Kamieniec Ząbkowicki, dnia 01.07. 2015.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dziennik Ustaw z 2013 r.poz.907 z późniejszymi zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie prac projektowych dla zadania p.n. :
„Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kamieńcu Ząbkowickim II - Kamienieckie Doły”.
1. Zamawiający: Gmina Kamieniec Ząbkowicki
2. Przedmiot zamówienia:
1) Wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu.
2)Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
dla zadania p.n.: „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kamieńcu Ząbkowickim II - Kamienieckie Doły”.
· (nr dz. 334/4, pow. 30 546 m2)
· (nr dz. 330/2, pow. 14 566 m2)
· ( nr 334/3, pow. 759 m2)
· (nr dz. 313, pow. 3 100 m2)
· (nr dz. 314/6, pow. 14 000 m2)
· (nr dz. 465, pow. 1 200 m2)
Zakres – boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej: pełnowymiarowe i treningowe, parking z płyt ażurowych, plac do organizacji imprez plenerowych wraz ze sceną stałą i jej zadaszeniem, trasy rowerowe MTB, plac zabaw dla dzieci, dojścia i dojazd po istniejących naturalnych drogach, utwardzone zejścia dla pieszych po skarpach, ogrodzenia, oświetlenia, monitoring terenu.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Do zadań Wykonawcy należy:
1) opracowanie koncepcji architektonicznej zagospodarowania terenu.
2) wykonanie aktualizacji mapy do celów projektowych w tym zmiany klasyfikacji gruntów na Bz,
3) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami branżowymi, w tym dotyczącymi przyłącza energii elektrycznej do tablicy licznikowej,
4) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót,
5) wykonanie niezbędnych uzgodnień w tym: uzgodnienie z właścicielami posesji o ustanowienie drogi koniecznej oraz inne uzgodnienia niezbędne do uzyskanie pozwolenia na budowę,
6) uzgadniać z Inwestorem zakres opracowania projektu a w szczególności dotyczący spójności rozwiązań projektowych z kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót,
7) przedłożyć oświadczenie o kompletności wykonanej dokumentacji,
8) złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę.
4. Termin realizacji zamówienia - do 30.10.2015 roku.
5. Kryterium oceny i sposób oceny ofert :
Oferty punktowane będą oddzielnie według kryteriów oceny oferty:
1) Najlepszy projekt planu zagospodarowania terenu (koncepcja wstępna uproszczona). Waga kryterium 50 %.
W tym kryterium oferta może zdobyć maksymalnie 50 punktów, które zdobywa oferta z przedłożonym projektem planu zagospodarowania terenu, kompleksu sportowo rekreacyjnego, najwyżej oceniony przez Komisję wyboru oferty Zamawiającego.
1.1) Komisja wybory oferty Zamawiającego dokona oceny w oparciu o następujące
kryteria oceny, za które przyzna punkty według określonych progów:
a) pomysłowość i oryginalność rozwiązań architektonicznych, estetyka/wygląd
zagospodarowania terenu (ład, porządek) – od 0 do 5 pkt,
b) zgodność z założeniami Zamawiającego do wstępnej koncepcji –od 0 do 5 pkt,
c) funkcjonalność zagospodarowania terenu i ciągów komunikacyjnych –od 0 do 10 pkt,
d) efektywność wykorzystania terenu i ciągów komunikacyjnych –od 0 do 5 pkt.
1.2) W kryterium najlepszy projekt planu zagospodarowania terenu, najwyżej
oceniona będzie oferta, która otrzymała największą liczbę sumy punktów
z poszczególnych kryteriów cząstkowych wskazanych w punktach 1.1)
[a)+b)+c)+d)]. Liczba przyznanych punktów zależy od subiektywnej oceny Komisji wyboru oferty zamawiającego, która działa na podstawie odrębnego Regulaminu Komisji.
1.3) Liczbę punktów poszczególnych ofert w tym kryterium oceny ofert ustala się
według następującego wzoru:
[łączna liczba punktów cząstkowych oferty badanej ( a)+b)+c)+d) ) / łączna liczba punktów cząstkowych oferty z najwyższą liczbą punktów( a)n+b)n+c)n+d)n )] x 50= K1.
2) Najniższa cena netto. Waga kryterium 50 %.
2.1) W tym kryterium oferta Wykonawcy może zdobyć maksymalnie 50 punktów,
które zdobywa oferta z najniższą ceną netto.
2.2) Liczbę punktów poszczególnych ofert w tym kryterium cena ustala się według następującego wzoru:
[cena zamówienia netto oferty z najniższą ceną / cenę zamówienia netto oferty badanej] x 50 = K2.
3) Sposób oceny ofert:
3.1. Oferty będą oceniane z zastosowaniem matematycznych obliczeń, z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku.
3.2. Każda oferta zostanie poddana indywidualnemu obliczeniu punktowemu wg wzoru:
Cena oferty = K1 + K2 ,
gdzie:
K1, K2, -oznacza liczbę punktów, które oferta zdobyła w poszczególnych kryteriach oceny ofert.
4) Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej zapytaniu ofertowym, została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny i sposób oceny ofert, nie została odrzucona.
6) W przypadku jeżeli tą samą, najwyższą liczbę punktów uzyskają dwie lub więcej ofert o wyborze decyduje najwyższa liczba punktów kryterium cena.
6. Inne istotne warunki zamówienia –
1) Oczekujemy złożenia oferty cenowych za planowaną do wykonania dokumentację, skalkulowaną według następującej specyfikacji technicznej :
1.1) opracowanie koncepcji architektonicznej zagospodarowania terenu.
1.2) wykonanie aktualizacji mapy do celów projektowych w tym zmiany klasyfikacji gruntów z K na Bz,
1.3) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami branżowymi, w tym dotyczącymi przyłącza energii elektrycznej do tablicy licznikowej,
1.4) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót,
1.5) wykonanie niezbędnych uzgodnień w tym: uzgodnienie z właścicielami posesji o ustanowienie drogi koniecznej oraz inne uzgodnienia niezbędne do uzyskanie pozwolenia na budowę,
1.6) uzgadniać z Inwestorem zakres opracowania projektu a w szczególności dotyczący spójności rozwiązań projektowych z kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót,
1.7) przedłożyć oświadczenie o kompletności wykonanej dokumentacji,
1.8) złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę.
2) Dokumentacja wraz z kosztorysami inwestorskimi i przedmiarem robót należy sporządzić w wersji papierowej w 5 egz. oraz na płycie CD.
3) Dokumentacja, o której mowa w pkt 1.3) , winna spełniać wymagania (w tym odnośnie zakresu) dokumentacji określonej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego niezbędne do zgłoszenia wykonania robót budowlanych i przeprowadzenia przetargu publicznego - ujętych w przepisach prawa.
4) Wartość kosztorysowych zadań planowanych do realizacji w koncepcji nie powinna przekraczać kwoty 1 500 000,00 zł netto.
5) Wynagrodzenia za wybraną ofertę płatne będzie ryczałtowo, jednorazowo po wykonaniu wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, w terminie 21 dni od daty przedłożeniu przez Wykonawcę, w siedzibie Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
7. Sposób przygotowania oferty :
Ofertę należy sporządzić i przedłożyć w dwóch kopertach:
1) W pierwszej kopercie należy przedłożyć projekt planu zagospodarowania terenu (koncepcja wstępna, uproszczona), na kopercie należy umieścić napis:
PLAN „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kamieńcu Ząbkowickim II - Kamienieckie Doły”.
2) W drugiej kopercie należy przedłożyć ofertę sporządzoną według wzoru na załączonym druku „Wzór oferty”, na kopercie należy umieścić napis:
OFERTA „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kamieńcu Ząbkowickim II - Kamienieckie Doły”.
Koncepcję i ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę uprawnioną lub upoważnioną.
Na kopertach należy podać czytelnie nazwę i adres oferenta.
3) Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
3.1) W pierwszej kopercie:
a) projekt planu zagospodarowania terenu (koncepcja wstępna, uproszczona),
3.2) W drugiej kopercie:
a) formularz ofertowy wg załączonego wzoru,
b) kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia oferty.
c) referencje (przynajmniej 1 wykonaną dokumentację o tematyce zbliżonej do oferty) Zamawiającego,
d) parafowany na każdej stronie wzór umowy.
8. Miejsce i termin złożenia oferty :
1) Ofertę złożyć należy do dnia 24.07.2015 roku godz. 900 .
Ofertę należy złożyć na piśmie ( w wersji papierowej) w siedzibie
Zamawiającego w pokoju Nr 10 (sekretariat), adres :
Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Ząbkowicka Nr 26,
57- 230 Kamieniec Ząbkowicki.
2) Za ofertę złożona w terminie uznaje się ofertę, która wpłynie w terminie i miejscu, o którym mowa w ust. 1) bez względu na sposób jej dostarczenia.
3) Oferty które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Oferentowi.
9. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Koperty pierwsze z projektem planu zagospodarowania terenu otwarte zostaną w dniu 24.07.2015 roku o godz. 905.
Koperty drugie z ofertą cenową otwarte została w dniu 24.07.2015 roku o godz. 1400.
10. Otwarcia ofert są jawne.
11. Sposób postępowania komisji:
Po otwarciu ofert Komisja przystępuje do oceny kryterium najlepszy projekt planu zagospodarowania terenu, i kryterium cena. Sporządza Protokół wyboru oferty, z liczbę punktów jakie uzyskały poszczególne oferty i przedstawia Wójtowi Gminy do zatwierdzenia.
Załączniki:
1. Wzór oferty
2. Wzór umowy
3. Załącznik graficzny- możliwy zakres do opracowania
|