Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  15-04-2011 | 07:56
data ostatniej modyfikacji:  20-04-2011 | 11:48
Korespondencja Wyniki postępowania
Budowa gminnej sieci kanalizacji sanitarnej. Etap IV - Kamieniec Ząbkowicki Przyłączenie do sieci sanitarnej (KOLEKTOR K-2) budynków przy ulicy Kolejowej i Szpitalnej. 15.04.2011

 

 

L.dz. 197-06/11

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Wójt Gminy 

Kamieniec Ząbkowicki

ogłasza przetarg nieograniczony   Nr  1/1 - BGP/ PN/R/ 11

 

 

 

SEKCJA I  - ZAMAWIAJĄCY

 

  1. Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie

57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26

Tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361

Strona internetowa gminy: www.kamzab.pl

 

NIP 887 – 16 – 35 – 266  REGON 890718449

 

  1. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

 

SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Opis:

Budowa gminnej sieci kanalizacji sanitarnej Kamieniec Ząbkowicki  Etap IV

(Przyłączenie do sieci sanitarnej budynków  przy ulicy Kolejowej i Szpitalnej.

KOLEKTOR K-2)

.

  1. Rodzaj zamówienia – roboty budowlane.

Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia:

Projektowana kanalizacja sanitarna odbierać będzie grawitacyjnie ścieki sanitarne z gospodarstw i posesji zlokalizowanych w przy ul. Kolejowej i ul. Szpitalnej i odprowadzać do istniejącego kolektora kanalizacyjnego dN250 zlokalizowanego przy ul. Nauczycielskiej. Ze względu na ukształtowanie terenu ścieki z ul. Szpitalnej transportowane projektowanym kolektorem nr 2 odprowadzane będą do projektowanej przepompowni ścieków i ciśnieniowo odprowadzane do kolektora nr 1.

Do budowy kanalizacji sanitarnej należy wykorzystać:

- rury kanalizacyjne z PVC o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową ( EPDM, TPE ), o powierzchni zewnętrznej gładkiej, jednorodnej strukturze ścianki rur i kształtek, o sztywności obwodowej min. 8 kN/m2,

- rury do kanalizacji ciśnieniowej z PE 90 SDR17 PN8 łączonej poprzez zgrzewanie elektrooporowe,

- studzienki rewizyjne betonowe zgodnie z PN-B 10729 jako prefabrykowane z kręgów betonowych, DN1000 mm i DN1200mm, łączonych na uszczelki gumowe syntetyczne, z włazem żeliwnym ożebrowanym klasy A-15, B-125 , C-250, i D-400 wg. PN EN 124. obetonowanym,

głębokość osadzenia włazu w korpusie min. 50 mm. Konstrukcja studzienek powinna spełniać następujące wymagania:

- klasa betonu B45,

- mrozoodporność F-50,

- nasiąkliwość max 4 %,

- studzienki rewizyjne z polietylenu w wykonaniu monolitycznym z kinetą, wbudowanymi stopniami złazowymi i teleskopową pokrywą ochronną. Zwieńczeniem wg normy PN i wyszczególnieniem zgodnie z dokumentacją techniczną.

- studzienki inspekcyjne d 425mm zgodnie z PN-B-10729: 1999. Zastosowane studzienki charakteryzują się:

- średnice podłączanych rur kanalizacyjnych PVC-u: d110 do d 400

- możliwość wykonywania dodatkowych podłączeń powyżej kinety za pomocą wkładki in situ d110 oraz d160,

- Kinety o wbudowanym spadku dna 1,5%,

- regulacja wysokości studzienek poprzez docięcie rury karbowanej co 8,0 cm, możliwość stosowania przy bardzo wysokim poziomie wody gruntowej,

- gwarantowana szczelność połączenia elementu studzienki: 0,5 bar,

- odporność chemiczna tworzywowych elementów składowych (PE, PP, PVC-u) zgodna z ISO/TR 10358,

- odporność chemiczna uszczelek zgodna z ISO/TR 7620,

- dopuszczenie do stosowania w sieciach kanalizacyjnych : aprobata techniczna COBRTI Instal"- Warszawa nr AT/98-01-0468,

- dopuszczenie do stosowania w pasie drogowym: aprobata techniczna IBDiM - Warszawa nr AT/98-03-0317

- przepompownia ścieków projektowana jako kompaktowe urządzenie wyposażone w zbiornik, pompę armaturę oraz szafkę zasilająco sterowniczą.

Projektowaną przepompownię charakteryzuje:

- Zbiornik z betonu szczelnego typ B45 , o średnicy 1200 mm

- Orurowanie ze stali nierdzewnej DN 80 odporne na korozję i ścieranie

- Armatura zwrotna z kulą pokryta NBR, zabezpieczona proszkowo przed korozja- zapewnia odporność przed korozją oraz całkowitą szczelność nawet przy niewielkiej różnicy ciśnień.

- Zasuwa odcinająca z mosiądzu (odporna na korozję) z wolnym przelotem i klinem pokrytym NBR zapewnia 100% szczelność  przy zamknięciu.

- Pompa zabudowana jest w pompowni za pomocą sprzęgła nadwodnego uszczelnianego siłą docisku pompy umożliwiającego łatwy demontaż pompy z poziomu powierzchni terenu bez konieczności wchodzenia do zbiornika.

- dopływy na specjalną uszczelkę wykonane w procesie technologicznym zapewniają 100% szczelności połączenia rury dopływowej z zbiornikiem.

 

 

  1. Wspólny Słownik Zamówień 45232411-6

 -roboty przygotowawcze i ziemne - CPV 45100000-8

-roboty ziemne - CPV 45111000-8

-montaż kanałów CPV 45230000-8

-montaż studni CPV 45231100-8

  1. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – nie
  2. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie
  3. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania – 3 miesiące.

      

SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM  I TECHNICZNYM

 

  1. Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium

Zmawiający żąda wniesienie wadium w kwocie 15.907  złotych przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 113.759 z 2010 r. z późniejszymi zmianami), czyli w:

            1)         pieniądzu;

2)         poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,     z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

            3)         gwarancjach bankowych;

            4)         gwarancjach ubezpieczeniowych;

5)         poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z     dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dziennik Ustaw nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).

W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr 16953310302005000001140002 BS Ząbkowice Śląskie o/Kamieniec Ząbkowicki z dopiskiem „wadium”.

Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopie dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.

 

  1. Zaliczki

·        Zamawiający  nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

a)       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy przedłożyli :

b)      Koncesje, zezwolenie lub licencję;

c)      wykaz robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie kanalizacji sanitarnej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

d)      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami

e)      oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

f)        informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

g)      opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

  1. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu  na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  2. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a)      Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

b)      Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

c)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

d)      Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

e)      Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

f)        Aktualną informację z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Wykonawcy powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji  części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 5. a – f.

             

6. Dokumenty podmiotów zagranicznych.

a)      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:

b)      Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

c)      Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

d)      Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

e)      Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie  wydaje się takiego zaświadczenia.

 

7. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:

- nie

 

8. Dowód złożenia wadium.

 

9.      Wypełniony druk „Oferta”, stanowiący załącznik nr 1 do  SIWZ.

10. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w SEKCJI III w punktach od 3 do 5. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy musza ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarna odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określone w art. 366 Kodeksu cywilnego.

UWAGI :

Wszystkie wymienione wyżej dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawniona (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status wykonawcy ( odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.

Dokumenty sporządzone w języku obcym musza być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

 

SEKCJA IV – PROCEDURA

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia  - przetarg nieograniczony
  2. Kryteria oceny ofert:

a)      Cena – znaczenie 100

  1. Zmiana umowy

a)      Czy przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

- tak

Pod warunkiem:

ž          Wystąpienia robót dodatkowych wynikających z przepisu PZP – ar 67

ž          Wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewodzenia w chwili zawarcia umowy, a w szczególności będących skutkiem działania osób trzecich.

 

  1. Informacje administracyjne

1)      Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.kamzab.pl/BIP lub odpłatnie Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26 – cena za 1 egzemplarz 35 złotych po wpłaceniu przelewem na konto : Bank Spółdzielczy Ząbkowice Śląskie Oddz. Kamieniec Ząbkowicki nr 43 9533 1030 2005 0000 01114 0001.

2)      Termin składania ofert  upływa w dniu 19 maja 2011 roku godzina 9:30. Miejsce złożenia oferty; Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sekretariat.

3)      Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19 maja 2011 roku o godzinie 10:00 w siedzibie zamawiającego – I piętro sala posiedzeń.

4)      Termin związania oferta -  30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

5)      Kontakt wykonawców z zamawiającym:

·        Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki tel. 074/8162-011 lub fax. 074/8173361,

e-mail: burger@kamzab.pl

·        Osoba upoważniona: Andrzej Burger w godzinach od godziny 8:00 do godziny 10:00

tel. 074/8162020

 

 

 

 

 

ZATWIERDZAM:

Wójt Gminy

Kamieniec Ząbkowicki

(-)

mgr Marcin Czerniec

 

BGP.6324.1.2011.ab

 
Zalaczniki:
projekt-k-2.pdf
siwz_kolektor-k-2.doc
08_2011.03.02-ogloszenie.doc
««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska