ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz.1655 z późn. zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy:
1. Zamawiający: Gmina Kamieniec Ząbkowicki
2. Przedmiot zamówienia:
„Zakup urządzeń kserograficznych”
Parametry techniczne urządzeń kserograficznych:
Specyfikacja techniczna – załącznik nr 1.
3. Termin realizacji zamówienia: do 05 listopada 2012 roku.
4. Kryterium oceny ofert: 100 % cena
5. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” (zał.nr.1).
Do oferty załączyć zaparafowany wzór umowy.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na dostawę urządzeń kserograficznych”.
Ofertę można złożyć osobiście u Zamawiającego lub pocztą wg adresu: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26; 57-230 Kamieniec Ząbkowicki (pokój Sekretariatu).
6. Termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 października 2012 r. do godz. 10.00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 października 2012 r. o godz. 12.00.
7. Sprawę prowadzi: Benedykt Wołoszczuk, Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Ząbkowicka 26 pok. nr 21, tel. 748-162-018, Fax 748-173-361
e-mail: informatyk@kamzab.pl
ZAŁACZNIKI:
- specyfikacja techniczna urządzeń kserograficznych
- druk oferta
- wzór umowy
dnia 02 października 2012 roku
Wójt Gminy
/-/ Marcin Czerniec
|