UCHWAŁA Nr VII/39/03 Rady Gminy Kamieniec Ząbkowicki z dnia 26 września 2003 roku
w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2003
Na podstawie art.18 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym /tekst jednolity z 2001 roku Dz. U. Nr 142 poz.1591 ze zmianami / art.124 ust.1 pkt 1,2,3 ustawy z dnia 26 listopada 198 roku o finansach publicznych / Dz. U. z 2003 roku nr 15 poz.148/ Rada Gminy uchwala co następuje :
§ 1
Zwiększa się plan dochodów budżetu gminy o kwotę 191.211 zł w tym:
Dz.600 Transport i łączność 166.810 zł Rozdz.60017 Drogi wewnętrzne 166.810 zł § 626 Dotacje otrzymane z funduszy celowych na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych jednostek sektora finansów publicznych 166.810 zł
Dz.750 Administracja publiczna 3.800 zł Rozdz.75095 Pozostała działalność 3.800 zł § 096 Otrzymane spadki, zapisy i darowizny w postaci pieniężnej 3.800 zł
Dz.756 Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej 15.000 zł Rozdz.75615 Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatków i opłat lokalnych od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych 11.000 zł § 091 Odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat 11.000 zł Rozdz.75616 Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych 4.000 zł § 091 Odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat 4.000 zł
Dz.801 Oświata i wychowanie 5.601 zł Rozdz.80101 Szkoły podstawowe 2.351 zł § 246 Środki otrzymane od pozostałych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych na realizację zadań bieżących jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych 2.351 zł Rozdz.80113 Dowożenie uczniów do szkół 3.250 zł § 083 Wpływy z usług 2.000 zł § 096 Otrzymane spadki, zapisy i darowizny w postaci pieniężnej 1.250 zł
§ 2
Zwiększa się plan wydatków budżetu gminy o kwotę 301.211 zł w tym:
Dz.600 Transport i łączność 212.810 zł Rozdz.60016 Drogi publiczne gminne 46.000 zł § 4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 40.000 zł § 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 5.800 zł § 4120 Składki na Fundusz Pracy 200 zł Rozdz.60017 Drogi wewnętrzne 166.810 zł § 6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 166.810 zł
Dz.750 Administracja publiczna 59.800 zł Rozdz.75023 Urzędy gmin 56.000 zł § 4270 Zakup usług remontowych 56.000 zł Rozdz.75095 Pozostała działalność 3.800 zł § 4300 Zakup usług pozostałych 3.800 zł
Dz.801 Oświata i wychowanie 5.601 zł Rozdz.80101 Szkoły podstawowe 2.351 zł § 4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 1.994 zł § 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 357 zł Rozdz.80113 Dowożenie uczniów do szkół 3.250 zł § 4300 Zakup usług pozostałych 3.250 zł
Dz.900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 23.000 zł Rozdz.90015 Oświetlenie ulic placów i dróg 23.000 zł § 4260 Zakup energii 23.000 zł
§ 3
Zmniejsza się plan wydatków budżetu gminy o kwotę 110.000 zł w tym:
Dz.700 Gospodarka mieszkaniowa 10.000 zł Rozdz.70005 Gospodarka gruntami i nieruchomościami 10.000 zł § 4300 Zakup usług pozostałych 10.000 zł
Dz.900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 100.000 zł Rozdz.90001 Gospodarka ściekowa i ochrona wód 100.000 zł § 6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 100.000 zł
§ 4
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 5
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. Przewodniczący Rady Gminy Andrzej Skraba
U Z A S A D N I E N I E
Dochody budżetu gminy zostały zwiększone o kwotę 191.211 złotych w tym:
1/ otrzymana dotacja z FOGR w kwocie 166.810 złotych - środki przeznaczono na remonty dróg dojazdowych do pól 2/ otrzymane darowizny w ogólnej kwocie 5.050 złotych - zgodnie z wolą darczyńcy środki przeznaczono na promocję gminy – 3.800 zł, i 1.250 zł na dowóz dzieci 3/ pozyskania większych niż planowano dochodów z tyt. wpływów z wynajmu autobusu w kwocie 2.000 zł - środki przeznaczono na pokrycie wydatków dowozu uczniów 4/ nieplanowanych odsetek z tyt. nieterminowych wpłat podatków w kwocie 15.000 zł - środki te wraz z przeniesieniem wydatków w dziale 700 / koszty obrotu nieruchomościami – 10.000 zł/ i w dziale 900 / wydatki na finansowanie inwestycji oczyszczalnia ścieków – 100.000 zł/ zostały przeznaczone na: a/ płace i pochodne tj. wydatki związane z zatrudnieniem osób w ramach robót publicznych- 46.000 zł b/ remont tut. Urzędu Gminy – 56.000 zł c/ oświetlenie ulic – 23.000 zł 5/ otrzymanych środków z Powiatowego Urzędu Pracy na pokrycie wydatków związanych z zatrudnieniem stażysty- nauczyciela w Szkole Podst. nr 2 w K-cu Ząbk - 2.351 zł.
|