Kamieniec Ząbkowicki: „Remont drogi gminnej nr dz.436 obręb Byczeń km 0,000-0,350
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 79971-2013.
Data umieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 17.05.2013 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamieniec Ząbkowicki , ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162010, faks 074 8173361.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamzab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Remont drogi gminnej nr dz.436 obręb Byczeń km 0,000-0,350
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Celem opracowania jest określenie parametrów technicznych wykonania i ustalenia zakresu robót potrzebnych do realizacji zadania pn.,, Remont drogi gminnej nr. dz. 436, km 0,000+0,350 Byczeń"
Opracowanie dotyczy odcinka drogi przebiegającej przez teren zabudowany i jest użytkowany przez pojazdy osobowe, maszyny rolnicze oraz pieszych stanowiąc odcinek pieszo – jezdny. Przedmiotowy odcinek drogi został zniszczony w 2012 roku w czasie nawalnych opadów deszczu.
W opracowaniu uwzględniono wykonanie :
- robót przygotowawczych: wykonanie koryta w istniejącej nawierzchni gruntowej na całym ciągu planowanego remontu.
- robót nawierzchniowych : wykonanie warstw odcinających na nawierzchni i zjazdach , podbudowy tłuczniowej dwuwarstwowej skropienia warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową . warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dwuwarstwowej 4+4 cm. po zagęszczeniu.
- robót odwodnieniowych: polegających na ułożeniu wzdłuż odcinka II koryt ściekowych odprowadzających wody opadowe z nawierzchni jezdni
- robót wykończeniowych: utwardzenie i profilowanie poboczy.
Projektowana do przebudowy droga posiada parametry techniczne jak dla drogi transportu rolnego
- kategoria drogi - gminna
- klasa techniczna - droga lokalna
- szerokość jezdni - 2.3 - 3.5 m.
- szerokość korony drogi - 4.5 m
- spadek poprzeczny jednostronny - 2 % (zmienny w zależności od ukształtowania terenu)
Przedmiotem opracowania jest remont istniejącej drogi gminnej i poboczy z jednoczesnym uporządkowaniem gospodarki wód opadowych wraz z odwodnieniem istniejących zjazdów . Zakres robót przewiduje wykonanie warstw konstrukcyjnych na długości 350 mb w tym wykonanie placu przed kościołem. Planowane jest wykonanie na całej długości koryta dla warstw konstrukcyjnych o głębokości ok. 40 cm. i szerokości od 2.3 m. - 3.5 oraz placu o średniej szerokości około 22 m . Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm. po zagęszczeniu, następnie projektuje się ułożenie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki mineralnej o frakcji 0/63 mm o grubości 20 cm. oraz ułożenie górnej warstwy podbudowy o grubości 8 cm. Na tak przygotowanej podbudowie projektuje się ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z betonu asfaltowego. Na warstwę wiążącą przewidziano frakcję 0/16 mm. natomiast na warstwę ścieralną 0/12 mm. Grubość obu warstw po uprzednim skropieniu podłoża emulsją asfaltową w ilości 0.3 kg/m² zaprojektowano po 4 cm. Konstrukcja podbudowy i nawierzchni na zjazdach przyjęto ja na drodze.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7,45233140-2
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 (dwóch) robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, odbudowie obiektów z zakresu drogownictwa wykonywania m.in.: remontu i odbudowy dróg i mostów o wartości 300tys.zł(słownie: trzysta tysięcy złotych brutto) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, itp.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 300.000zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymaganych zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, na kwotę co najmniej 300.000zł a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
III.4.3) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia między innymi następujących okoliczności:
1.Dopuszcza się następujące zmiany do umowy:
a) w zakresie terminu-w wypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które
wpływają na termin wykonania przedmiotu umowy(np. wykopaliska archeologiczne, nieujawnione w
dokumentacji kolizje z sieciami podziemnymi);
b) w przypadku określonych przepisami ustawy PZP, w tym wypadku konieczności wykonania robót
dodatkowych;
c) w wypadku wystąpienia ekstremalnych zjawisk pogodowych;
d) w zakresie ceny-w wypadku konieczności zastosowania innej technologii wykonywania robót w
związku ze zmianami przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kamzab.pl/pl/8574/0/ogloszenia-oraz-wyniki-przetargow.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, I piętro Sekretariat pokój Nr 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowanie jest w 80 % ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji w ramach środków przewidzianych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|