Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  17-05-2013 | 14:12
data ostatniej modyfikacji:  17-05-2013 | 14:12
Korespondencja Wyniki postępowania
Remont drogi gminnej nr dz.436 obręb Byczeń km 0,000-0,350. 17.05.2013

Kamieniec Ząbkowicki: „Remont drogi gminnej nr dz.436 obręb Byczeń km 0,000-0,350

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 79971-2013.

Data umieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 17.05.2013 r.

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamieniec Ząbkowicki , ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162010, faks 074 8173361.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamzab.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Remont drogi gminnej nr dz.436 obręb Byczeń km 0,000-0,350

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Celem opracowania jest określenie parametrów technicznych wykonania i ustalenia zakresu robót potrzebnych do realizacji zadania pn.,, Remont drogi gminnej nr. dz. 436, km 0,000+0,350 Byczeń" 

Opracowanie dotyczy odcinka drogi przebiegającej  przez teren zabudowany i jest użytkowany przez pojazdy osobowe, maszyny rolnicze oraz pieszych stanowiąc odcinek pieszo – jezdny. Przedmiotowy odcinek drogi został zniszczony w 2012 roku w czasie nawalnych opadów deszczu.

 

 

W opracowaniu uwzględniono wykonanie :

 

-  robót przygotowawczych:  wykonanie koryta w istniejącej nawierzchni gruntowej na całym ciągu planowanego remontu.

 

-  robót nawierzchniowych : wykonanie warstw odcinających na nawierzchni i zjazdach , podbudowy tłuczniowej dwuwarstwowej skropienia warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową . warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dwuwarstwowej 4+4 cm.  po zagęszczeniu.

 

 - robót odwodnieniowych: polegających na ułożeniu wzdłuż odcinka II koryt ściekowych odprowadzających wody opadowe z nawierzchni jezdni

 

 -  robót wykończeniowych: utwardzenie i profilowanie poboczy.

 

Projektowana do przebudowy droga posiada parametry techniczne jak dla drogi transportu rolnego

 

- kategoria drogi      -        gminna

- klasa techniczna   -        droga lokalna

- szerokość jezdni   -        2.3 - 3.5 m.

- szerokość korony drogi    - 4.5 m

- spadek poprzeczny jednostronny - 2 % (zmienny w zależności od ukształtowania terenu)

 

Przedmiotem opracowania jest remont istniejącej drogi gminnej i poboczy z jednoczesnym uporządkowaniem gospodarki wód opadowych wraz z odwodnieniem istniejących zjazdów . Zakres robót  przewiduje wykonanie  warstw konstrukcyjnych na długości 350 mb w tym wykonanie placu przed kościołem.  Planowane jest  wykonanie na całej  długości koryta dla warstw konstrukcyjnych o głębokości ok. 40 cm.  i szerokości od 2.3 m. - 3.5 oraz placu o średniej szerokości około 22 m . Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana  warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm. po zagęszczeniu, następnie projektuje się  ułożenie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki mineralnej o frakcji 0/63 mm o grubości 20 cm. oraz ułożenie górnej warstwy podbudowy o grubości 8 cm. Na tak przygotowanej podbudowie projektuje się  ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z betonu asfaltowego. Na warstwę wiążącą przewidziano frakcję 0/16 mm. natomiast na warstwę ścieralną 0/12 mm. Grubość obu warstw po uprzednim skropieniu podłoża emulsją asfaltową w ilości 0.3 kg/m² zaprojektowano po 4 cm. Konstrukcja podbudowy i nawierzchni na zjazdach przyjęto ja na drodze.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7,45233140-2

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem  terminu składania ofert ,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 (dwóch) robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, odbudowie obiektów z zakresu drogownictwa wykonywania m.in.: remontu i odbudowy dróg i mostów o wartości 300tys.zł(słownie: trzysta tysięcy złotych brutto) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, itp.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

 

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 300.000zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy  zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, na kwotę co najmniej 300.000zł a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy  o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej

         

III.4.3) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia między innymi następujących okoliczności:

1.Dopuszcza się następujące zmiany do umowy:

a)   w zakresie terminu-w wypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które

      wpływają na termin wykonania przedmiotu umowy(np. wykopaliska archeologiczne, nieujawnione w

      dokumentacji kolizje z sieciami podziemnymi);

b)  w przypadku określonych przepisami ustawy PZP, w tym wypadku konieczności wykonania robót

     dodatkowych;

c)   w wypadku wystąpienia ekstremalnych zjawisk pogodowych;

d)  w zakresie ceny-w wypadku konieczności zastosowania innej technologii wykonywania robót w

     związku ze zmianami przepisów prawa.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kamzab.pl/pl/8574/0/ogloszenia-oraz-wyniki-przetargow.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, I piętro Sekretariat pokój Nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowanie jest w 80 % ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji  w ramach środków przewidzianych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 
Zalaczniki:
ogloszenie-o-zamowieniu-bip-droga-byczen.doc
20130517-zalaczniki.zip
««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska