:

1.       prowadzenie księgowości, tj.:

a)      księgowości analitycznej i syntetycznej z podziałem na urząd i organ;

b)      ewidencji analitycznej do kont rozrachunkowych (bieżącej i rocznej);

c)      pokrywanie kosztów i wydatków budżetu Gminy z właściwych środków finansowych;

d)      sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych;

e)      wystawianie not korygujących;

f)       dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z klasyfikacją budżetową;

g)      wycena i aktualizacja należności;

h)      ewidencja zaangażowania wydatków budżetowych;

i)        sporządzanie wymaganych przepisami prawa sprawozdań budżetowych i finansowych;

j)        bieżące wprowadzanie danych do systemu BeSTi@;

k)      należyte przechowywanie i zabezpieczanie dowodów księgowych oraz sprawozdań;

2.       prowadzenie dokumentacji i spraw pracowniczych m.in. w zakresie:

a)      sporządzanie listy płac;

b)      naliczanie podatku dochodowego i składek na ubezpieczenia społeczne od należności objętych listą płac oraz przelewanie ich na odpowiednie konta bankowe ZUS-u i Urzędu Skarbowego;

c)      sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej, rozliczeniowej deklaracji, informacji, dokumentów dotyczących przebiegu zatrudnienia i przekazywanie ich do właściwych jednostek organizacyjnych ZUS-u, Urzędu Skarbowego oraz osobom zatrudnionym;

d)      naliczanie należności PFRON, sporządzanie deklaracji i przekazywanie wpłat na rachunek PFRON;

e)      prowadzenie kart wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich;

f)       wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na prośbę pracownika;

g)      przygotowywanie świadectw pracy.

 

VI.    Wymagane dokumenty:

1)   list motywacyjny,

2)   CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

3)   kwestionariusz osobowy,

4)   oświadczenie w zakresie określonym w dziale III pkt 1-3 niniejszego ogłoszenia oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,

5)   kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,

6)   kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

  

VI.       Miejsce i termin złożenia dokumentów.

 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:  „Nabór na stanowisko Księgowego w Referacie Finansów w Urzędzie Gminy Kamieniec Ząbkowicki”, w sekretariacie Urzędu Gminy   w Kamieńcu Ząbkowickim, przy ul. Ząbkowickiej 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki) lub przesłać pocztą na w/w adres Urzędu w terminie od dnia 5 do dnia 15 listopada 2010 roku .

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz informacja o wynikach naboru na w/w stanowisko, zostanie podana na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.kamzab.pl/  oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim  przy ul. Ząbkowickiej 26.

 

ZAŁĄCZNIKI: 

 

 

files/fck/90/file/kwestionariusz_osobowy.doc

««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska