zapytania ofertowe

Przetargi

 
data publikacji:  01-08-2013 | 13:37
data ostatniej modyfikacji:  01-08-2013 | 13:39
  Wyniki postępowania
Zakup wyposażenia do Świetlic Wiejskich w miejscowościach Chałupki, Pomianów Górny, Suszka, Śrem i Topola 01.08.2013

Kamieniec Ząbkowicki, dnia 31.07.2013 r.

Nr sprawy 35/10-PR/7-WB/13

 

 

                                                      ZAPYTANIE OFERTOWE

 

W związku z art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami)  zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy stołów i krzeseł. 

 1.      Zamawiający:  Gmina Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki

2.      Przedmiot  zamówienia: „Zakup wyposażenia do Świetlic Wiejskich w miejscowościach Chałupki, Pomianów Górny, Suszka, Śrem i Topola”.

Przedmiotowy zakres zadania obejmuje:

Dostawę 500 sztuk krzeseł typu ISO oraz 100 stołów o następującej specyfikacji:

A.      Krzesło typu ISO - sztuk 500:

·      stelaż metalowy, czarny, półmatowy,

·      możliwość ustawiania w słupkach do 10-12 sztuk,

·      produkt posiadający atest wytrzymałościowy i atest na tkaninę,

·      tapicerka: 100% włókno syntetyczne (tkanina), gramatura 225g/m2.

·      odporność na ścieranie: 50 000 cykli.

·      atest na trudnopalność: EN 1021-1

·      kolor tapicerki: czarny

·      Wysokość oparcia: minimum 34 cm, szerokość siedziska: minimum 46 cm, Wysokość całkowita: minimum 81 cm, wysokość siedziska: minimum 47 cm, głębokość siedziska: minimum 41 cm.

B.      Stół świetlicowy - składany - sztuk 100

·         wymiary blatu 800 x 800 mm. 

·         stelaż metalowy składany z profilu o przekroju kwadratowym 25mmx25mm malowany proszkowo, kolor czarny;

·         blat o grubości – 18mm  pokryty tworzywem imitującym strukturę drewna: klon lub buk.

·         krawędzie wykończone taśmą zabezpieczającą z tworzywa PCV o grubości 2 mm w kolorze identycznym do blatu;

·         stelaż wyposażony w stopki regulacyjne.

·         wysokość stołu: minimum 75cm


Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiotowe stoły i krzesła na poszczególne świetlice wraz z wniesieniem je na salę wskazaną przez opiekuna świetlicy:

a)      Świetlica wiejska w Chałupkach 8, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki - 20 stołów i 100 krzeseł

b)      Świetlica wiejska w Suszce 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki - 20 stołów i 100 krzeseł

c)      Świetlica wiejska w Pomianowie Górnym 10, 57-230 Kamieniec Ząbk. - 20 stołów i 100 krzeseł

d)      Świetlica wiejska w Śremie 28, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki - 20 stołów i 100 krzeseł

e)      Świetlica wiejska w Topoli 64, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki - 20 stołów i 100 krzeseł

3.      Termin realizacji zamówienia:

·         do 20 sierpnia 2013 r. - dostawa 100 krzeseł i 20 stołów na świetlicę wiejską w Chałupkach.

·         do 30 sierpnia 2013 r. - dostawa 100 krzeseł i 20 stołów na świetlicę wiejską w Suszce.

·         do 15 września 2013 r. - dostawa 100 krzeseł i 20 stołów na świetlicę wiejską w Pomianowie Górnym

·         do 15 września 2013 r. - dostawa 100 krzeseł i 20 stołów na świetlicę wiejską w Topoli

·         do 15 września 2013 r. - dostawa 100 krzeseł i 20 stołów na świetlicę wiejską w Śremie

4.      Kryterium oceny ofert: cena 100 %

5.   Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:

a)      Formularz propozycji wg załączonego wzoru

b)      Kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem

c)      Wypełniony i zaparafowany wzór umowy

6.      Sposób przygotowania oferty .

Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA”.

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis - Zapytanie ofertowe na: „Zakup wyposażenia do Świetlic Wiejskich w miejscowościach Chałupki, Pomianów Górny, Suszka, Śrem i Topola”.

Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego pokój nr 10 (sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki.

7.  Opis sposobu obliczania ceny w składanej propozycji cenowej:

      W cenę propozycji należy wliczyć:

  • Wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia
  • Obowiązujący podatek od towarów i usług

Cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

7.      Termin złożenia oferty.

Ofertę złożyć należy do dnia: 07 sierpnia 2013 r. godz. 10.00.

Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu 07 sierpnia 2013 roku o godzinie 11.00 w siedzibie Urzędu Gminy Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26 w pokoju nr 21.

8.   Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego:

            Benedykt Wołoszczuk - Kierownik Referatu Planowania i Rozwoju,

·         tel. 74 8162018,

·         fax 74 8173361,

·         email: informatyk@kamzab.pl

9.  Informacje dotyczące zawarcia umowy:

W terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany wykonawca ma podpisać umowę w komórce merytorycznej Referatu planowania i Rozwoju Urzędu Gminy Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26. Umowa musi zawierać wszystkie postanowienia złożonej propozycji cenowej.

10. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnieniem przez niego niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

 

 

 
Zalaczniki:
umowa-projekt.doc
zapytanie-ofertowe.doc
druk-oferta.doc
««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska