Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  26-05-2009 | 10:31
data ostatniej modyfikacji:  26-05-2009 | 10:31
   
Przetarg na obsługę bankową 26.05.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

 

Wójt Gminy 

Kamieniec Ząbkowicki

ogłasza przetarg nieograniczony nr: 7/1-FN/U/09

 

 

SEKCJA I  - ZAMAWIAJĄCY

 

 

1.        Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie

57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26

tel. 074 816 20 11, fax. 074 817 33 61

strona internetowa gminy: www.bip.kamzab.pl

 

NIP 887–16–35–266                                                  REGON 890718449

 

2.        Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa.

 

SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

1.        Opis: bankowa obsługa budżetu jednostki samorządu terytorialnego Gminy Kamieniec Ząbkowicki oraz jej jednostek organizacyjnych. Zakres zamówienia obejmuje m. in. otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych Urzędu Gminy oraz 8 jednostek organizacyjnych Gminy, a także udzielenie Gminie kredytu w rachunku bieżącym w kwocie do 550.000 zł. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej zamawiającego.

2.        Rodzaj zamówienia – usługi.

3.        Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  Usługi 66110000–4

                                                                            66113000–5

4.        Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – nie.

5.        Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie.

6.        Termin wykonania zamówienia –  od dnia 01 lipca 2009 roku  do dnia 30 czerwca 2012 roku.

 

SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM

 I TECHNICZNYM

 

1.        Warunki dotyczące zamówienia.

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium.

2.        Warunki udziału.

1)      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że :

a)          posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b)          posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a zwłaszcza wykazali się doświadczeniem z zakresu prowadzenia usług bankowych wyrażającym się zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednego zamówienia obejmującego obsługę bankową budżetu jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki rządowej o wartości nie mniejszej niż 6 mln na rok;

c)          znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d)          nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2)      Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 niniejszej sekcji.

3.        Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

1)      Wymagane oświadczenia i dokumenty:

a)        formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

b)        aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru);

c)        zezwolenia Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych;

d)        pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli upoważnienie osoby podpisującej nie wynika z dokumentu wymienionego w pdpkt b) lub c);

e)        oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

f)          statut Banku;

g)        aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

h)        aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

i)          wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług obsługi bankowej z podaniem ich wartości, przedmiotu, odbiorców i okresu wykonywania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie – według załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji,

j)          oświadczenie wykonawcy o posiadaniu oddziału, filii lub punktu obsługi kasowej znajdującego się na terenie Gminy Kamieniec Ząbkowicki z podaniem adresu,

k)        wzór umowy, który winien uwzględniać postanowienia zawarte w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2)      Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

3)      Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

 

SEKCJA IV – PROCEDURA

 

1.        Tryb udzielenia zamówienia  - przetarg nieograniczony

2.        Kryteria oceny ofert:

a)        Cena – znaczenie: 100 %

3.        Informacje administracyjne

1)        Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.bip.kamzab.pl

2)        Termin składania ofert upływa w dniu 15.06.2009 roku godzina 11:30. Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy  57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sekretariat.

3)        Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15.06.2009 roku o godzinie 12:00 w siedzibie zamawiającego – I piętro sala posiedzeń.

4)        Termin związania ofertą -  30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

5)        Kontakt wykonawców z zamawiającym:

Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki tel. 074 816 20 11, fax. 074 817 33 61

Osoba upoważniona:  Jacek Rozumek tel.074 816 20 23.

 

Kamieniec Ząbkowicki, dnia 26.05.2009 roku

 

ZAŁĄCZNIKI:

 

Ogloszenie_o_przetargu.doc (55.00 Kb)

SIWZ.doc (109.50 Kb)

SIWZ_-_zalacznik_nr_1.doc (45.50 Kb)

SIWZ_-_zalacznik_nr_2.doc (28.50 Kb)

SIWZ_-_zalacznik_nr_3.doc (30.50 Kb)

SIWZ_-_zalacznik_nr_4.doc (27.50 Kb)

 

Kamieniec Ząbkowicki 04.06.2009 r.

 

 

 

 

Komunikat nr 1

 

 

 

dotyczący: udzielenia odpowiedzi na zgłoszone przez wykonawcę zapytanie w przedmiocie ogłoszonego przetargu nieograniczonego, dotyczącego obsługi bankowej budżetu Gminy Kamieniec Ząbkowicki oraz jej jednostek organizacyjnych.

 

 

 

 

Zadane pytanie:

 

Jaka jest szacunkowa ilość dokonywanych operacji gotówkowych przeprowadzanych w kasie banku, tj. wpłaty i wypłaty gotówkowe na rachunki Gminy i jej jednostek organizacyjnych, realizacja czeków, obsługa masowych płatności, wypłata świadczeń itp. w skali miesiąca (dot. § 3 ust. 1 pkt 2 pdpkt b specyfikacji istotnych warunków zamówienia).

 

 

 

Udzielona odpowiedź:

 

Szacunkowa ilość dokonywanych operacji gotówkowych przeprowadzanych w kasie banku w skali miesiąca wynosi:

a) wpłaty gotówkowe na rachunki Gminy i jej jednostek organizacyjnych – w granicach 680;

b) wypłaty gotówkowe z rachunków Gminy i jej jednostek organizacyjnych, obejmujące również obsługę masowych płatności, wypłatę świadczeń socjalnych i innych – w granicach 950.

 

W ciągu miesiąca, oprócz bieżąco realizowanych operacji dotyczących wypłat gotówkowych w kasie banku, występuje duże nasilenie wypłat gotówkowych związanych z obsługą masowych płatności, wypłatą świadczeń socjalnych i innych, które w poszczególnych dniach miesiąca wynoszą odpowiednio (na przykładzie miesiąca maja 2009 r.):

- 120 wypłat;

- 110 wypłat;

- 60 wypłat.

 

Szacunkowa realizacja czeków gotówkowych składanych w banku w skali miesiąca wynosi około 14.

 

 

««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska