Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  06-02-2013 | 14:37
data ostatniej modyfikacji:  06-02-2013 | 14:37
Korespondencja Wyniki postępowania
Budowa świetlicy wiejskiej w Śremie - zapewnienie miejsca do prowadzenia działalności kulturalnej na terenie sołectwa. 06.02.2013

Znak sprawy: PR-ZP 7.70.701.7013.1.2013

Numer postępowania: 1/1 - PR/ PN/R/ 13

Kamieniec Ząbkowicki: Budowa świetlicy wiejskiej w Śremie - zapewnienie miejsca do prowadzenia działalności kulturalnej na terenie sołectwa.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nr 50492 - 2013   

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 6 luty 2013 r.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162010, faks 074 8173361.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamzab.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w Śremie - zapewnienie miejsca do prowadzenia działalności kulturalnej na terenie sołectwa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą z przeznaczeniem na prowadzenie działalności kulturalnej w sołectwie Śrem na terenie działki nr ew. 37. Przedmiotowa działka nie jest obecnie zagospodarowana i ogrodzona. Dłuższym bokiem od strony wschodniej przylega do pasa drogi powiatowej o nawierzchni bitumicznej. Droga powiatowa na długości (ok. 42 m) graniczenia z działką nr 37 nie posiada urządzonego zjazdu. Teren działki równinny, niezabudowany i bez przeszkód terenowych, użytkowany dotychczas na cele rolnicze. Zakres robót podstawowych zadania (zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i STWIOR ) obejmuje: - Budowę budynku świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem instalacyjno - budowlanym, - Budowę parkingu dla samochodów osobowych (10 stanowisk, w tym stanowisko dla osoby niepełnosprawnej) oraz ciągów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (chodniki), - Budowę bezodpływowego zbiornika na nieczystości płynne o pojemności 10 m3 wraz z przyłączem kanalizacyjnym, - Budowę wewnętrznej linii zasilającej WLZ, - Budowę zjazdu z drogi powiatowej nr 3181 D (działka nr ew. 29/2 ) na teren działki nr 37, - Budowę infrastruktury technicznej związanej z funkcjonowaniem obiektu świetlicy w granicach działki nr ewidencyjny 37..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów budowlanych kubaturowych o wartości brutto nie mniejszej niż 350 tys. zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) - z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, itp.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na sumę gwarancyjną minimum 400 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia między innymi następujących okoliczności: a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) zmiany stawki podatku VAT; c) wystąpienia siły wyższej - na czas trwania siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kamzab.pl/pl/8574/0/ogloszenia-oraz-wyniki-przetargow.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, I piętro Sekretariat pokój Nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Kamieniec Ząbkowicki, dnia 6 lutego 2013 r.

 

Zatwierdzam:

 

Wójt Gminy

Marcin Czerniec

 
Zalaczniki:
05.02.13-ogloszenie.doc
04.02.-siwz-srem.doc
zalaczniki.zip
zal-6.zip
««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska