zapytania ofertowe

Przetargi

 
data publikacji:  06-07-2015 | 14:42
data ostatniej modyfikacji:  06-07-2015 | 14:42
Korespondencja Wyniki postępowania
wykonanie prac projektowych dla zadania p.n. „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kamieńcu Ząbkowickim II - Kamienieckie Doły”. 06.07.2015

Kamieniec Ząbkowicki, dnia 01.07. 2015.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

W związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dziennik Ustaw z 2013 r.poz.907 z późniejszymi zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym  o cenę na wykonanie prac projektowych dla zadania p.n. :

 

Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kamieńcu Ząbkowickim II - Kamienieckie Doły”.

1. Zamawiający: Gmina Kamieniec Ząbkowicki

 

2. Przedmiot  zamówienia:

1) Wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu.

2)Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

dla zadania p.n.: Budowa  kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kamieńcu Ząbkowickim II - Kamienieckie Doły”.

·         (nr dz. 334/4,  pow. 30 546 m2)

·         (nr dz. 330/2,   pow. 14 566 m2)

·         ( nr 334/3,       pow.       759 m2)

·         (nr dz. 313,     pow.    3 100 m2)

·         (nr dz. 314/6,  pow.  14 000 m2)

·         (nr dz. 465,     pow.    1 200 m2)

Zakres –  boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej: pełnowymiarowe                     i treningowe, parking z płyt ażurowych, plac do organizacji imprez plenerowych wraz ze sceną stałą i jej zadaszeniem, trasy rowerowe MTB, plac zabaw dla dzieci, dojścia i dojazd po istniejących naturalnych drogach, utwardzone zejścia dla pieszych po skarpach, ogrodzenia, oświetlenia, monitoring terenu. 

 

3. Opis przedmiotu zamówienia:

Do zadań Wykonawcy należy:

1)  opracowanie koncepcji architektonicznej zagospodarowania terenu.

2) wykonanie aktualizacji mapy do celów projektowych w tym zmiany klasyfikacji gruntów na Bz,

3) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami branżowymi, w tym dotyczącymi przyłącza energii elektrycznej do tablicy licznikowej,

4)  wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót,

  5)  wykonanie niezbędnych uzgodnień  w tym: uzgodnienie z właścicielami posesji                    o ustanowienie drogi koniecznej oraz inne uzgodnienia niezbędne do uzyskanie pozwolenia na budowę,

      6) uzgadniać z Inwestorem  zakres  opracowania projektu  a w szczególności       dotyczący spójności rozwiązań projektowych z kosztorysem inwestorskim i     przedmiarem robót,

      7)   przedłożyć oświadczenie o kompletności wykonanej dokumentacji,

      8) złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę i uzyskanie decyzji             pozwolenia na budowę.

 

4.      Termin realizacji zamówienia  - do 30.10.2015 roku.

 

 

5.      Kryterium oceny i sposób oceny ofert :

 Oferty punktowane będą oddzielnie według kryteriów oceny oferty:

1) Najlepszy projekt planu zagospodarowania terenu (koncepcja wstępna uproszczona). Waga kryterium 50 %.

W tym kryterium oferta może zdobyć maksymalnie 50 punktów, które zdobywa oferta z przedłożonym projektem planu  zagospodarowania terenu, kompleksu sportowo rekreacyjnego, najwyżej oceniony przez Komisję wyboru oferty Zamawiającego.

1.1) Komisja wybory oferty  Zamawiającego dokona oceny w oparciu o następujące

       kryteria oceny, za które przyzna punkty według określonych progów:

              a) pomysłowość i oryginalność rozwiązań architektonicznych, estetyka/wygląd

                  zagospodarowania terenu (ład, porządek)  – od 0 do 5 pkt,

              b) zgodność z założeniami Zamawiającego do wstępnej koncepcji  –od 0 do 5 pkt,

              c) funkcjonalność zagospodarowania terenu i ciągów komunikacyjnych –od 0 do           10 pkt,

              d) efektywność wykorzystania terenu i ciągów komunikacyjnych  –od 0 do 5 pkt.

1.2) W kryterium najlepszy projekt planu zagospodarowania terenu, najwyżej

       oceniona będzie oferta, która otrzymała największą liczbę sumy punktów

       z poszczególnych kryteriów cząstkowych wskazanych w punktach 1.1)

       [a)+b)+c)+d)]. Liczba przyznanych punktów zależy od subiektywnej oceny           Komisji wyboru oferty zamawiającego, która działa na podstawie odrębnego   Regulaminu Komisji.

1.3) Liczbę punktów poszczególnych ofert w tym kryterium oceny ofert ustala się

        według następującego wzoru:

 

[łączna liczba punktów cząstkowych oferty badanej  ( a)+b)+c)+d) ) /  łączna liczba punktów cząstkowych oferty z najwyższą liczbą punktów( a)n+b)n+c)n+d)n )] x 50= K1.

 

2) Najniższa cena netto. Waga  kryterium 50 %.

       2.1) W tym kryterium oferta Wykonawcy może zdobyć maksymalnie 50 punktów,

               które zdobywa oferta z najniższą ceną netto.

       2.2) Liczbę punktów poszczególnych ofert w tym kryterium cena ustala się według          następującego wzoru:

 

[cena zamówienia netto oferty z najniższą ceną / cenę zamówienia netto oferty             badanej] x 50 = K2.

 

3) Sposób oceny ofert:

            3.1. Oferty będą oceniane z zastosowaniem matematycznych obliczeń,                                   z zaokrągleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku.

            3.2. Każda oferta zostanie poddana indywidualnemu obliczeniu punktowemu wg         wzoru:

            Cena oferty = K1 + K2 ,

            gdzie:

            K1, K2, -oznacza liczbę punktów, które oferta zdobyła w poszczególnych      kryteriach oceny ofert.

       4) Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów zostanie uznana za                najkorzystniejszą.

5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej zapytaniu ofertowym,            została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny                    i sposób oceny ofert, nie została odrzucona.

6) W przypadku jeżeli tą samą, najwyższą liczbę punktów uzyskają dwie lub więcej ofert o wyborze decyduje najwyższa  liczba punktów kryterium cena.

 

6.   Inne istotne warunki zamówienia

1)      Oczekujemy złożenia oferty cenowych za planowaną do wykonania dokumentację, skalkulowaną według następującej specyfikacji technicznej :

1.1)  opracowanie koncepcji architektonicznej zagospodarowania terenu.

1.2) wykonanie aktualizacji mapy do celów projektowych w tym zmiany klasyfikacji gruntów z K na Bz,

1.3) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami branżowymi, w tym dotyczącymi przyłącza energii elektrycznej do tablicy licznikowej,

1.4)  wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót,

  1.5)  wykonanie niezbędnych uzgodnień  w tym: uzgodnienie z właścicielami posesji                    o ustanowienie drogi koniecznej oraz inne uzgodnienia niezbędne do uzyskanie pozwolenia na budowę,

      1.6) uzgadniać z Inwestorem  zakres  opracowania projektu  a w szczególności    dotyczący spójności rozwiązań projektowych z kosztorysem inwestorskim i     przedmiarem robót,

      1.7)   przedłożyć oświadczenie o kompletności wykonanej dokumentacji,

      1.8) złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę i uzyskanie decyzji          pozwolenia na budowę.

 

2) Dokumentacja wraz z kosztorysami inwestorskimi i przedmiarem robót należy sporządzić w wersji papierowej w 5 egz. oraz na płycie CD.

 

3) Dokumentacja, o której mowa w pkt 1.3) , winna spełniać wymagania  (w tym        odnośnie zakresu) dokumentacji określonej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego niezbędne do  zgłoszenia wykonania robót budowlanych i przeprowadzenia przetargu publicznego  - ujętych  w   przepisach prawa.

 

4) Wartość kosztorysowych zadań planowanych do realizacji w koncepcji nie powinna przekraczać kwoty  1 500 000,00 zł netto.

 

5) Wynagrodzenia za wybraną ofertę płatne będzie ryczałtowo, jednorazowo po wykonaniu wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, w terminie 21 dni od daty przedłożeniu przez Wykonawcę, w siedzibie Zamawiającego  prawidłowo wystawionej faktury VAT.

 

7.      Sposób przygotowania oferty :

Ofertę  należy  sporządzić i przedłożyć w dwóch kopertach:

1)  W pierwszej kopercie należy przedłożyć projekt planu zagospodarowania terenu         (koncepcja wstępna, uproszczona),  na kopercie należy umieścić napis:

PLAN  Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kamieńcu Ząbkowickim II - Kamienieckie Doły”.

2) W drugiej kopercie należy przedłożyć ofertę sporządzoną według wzoru na załączonym druku „Wzór oferty”,  na kopercie należy umieścić napis:

OFERTA  Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kamieńcu Ząbkowickim II - Kamienieckie Doły”.

            Koncepcję i ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na            maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna           być podpisana przez osobę uprawnioną lub upoważnioną.

             Na kopertach należy podać czytelnie nazwę i adres oferenta.

3)  Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

     3.1) W pierwszej kopercie:

            a)   projekt planu zagospodarowania terenu (koncepcja wstępna, uproszczona),

      3.2) W drugiej kopercie:

      a)  formularz ofertowy wg załączonego wzoru,

        b) kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego     wykonawcę do występowania w obrocie prawnym potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia oferty.

c)  referencje (przynajmniej 1 wykonaną dokumentację o tematyce zbliżonej do oferty) Zamawiającego,

      d) parafowany na każdej stronie wzór umowy.

 

 

 

8.      Miejsce i termin złożenia oferty :

     1)  Ofertę złożyć należy do dnia 24.07.2015 roku godz. 900 .

                      Ofertę należy złożyć na piśmie ( w wersji papierowej) w siedzibie

           Zamawiającego  w pokoju Nr 10 (sekretariat), adres :

           Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Ząbkowicka Nr 26,

           57- 230 Kamieniec Ząbkowicki.

                  2) Za ofertę złożona w terminie uznaje się ofertę, która wpłynie w terminie                                     i      miejscu, o którym mowa w ust. 1) bez względu na sposób jej dostarczenia.

      3) Oferty które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną           zwrócone Oferentowi.

 

  9.  Miejsce i termin otwarcia ofert:

            Koperty pierwsze z projektem planu zagospodarowania terenu otwarte zostaną w      dniu 24.07.2015 roku o godz. 905.

            Koperty drugie z ofertą cenową otwarte została w dniu 24.07.2015 roku o godz.       1400.

 

10.  Otwarcia ofert są jawne.  

 

11.  Sposób postępowania komisji:

            Po otwarciu ofert  Komisja przystępuje do oceny  kryterium  najlepszy projekt                       planu zagospodarowania terenu, i kryterium cena. Sporządza Protokół wyboru       oferty,  z   liczbę punktów jakie uzyskały poszczególne oferty i przedstawia                    Wójtowi Gminy do zatwierdzenia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

1.      Wzór oferty

2.      Wzór umowy

3.      Załącznik graficzny- możliwy zakres do opracowania

 

 

 

 

 

 

 

 
Zalaczniki:
zaproszenie-do-30.000e-budowa-kompleksu-sportowo-rekreacyjnego-w-kamiencu-zabkowickim-ii.doc
wzor-umowy-budowa-kompleksu-sportowo-rekreacyjnego-kamienieckie-doly.doc
wzor-oferty-budowa-kompleksu-sportowo-rekreacyjnego-kamienieckie-doly.doc
wypis-i-wyrys-z-planu-zagospodarowania-przestrzennego-kamienieckie-doly.pdf
pdf-zaproszenie-do-30.000e-budowa-kompleksu-sportowo-rekreacyjnego-w-kamiencu-zabkowickim-ii-kamien-kopia.pdf
mozliwy-zakres-do-opracowania-budowa-kompleksu-sportowo-rekreacyjnego-kamienieckie-doly.pdf
««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska