WÓJT GMINY KAMIENIEC ZĄBKOWICKI
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO URZĘDNICZE
REFERENT DS. OBSŁUGI RADY GMINY
1. Wymagania niezbędne:
Stanowisko może być powierzone kandydatowi, który:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
6) posiada wykształcenie wyższe administracyjne,
7) posiada minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe na tym samym lub podobnym stanowisku,
8) posiada wiedzę i znajomość przepisów w zakresie ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych a także miejscowego prawa powszechnie obowiązującego,
9) posiada umiejętność biegłej obsługi komputera (w tym systemu operacyjnego Windows, pakietu biurowego Microsoft Office, programu do projektowania uchwał Legislator, elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP) oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych tj. kserokopiarka i fax.
2. Wymagania dodatkowe: sumienność, staranność, odporność na stres, umiejętność profesjonalnej obsługi petentów oraz pracy w zespole.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji, a w szczególności:
1) przygotowanie we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi materiałów dotyczących projektów uchwał Rady oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych Komisji,
2) podejmowanie czynności organizacyjnych tj. wysyłanie zawiadomień, uchwał i innych materiałów związanych z przeprowadzaniem sesji, posiedzeń i spotkań Rady,
3) prowadzenie rejestru uchwał i innych postanowień Rady i jej komisji,
4) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpretacji składanych przez radnych,
5) przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę,
6) organizowanie szkoleń radnych,
7) przekazywanie, za pośrednictwem kancelarii ogólnej, korespondencji do i od Rady jej komisji oraz poszczególnych radnych,
8) przygotowywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej w stosownym zakresie,
9) prowadzenie rejestru skarg rozpatrywanych przez Radę,
10) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta oraz ich przechowywanie,
11) prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych, pracowników Urzędu i jednostek podległych,
12) przekazywanie do realizacji uchwał Rady, wniosków, interpelacji radnych według właściwości na poszczególne stanowiska pracy,
13) przekazywanie uchwał Rady i innych aktów prawnych do organów nadzoru.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie świadectw pracy,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
6) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowania karne,
9) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
10) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014, poz. 1182, z późn. zm.) – dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy,
2) miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy wewnątrz budynku),
3) praca przy komputerze w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie,
4) praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami,
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
7. Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki z dopiskiem:„dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. obsługi Rady Gminy” w terminie do dnia 17.08.2015 r. O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data doręczenia do adresata.
8. Oferty niekompletne lub złożone po wyznaczonym terminie pozostają bez rozpatrzenia z przyczyn formalnych.
9. Po upływie terminu do złożenia dokumentów następuje wstępna analiza pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. W przypadku większej liczby kandydatów spełniających w/w wymogi, przewiduje się test kwalifikacyjny oraz ewentualne dodatkowe rozmowy.
10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26.
11. Wójt Gminy Kamieniec Ząbkowicki zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy.
Kamieniec Ząbkowicki, dnia 07.08.2015 r.
Wójt Gminy
/-/ Marcin Czerniec
files/fck/90/file/konkursy/20150806/2015_06_15_Ref_ds_obslugi_RG.doc
files/fck/90/file/konkursy/20150806/zalacznk_nr_1_kwestionariusz.doc
|